ge
door gerard1212 Feb 21, 2015 om 10:49
Geldzaken & recht

Huurbegeleiding malafide oplichting

Goedendag,
graag wil ik de eindeloze lijst klachten over huurbegeleiding nog wat uitbreiden zodat het weer een beetje onder de aandacht wordt gebracht.
Het is dit 'bedrijf' alleen maar om het geld te doen dat zij ontvangen door wanprestaties te leveren.

Ik zal het even kort samenvatten:
Eind vorig jaar was ik op zoek naar een huurwoning, en heb mij toen ingeschreven op de site van huurbegeleiding.nl. In hoofdletters werd aangegeven dat er werd gewerkt volgens een NO CURE NO PAY principe. Ik moest wat gegevens invullen. Enkel naam, adres, telefoonnummer en verder niks geen sofinummer, bankrekening of wat dan ook. Een medewerker zou telefonisch contact met me opnemen maar dit is niet gebeurd. Ondertussen kwamen de facturen binnen, maar deze kwamen tussen mijn spam terecht waardoor ik nog steeds niet wist hoe de vork in de steel zat. Tegen de tijd dat ik het door had dat er al die tijd rekeningen binnen kwamen heb ik gemaild dat het van mij niet meer hoefde maar daar hadden de heren geen boodschap aan. Dus ondanks dat ze niks voor mij hebben gedaan willen ze nu toch dat ik even 478,80 overmaak.
Naar alle waarschijnlijkheid is deze onderneming binnen 2 jaar failliet wat dan zouden de mensen dit bedrag kunnen terugvorderen volgens de NO CURE NO PAY voorwaarden, dus ik roep iedere gedupeerde op de betaling niet te doen dan wel met onmiddellijke ingang te staken. Ik heb inmiddels een brief van stopdedeurwaarder.nl ontvangen (bedrijf zit toevallig nagenoeg op hetzelfde adres als huurbegeleiding.nl) maar ben nog steeds niet van plan een euro over te maken. Het wapen van huurbegeleiding is vooral de gedupeerde flink onder druk zetten en angst zaaien maar daar trap ik niet in.
Daarbij komt dat ik er zeer zeker van ben dat de site en wellicht ook de voorwaarden regelmatig worden aangepast. Kortom dit bedrijf levert voornamelijk ellende.
Iedereen die zich sterk wil maken tegen deze schoften kunnen mij mailen op koekebakker_92@hotmail.com (niet mijn originele mail ?)

1196 3 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Feb 21, 2015 om 11:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U kunt beter even in het zoekvak rechtsboven huurbegeleiding.nl invoeren. Dan vindt u anderen met klachten en daar heeft ook al iemand haar email adres voor verdere informatie opgegeven.
Verder weet ik dat deze juriste klik HIER er mee bezig is geweest. (uitkomst weet ik niet). U zou wellicht vrijblijvend informatie op dat forum kunnen vragen, hoe hier mee om te gaan.

ge
door gerard1212 - Feb 21, 2015 om 12:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

die dylan harms reageert niet dus vandaar deze oproep

st
door stophuurfraude - May 19, 2015 om 15:13
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hier nog iemand die erin is getrapt. Ik voel me onwijs dom maar ik ga het er niet bij laten zitten. Ik heb al contact gelegd met mijn advocaat die hun al een eerste brief gaat sturen. Maar ik betwijfel of ze er gehoor aan zullen geven en dit moet nu echt voor de rechter komen zodat ze niet nog meer mensen kunnen duperen.

Ik ben in ieder geval niet bereid om een cent aan hun te betalen. Het gaat er niet om of ik het kan betalen of niet. Dit mag gewoon niet gebeuren in Nederland en daar moeten we iets tegen doen.

Ik stel dus voor om krachten te bundelen en met alle gedupeerden naar de rechtbank te gaan. Ik ga zelf in ieder geval wel, alleen of met anderen. Iedereen die zich hier aan wilt voegen is welkom.

Ik heb een e-mail adres aangemaakt voor mensen die hier aan willen meedoen.

stophuurbegeleiding@hotmail.com

Groeten,

Gedupeerde nummer 982902843902