de
door dendre Sep 21, 2014 om 13:21
Huishouden & energie

Huiskamer stoelen

op woendag zijn mijn nieuwe huiskamer stoelen geleverd
maar als we er goed naar kijken zijn ze niet allemaal even groot
nu we er een paar dagen op zitten doet het pijn om er op te zitten je voel het hout aan de zijkant
kan ik de stoelen terug geven als ik niet te vrede ben

385 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 21, 2014 om 14:45
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, teruggeven is geen optie, dan zou de winkelier er alleen maar op vooruit gaan. ;-)
Heeft u de stoelen in een stenen winkel gekocht, tja, dan is een gang naar de winkel de beste optie. Misschien foto's meenemen waar het verschil te zien is. Zo te lezen zijn ze niet voldoende gestoffeerd als u pijn krijgt bij het zitten, los van het feit dat ze niet even groot zijn.
Heeft u ze online besteld kan men binnen 14 dagen de stoelen terugsturen (de bedenktijd). U weet waar gekocht, dus ?

mahadma
door mahadma - Sep 21, 2014 om 17:25
11539 Antwoorden / 51 Vragen

Heeft u de stoelen opgemeten? Meten = weten, het oog kan dat niet altijd even goed schatten.

tenormin
door tenormin - Sep 21, 2014 om 17:37
16828 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 21 sep 2014, 17:25]Heeft u de stoelen opgemeten? Meten = weten, het oog kan dat niet altijd even goed schatten.

Waarom opmeten? Stoelen die naast elkaar op dezelfde ondergrond staan kan men toch met het blote oog zien of de 1 even groot is als de ander. Zittingen/rugleuningen tegen elkaar; dan weet je het immers ook. Maar ik moet wel toegeven dat ik "een timmermansoog" heb, dat dan wel. Ben benieuwd wat @dendre nu gaat doen of antwoorden.

mahadma
door mahadma - Sep 21, 2014 om 17:55
11539 Antwoorden / 51 Vragen

Wie zegt dat de vloer waar ze nu staan overal geljik is.

zoekster
door zoekster - Sep 21, 2014 om 17:57
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als @dendre zijn/haar probleem belangrijk vindt, komt er nog wel een antwoord en anders zal het allemaal wel meevallen met die stoelen.