wl
door wlanters Apr 14, 2010 om 14:11
Geldzaken & recht

Hypotheek met bkr notering

Zoals onlangs te zien is geweest in het programma, is het zeer lastig om een hypotheek te krijgen met een bkr notering. Uit het prgramma blijkt dat dit niet onmogelijk is. Het is alleen jammer dat niet duidelijk werd waar je dan wel terecht kunt voor een hypotheek. Hier ben ik erg benieuwd naar.

579 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 14, 2010 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Google op: hypotheek+bkr en je vindt ze.

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 14, 2010 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Het is niet altijd gezegd dat je met een BKR notering Geen hypotheek krijgt, voor een gsm abo wordt je vaak ook bij BKR genoteerd, zolang je netjes betaald/geen Negatieve notering hebt en niet al teveel lening hebt uitstaan zal het wel loslopen, anders zou niemand meer een hypotheek krijgen.............

--Het is alleen jammer dat niet duidelijk werd waar je dan wel terecht kunt voor een hypotheek. --
Bij woekeraars verwacht ik, en daar maken ze natuurlijk Geen reclame voor.......
en daar moet je zelf ook niet aan willen beginnen.........

Succes,

ve
door verwijderd - Apr 14, 2010 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al op google gezocht en daar vindt je inderdaad veel mogelijkheden. Ik weet alleen niet in hoeverre dit woekeraars zijn en betrouwbaarheid is voor mij een hele belangrijke factor. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar betrouwbare hypotheekverstrekkers. Maar in ieder geval bedankt voor de reacties.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2010 om 15:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

wlanters

Je stelt een delicate vraag. Voor mij is het uitgangspunt: het krijgen van een hypotheek met bkr-notering houdt vrijwel altijd in, dat je heel erg veel rente over dat bedrag moet betalen en dan komt het woord "woekerrente" al gauw bovendrijven.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2010 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, het is niet zo dat je met een BKR notering geen hypotheek kunt krijgen, het ligt er wel aan wat voor notering het is. Een "A" betekent een eenmalige achterstand, als je niet hebt ingelopen kun je vragen om een zgn. "H" (herstelcode) er achter te laten plaatsen. Een "A" met nummers er achter wordt lastiger, want dan is of de vordering uit handen gegeven of je bent onvindbaar of de schuld is afgeboekt o.i.d. In dat geval zul je bij de 'normale' geldverstrekkers geen hypotheek kunnen krijgen.
Je kunt het beste naar een tussenpersoon gaan en het door hun laten uitzoeken.

Succes!
Nelleke