jn
door jn1954 Aug 11, 2015 om 17:19
Computers & telefonie

HP printer kan niet inloggen op wifi van EVW3226

Door een software storing, welke is bekend bij Ziggo/ UPC voor de router van firma EBUU , de EVW3226 , kan je geen verbinding maken met de wifi van de HP printers van o.a. 8600 pro, 8620 . e.d. dit komt dus deze fout in de software BUG.
Firma EBUU (leverancier van de routers aan Ziggo/upc) heeft de routers geleverd aan Globel UPC, en
maar zegt niet verantwoordelijk te zijn voor deze storing maar weten er wel van. Dit hebben via de telefoon gezegd.
En Ziggo/UPC weet hier ook van en die moeten het oplossen, maar doen dit mogelijk niet wat er zijn op internet heel veel klachten over de router , en niemand dot hier wat aan.
Graag zou ik hiervan willen verzoeken in uw programma.
een item er van te maken indien mogelijk.

Met vriendelijke groeten,
Boze Ziggo klant.

1639 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 11, 2015 om 17:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Graag zou ik hiervan willen verzoeken in uw programma.
een item er van te maken indien mogelijk.
......

Voor contact met de redactie:
Klik links onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Met vr.gr.

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 11, 2015 om 18:50
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Laat het modem eventueel in de bridge modus zetten en koop zelf 'n fatsoenlijke router, opgelost probleem.

costnix
door costnix - Aug 12, 2015 om 10:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als tijdelijke oplossing deprinter aansluien via USB!

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 14, 2015 om 13:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Laat ik de kwestie eens omdraaien, de router ondersteunt vrijwel alle printers behalve de HP modellen zoals genoemd . Zou HP dan niet eens nieuwe firmware voor deze versies moeten uitbrengen?
Uw modem doet wat het moet doen, internet leveren en WiFi beide werken dus Ziggo is mijn inziens niet verantwoordelijk.
Diewilik

he
door henkhh - Aug 15, 2015 om 09:58
174 Antwoorden / 0 Vragen

Kwestie omdraaien lost het probleem niet op. Op fora blijkt dat er ook Brother en Epson printers dergelijke problemen ondervinden dus ik denk dat het geen specifiek HP probleem is. Ik zie nergens dat TS ook maar getracht heeft het probleem zelf aan te pakken zoals door mij al was aangegeven in een soortgelijk probleem op dit forum! Instellingen modem, vaste ip adressen opnieuw vanaf scratch de printer installeren etc. Ik heb zelf een hp 8620 pro printer uitgeprobeerd bij mijn buurman, zelf heb ik een andere provider en dus modem, die hetzelfde modem heeft en dat werkt zonder een enkel probleem. Dus aan de slag zou ik zeggen!

he
door henkhh - Aug 25, 2015 om 17:59
174 Antwoorden / 0 Vragen

@in1954

En wat heeft deze boze Ziggoklant inmiddels voor acties ondernomen?
Blijft angstvallig stil moest blijkbaar alleen zijn frustratie kwijt.