pa
door paulbeks Oct 21, 2010 om 16:02
Geldzaken & recht

Hypotheek

hallo met beks uit geleen
vraag wat is volgens jullie de eerlijkste hypotheek rente percentage
10 vast spaarhypotheek

305 4 Rapporteer

invalide
door invalide - Oct 21, 2010 om 16:07
787 Antwoorden / 5 Vragen

Naast Rente is de rest nog veel belangrijker.
Wat denkt U van reclame rente en over 10 jaar extra duur uit te zijn?

Ik zou een advies van de vereninging eigen huis aanvragen, lid worden is ook goed als je iets wilde kopen.
Dus daar krijg je wel eerlijk advies tegen lage kosten.

Neem nooit een goedkoopste reclame zoals AFAB of zo want U weet hoe de duizenden DSB klanten nu zitten met hun ooit laagste rente!

marcel75
door marcel75 - Oct 21, 2010 om 16:39
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Invalide,
Vereniging eigen huis en muis is verre van onpartijdig sinds zij ook deals sluiten met bepaalde geldgevers. Daarnaast zijn ze behoorlijk prijzig als je kijkt naar de kwaliteit (of vaak zelfs gebrek aan) van hun adviezen.

En wat is een eerlijke rente? Ga naar een adviseur. Kost je misschien wel wat (maar VEH is ook niet gratis), maar dan weet je wel welke hypotheek het beste bij jouw situatie past. Van belang is namelijk ook of je van plan bent binnen afzienbare tijd deels af te gaan lossen of niet, of je al een spaarhypotheek hebt (polis afkopen is vaak duur) en wat de verhouding is tussen de waarde van het onderpand en de hoogte van de lening.

marcel75
door marcel75 - Oct 21, 2010 om 16:42
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Maar misschien kan je dorpsgenoot nog wat voor je betekenen! (BLG) ;-)

co
door courier - Oct 22, 2010 om 13:56
226 Antwoorden / 2 Vragen

U weet wat u wil maar voorkomen moet worden dat u op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Stap dus binnen bij 2 landelijke hypotheekintermediairs en 1 bank, vraag ze het hemd van het lijf en een bruto/nettoplaatje, laat ze vervolgens alle 3 een bindende offerte uitbrengen en steek er zelf een paar uur in het materiaal te vergelijken, inclusief de kleine lettertjes
Ga in zee met die partij waar u ook op termijn zich het pretttigst bij voelt, dat hoeft niet persé degene te zijn met de laagste rente of de laagste premie.