me
door mei Nov 14, 2014 om 19:39
Auto & vervoer

Hpprinter

Heb printer B209a photosmart plus.
Na 4 jaar is de printkop stuk.
Bij info blijkt een nieuwe kop meer dan € 220 te kosten.
Belachelijk.een nieuwe printer kost de helft.
Hoe kom ik aan een tweedehansprinterkop.
Is daar een betrouwbare site of adres voor

820 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2014 om 20:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mei,

Kijk of er een printer wordt aangeboden op Marktplaats o.i.d.

.....Bij info blijkt een nieuwe kop meer dan € 220 te kosten.
Belachelijk.een nieuwe printer kost de helft.
.....

Inderdaad. Kun je dus beter een nieuwe printer kopen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2014 om 20:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mei,

Kijk eens hier en hier.

Suc6

(Trouwens: Auto&Vervoer?) ;-)

Cookies
door Cookies - Nov 15, 2014 om 00:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op Marktplaats staat een zelfde HP te koop voor 20,- euro KLIK

me
door mei - Nov 17, 2014 om 14:22
50 Antwoorden / 19 Vragen

Helaas. Ik moest me eerst aanmelden bij marktplaats.
Toen dat eindelijk gelukt was waren de printers niet meer te koop.
En de HP site kende ik al. Echter de absurde prijs die daar gevraagd werd
geeft een overweging maar een nieuwe te kopen.
Vind het echter zonde om een printer weg te gooien die verder goed is.
Vandaar mijn vraag waar zou ik nog meer tweedehands een printkop kunnen kopen. Is er op internet geen tweedehandshandel behalve marktplaats

door 1953 - Nov 17, 2014 om 14:34
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Heb net met heel veel gemak de HP Officejet Pro 8620 thuis geïnstalleerd.

Doet u geen moeite voor een tweedehands printkop, uw printer is op, na vier is de technologie dusdanig aangepast, dat zelfs deze Officejet tot 50% goedkoper is dan een laserprinter. Printcapaciteit als van een laserprinter.

Uw printer is einde oefening, met mijn oprechte deelneming!

gompy2
door gompy2 - Nov 17, 2014 om 17:02
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@mei,

Als ik het goed heb heeft de printkop die je nodig hebt partnummer HP-CN643A, maar dat zul je zelf even exact moeten verifiëren.
Je hebt grote kans op eBay.
Die printkop wordt voor meerdere modellen gebruikt maar ze zijn als vervanging hoe dan ook best aan de prijs.
Dat geldt voor elk merk printer.
Kijk hier eens, via Ebay, dan heb je wel een nieuwe en geen gebruikte van Marktplaats, mits je die daar al vind.
Vraag is doe je er verstandig aan bij een printer van 4 jaar oud, maar dat is aan
je zelf.
Bij eBay betaal je in ieder geval geen € 220 zoals je schrijft in je aanhef.

Aan onnozel gezever over "aangepaste technologie" moet je je in het geheel niet storen.
Ik heb een printer die nog ouder is en wil hem niet ruilen voor een modernere.
Ik vul zelf cartridge's, reset de chips op de cartridge's en bij veel nieuwe printers is dat niet eens meer mogelijk, maar dat doet er verder niet toe.

Klik-> HP CN643A PRINTHEAD

Kopen via eBay is relatief veel veiliger als kopen via Marktplaats, en koop alleen door middel van PayPal.
Ik koop al vele jaren via eBay en dan uitsluitend d.m.v Paypal, het geeft je kopersbescherming en kopen via eBay geeft je ook inzicht in de classificatie, de beoordeling van een verkoper, dat is heel belangrijk, en veel verkopers willen alleen maar via Paypal verkopen, zekerheid 2 kanten op.
Mocht je iets willen via eBay en je hebt verdere vragen dat lezen we het wel.

Nog iets.

Klik-> Replacing the Printhead for HP Photosmart Plus All-in-One Printer Series (B209)

Suc6 in ieder geval met wat je eventuele keuzes zijn.

Cookies
door Cookies - Nov 17, 2014 om 17:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mei schreef op maandag 17 nov 2014, 14:22]Helaas. Ik moest me eerst aanmelden bij marktplaats.
Toen dat eindelijk gelukt was waren de printers niet meer te koop.

Net even gekeken, maar de printer waar ik op zaterdag een link naar gezet heb, staat nog steeds te koop.

gompy2
door gompy2 - Nov 17, 2014 om 17:16
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Edrick jouw eerste link is van gelijke strekking als mijn 2e zie ik net, helaas...

gompy2
door gompy2 - Nov 17, 2014 om 17:20
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zag het net ook carola.83.
Er is al een bod gedaan van 8 Euro

edrick3
door edrick3 - Nov 17, 2014 om 17:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=gompy2 schreef op maandag 17 nov 2014, 17:16]Edrick jouw eerste link is van gelijke strekking als mijn 2e zie ik net, helaas...

OT
No problem.
Gebeurt mij ook wel eens. ;-)

me
door mei - Dec 4, 2014 om 13:36
50 Antwoorden / 19 Vragen

Ik kom nog even terug om mijn ervaring te delen.
Aangezien ik geen enkele ervaring met marktplaats heb.
Heb ik de verkoper gevraagd of er nog inktpatronen in de printer zaten
aangezien uit informatie blijkt dat als dat niet zo is de printer het zowiezo niet meer gaat doen
Helaas geen enkele reactie gekregen .
Dus niet echt betrouwbaar allemaal.
Vandaar de printer maar laten recyclen.
Helaas.
Allemaal bedankt voor jullie reactie.

edrick3
door edrick3 - Dec 4, 2014 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mei,

Bedankt voor de terugmelding.
Jammer.
Hopelijk kun je met een nieuwe printer weer jaren probleemloos printen.

Met vr.gr.