sa
door sarina2015 Aug 11, 2015 om 19:51
Geldzaken & recht

Hypotheek24

Wij hebben bij Hypotheek 24 een hypotheek aanvraag gestart op 18 juni 2015. We hebben direct alle benodige informatie JUIST aangeleverd. Hypotheek 24 heeft tot 2 keer toe fouten gemaakt in het overnemen van de juiste bedragen en looptijd. Hierdoor is de offerte 2 keer op en neer gegaan van de bank (Argenta) naar Hypo24 naar ons. Dit heeft enkele weken vertraging veroorzaakt. Op 30 juli kregen wij via hun systeem (met een grote groene vink) de melding dat alles rond is en we de gang naar de notaris kunnen maken. Nu kregen we op vrijdag 7 augustus om 17.oo uur een voicemail bericht dat het waarschijnlijk niet gaat lukken om alles de verwerken voor de geplande overdrachtsdatum van 31 augustus. Of we EVEN terug willen gaan naar de verkoper. Meerdere keren heb ik met hen gebeld echter zij blijven beroepen op gewijzigde doorlooptijden bij Argenta. Over hun gemaakte fouten gaan zij verder niet in. Nu blijkt dat Adaxio er als volmacht bedrijf ook nog tussen zit. Het enige wat nu nog dient te gebeuren is het inleveren van de gezondheidsverklaring, die morgen opgesteld zal worden. Wat kan hier aan gedaan worden? Ik voel me in ieder geval door Hypotheek 24 niet netjes behandeld. Ook hebben zij hun softwaresysteem aangepast, waardoor nu ineens de groene vink weg is en we nog wel een stap moeten maken volgens het systeem: finaliseren van de offerte.
Graag hoor ik van u.

3225 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 11, 2015 om 19:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Omdat u eindigt met : Graag hoor ik van u, neem ik eigenlijk aan dat u contact met Kassa wilt.

Als dat het geval is, moet u links onderaan op contact met Kassa klikken.

Dit is ern consumentenforum.

Die gezondheidsverklaring is natuurlijk heel belangrijk voor de ORV. De verzekeringsmaatschappij heeft ook tijd nodig om een en ander te beoordelen.

U kunt uw adviseur natuurlijk tot spoed manen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer