mi
door michelle__ Nov 5, 2015 om 14:42
Geldzaken & recht

ICI Paris XL webwinkel

Ik koop regelmatig bij een ICI Paris XL winkel bij mij in de buurt. Mede wegens tijdgebrek dacht ik een keer mijn producten via de webshop te bestellen, had ik dit maar nooit gedaan! Op 13 oktober heb ik mijn bestelling gedaan en meteen betaald via ideal. De volgende dag zou ik mijn bestelling in huis hebben. Helaas bleek er iets niet goed gegaan te zijn met de adresgegevens waardoor mijn bestelling niet geleverd kon worden, dit kan gebeuren natuurlijk. Het gekke was dat er geen oplossing geboden werd door (bijvoorbeeld) mijn bestelling alsnog te leveren maar dan natuurlijk naar het juiste adres. Dit gebeurde niet. Logisch dus dat ik mijn geld terug wilde, er werd tot mijn verbazing gezegd dat pas over 14 dagen mijn geld kon worden teruggeboekt. Op mijn vraag waarom dit zo lang moest duren kreeg ik als antwoord dat de bestelling eerst bij hun weer afgeleverd moest zijn. Beetje raar, 2 weken lang zou dat pakketje er over doen voordat dit bij hun terug was, terwijl een bestelling binnen 24 geleverd wordt! Het ergste is dat ik nu op 5 november , ruim 3 weken verder nog steeds op mijn geld zitten wachten. Na diverse mailwisselingen en telefoontjes. De laatste mail vandaag kreeg ik als antwoord dat mijn geld (alweer) binnen 14 dagen zal worden teruggestort! Het laatste telefoongesprek met de klantenservice wilde de dame in kwestie mij kortingsbonnen toesturen, ik wil gewoon mijn geld terug! Wat kunt u mij adviseren? Ik heb mijn klacht inmiddels ook geregistreerd bij klachtenkompas, maar omdat ICI Paris XL niet is aangesloten bij deze organisatie verwacht ik hier niet al te veel van. Mogen zij zomaar mijn geld vasthouden? ???

1951 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2015 om 14:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als de aanhef van dit topic uw wachtwoord is, zou ik dat wachtwoord maar even wijzigen.

U hebt recht op uw geld terug binnen 14 dagen.

Daar dus maar nooit meer kopen.

mi
door michelle__ - Nov 5, 2015 om 14:57
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 5 nov 2015, 14:48]Als de aanhef van dit topic uw wachtwoord is, zou ik dat wachtwoord maar even wijzigen.

U hebt recht op uw geld terug binnen 14 dagen.

Daar dus maar nooit meer kopen.

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2015 om 15:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hoeft niet te wuoten, maar u kunt uw reactie in het grijze vak tikken.

edrick3
door edrick3 - Nov 5, 2015 om 15:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je wilt reageren kun je dat hieronder in het grijze veld onder Reageren doen.
Typ je reactie en klik op Reageer.
Wil je reageren ná een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie en klik dan op Reageer.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Nov 5, 2015 om 15:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo michelle--,

.....Mogen zij zomaar mijn geld vasthouden? ???.....
Nee.
Lees wat Consuwijzer hier over schrijft: klik

Suc6