he
door henkspiele Feb 20, 2013 om 14:02
Huishouden & energie

Houtkachel

Waarom wordt er veel meer aandacht besteed aan de verkoop van houtkachels? De ellende van COPD patiënten is nauwelijks genoemd. Ik ben een man van 67 jaar die amper nog zijn hondje kan uitlaten. Waar ik ook loop, het is en blijft aan enorm benauwde lucht met al die houtkachels. Het is om te stikken. Misschien kunt U de man die het over gezondheid had net zo veel aan het woord laten dan de de verkoper van de houtkachels, het lijkt wel of uw programma betaald wordt door de houtkachelverkoper die wel voldoende aan het woord was

791 3 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 20, 2013 om 14:14
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het schijnt gewoon een mode te zijn hij heeft er een, moet ik er ook een hbben. Terug naar de oertijd dat de maaltijd op open vuur gemaakt wordt. Maarc over dec vraag te praten. Wie trekt er zich aan vna dit soort zaken het is net zoals vroeger met roken moest ook iedereen meeroken, moet er eerst weer een verbod komen, voor dat men er van in ziet die ook nog een hoop luchtvervuiling door wordt veroorzaakt.Als u dan tegen dit zaken de mensen aanspreekt kijken ze je aan wat ze denken zal ik maar niet ter sprake brengen

loreleigil
door loreleigil - Feb 20, 2013 om 16:24
678 Antwoorden / 3 Vragen

Ik vind het gruwelijke dingen die stinken, maar laten we wel zijn. Als we de hele samenleving moeten gaan inrichten op mesen met COPD stort de hele economie in. Geen auto's en geen sigaretten meer, geen parfum meer, geen geurende zeep, bodylotion, shampoo. Geen kookgeurtjes meer. Geen snackbars meer, geen verse baklucht bij de bakker, geen gebraden kippetje bij de slager.... Kortom, even doorbijten. Ik loop/rol met mijn beperking ook tegen genoeg obstakels op, maar verwacht echt niet dat alles waar ik last van heb, verboden wordt. Ook even naar het grotere plaatje kijken.

jo
door johan regelink - Apr 4, 2013 om 18:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=henkspiele schreef op woensdag 20 feb 2013, 14:02]Waarom wordt er veel meer aandacht besteed aan de verkoop van houtkachels? De ellende van COPD patiënten is nauwelijks genoemd. Ik ben een man van 67 jaar die amper nog zijn hondje kan uitlaten. Waar ik ook loop, het is en blijft aan enorm benauwde lucht met al die houtkachels. Het is om te stikken. Misschien kunt U de man die het over gezondheid had net zo veel aan het woord laten dan de de verkoper van de houtkachels, het lijkt wel of uw programma betaald wordt door de houtkachelverkoper die wel voldoende aan het woord was