vo
door volanns Aug 22, 2014 om 09:30
Computers & telefonie

IE 11 ophalen

Goede morgen lezers,

Voor sommige dingen, gebruik ik nog IE.
Nu heb ik IE 10 dat steeds vast staat, dus wil ik IE 11 proberen.
De updates van IE 10 zijn nergens te vinden, om ze te verwijderen.

Weet iemand hoe dat moet, zodat alles van IE 10 van de computer weggehaald is.

4207 15 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 22, 2014 om 09:47
4299 Antwoorden / 5 Vragen

IE kun je niet verwijderen. En IE11 werkt enkel vanaf Windows 7.

zw
door zwaardvis - Aug 22, 2014 om 10:07
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Maar IE 11 is weer niet beschikbaar op Windows 8.0.
Wel op 8.1

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2014 om 10:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo volanns,

.....Nu heb ik IE 10 dat steeds vast staat.....
Kijk eens of het helpt als je IE10 reset:
Lees hier en gebruik de fix-it.

Voor downloaden van IE11 (als je systeem daar geschikt voor is) klik hier.

Suc6

ro
door ron530 - Aug 22, 2014 om 10:09
4084 Antwoorden / 17 Vragen

IE 10 verwijderen is niet nodig, als u systeem IE aan kan moet updaten voldoende zijn.

vo
door volanns - Aug 22, 2014 om 11:15
126 Antwoorden / 57 Vragen

Bedankt allemaal.

Het was mij niet bekend dat IE niet te verwijderen is. ( vroeger wel)

Ik gebruik Windows 7.

Edrick, de link gelezen;

Zal toch eerst het updaten proberen, zoals Ron dat zegt.

Waar en hoe kan ik dat doen. ( waarom maakt Microsoft het zo ingewikkeld )

ro
door ron530 - Aug 22, 2014 om 11:26
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Als u automatische updates aan had staan had u IE 11 al binnen gehad. Gebruik de link voor downloaden van Edrick dan zou het moeten lukken.

Ar
door Arjan25 - Aug 22, 2014 om 11:59
37 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mij kun je ie11 gewoon downloaden over ie10 via de link
http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/ie-11-worldwide-languages

mvg arjan

be
door beetje60 - Aug 22, 2014 om 12:03
7 Antwoorden / 1 Vragen

is IE weer veilig dan, ben expres naar google chroome en firefox gegaan

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2014 om 12:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=beetje60 schreef op vrijdag 22 aug 2014, 12:03]is IE weer veilig dan, ben expres naar google chroome en firefox gegaan

Lees dit artikel.
Overigens zou ik ook liever FF gebruiken ipv IE

h19l49
door h19l49 - Aug 22, 2014 om 12:42
121 Antwoorden / 0 Vragen

@zwaardvis,
Ik gebruik Windows 8 en die draait gewoon met IE 11.
Windows 8.1 hoeft voor mij nog niet.
Ik vind IE sowieso een slechte keus, maar dat is mijn conclusie uiteraard.

th
door thomas46 - Aug 22, 2014 om 15:53
43 Antwoorden / 6 Vragen

Je kan Explorer niet verwijderen, maar wel uitschakelen, in Windows 7 ga je naar configuratie scherm, dan naar programma's en onderdelen , en dan in het linker gedeelte van het scherm Windows onderdelen in of uitschakelen, haal dan het vinkje weg bij de Explorer, , ik adviseer om verder te gaan met Google Chroom, een veiliger, en snellere browser
veel plezier

vo
door volanns - Aug 22, 2014 om 17:39
126 Antwoorden / 57 Vragen

Toch al veel gelezen ; wat zal dat betekenen.

Mijn zoon roept al heel lang dat ik IE niet moet gebruiken, maar dit is echt gewenning, denk ik.
Op de computer is wel Chrome en Firefox geïnstalleerd door mijn zoon, maar bij bepaalde items grijp ik toch naar IE.

Ik heb gedaan: alle zones op standaard niveau brengen en nu werkt google niet als daarvoor.

Het is weekend dus tijd over om alles te proberen ( jullie adviezen )

Bedankt.

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2014 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@volanns,

Heb je IE10 gereset, zoals in m'n eerste reactie aangegeven?

Zou toch maar liever FF gebruiken ipv IE.

Goed weekend

vo
door volanns - Aug 22, 2014 om 20:27
126 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 22 aug 2014, 20:13]@volanns,

Heb je IE10 gereset, zoals in m'n eerste reactie aangegeven?

Zou toch maar liever FF gebruiken ipv IE.

Goed weekend

Edrick, ik heb IE 11 gedownload en tot nu toe, doet het beter .

Ik ben toch van plan om FF meer te gebruiken.
Veel negatieve geluiden over veiligheid van IE.

Jij ook een fijn weekend.

door 1953 - Aug 23, 2014 om 01:17
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zonder dat ik eerst alle antwoorden van de anderen ga lezen, mijn visie erop.

Haal eerst IE11 op als bestand.

Verwijder IE10 middels configuratiescherm.

Na verwijdering van IE10 kunt u de IE11 gaan installeren. Vervolgens een herstart uitvoeren.