sk
door skirduul Apr 19, 2015 om 17:36
Computers & telefonie

Ik ben Firefox kwijt nu; my start search hoe kom ik van deze rotzooi af?

sinds gisteren kan ik niet meer bij Firefox, want zit nu op; my start search en die verwijder ik niet via verwijderen. Wat moet ik doen om deze rotzooi te verwijderen. ik weet niet wat ik moet doen. Verwijderen hoe doe ik dat.? help Skirduul

662 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2015 om 17:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo skirduul,

Scan eens met AdwCleaner en daarna met MBAM.

Laat maar even horen of het geholpen heeft.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 19, 2015 om 19:56
7180 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Skirduul,
misschien hebt u hier iets aan. KLIK
Of deze
Vr, gr.

gompy2
door gompy2 - Apr 19, 2015 om 20:58
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=sjoppie schreef op zondag 19 apr 2015, 19:56]Hallo Skirduul,
misschien hebt u hier iets aan. KLIK
Of deze
Vr, gr.
Je geeft linken naar site's die opgezet zijn om Spyhunter te promoten.
Als je die rotzooi installeert wordt er van alles gevonden en moet je de software kopen om iets verwijderd te krijgen.
Daar al vaker op gewezen.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 19, 2015 om 21:06
7180 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=gompy2 schreef op zondag 19 apr 2015, 20:58][quote=sjoppie schreef op zondag 19 apr 2015, 19:56]Hallo Skirduul,
misschien hebt u hier iets aan. KLIK
Of deze
Vr, gr.
Je geeft linken naar site's die opgezet zijn om Spyhunter te promoten.
Als je die rotzooi installeert wordt er van alles gevonden en moet je de software kopen om iets verwijderd te krijgen.
Daar al vaker op gewezen.
Oh Gompy2 dan moet @Skirduul er maar niet aan beginnen, dacht dat het goed was.

gompy2
door gompy2 - Apr 19, 2015 om 21:25
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou het niet doen als ik de TS was, van de regen in de drup, en als je zo de commentaren leest in je eerste link helpt het soms niet goed.

Maar ik denk dat de tooltjes die edrick3 al aangaf voldoende zijn, daar is dit al veel vaker mee opgelost.

Niet zo maar klikken bij het installeren van programma's is een betere optie, maar dat moet men eerst leren onderkennen.
Om dat te bevorderen is er weer een programma die het installeren van programma's in de gaten houdt en ze er van weerhoudt op bepaalde rotzooi te installeren.
Quote:

Versie 0.3.4 van Unchecky is verschenen. Er zijn een hoop leuke en goede programma's op internet te vinden die gratis aangeboden worden. Omdat de ontwikkelaars ook moeten eten, worden zij vaak betaald om hun programma's te bundelen met software van derden, om een toolbar mee te leveren of om de startpagina en zoekmachine in de webbrowser aan te passen. Unchecky draait als een service op de achtergrond, herkent vele installatieprocessen en past de instellingen zo aan dat deze extra ongewenste zaken niet geïnstalleerd worden. Zet je ze per ongeluk toch aan, dan wordt er een extra waarschuwing (klik->) getoond. In deze release zijn enkele vertalingen bijgewerkt en is er een foutje weggewerkt.

Klik-> Unchecky 0.3.4

mh
door mhilkens - Apr 19, 2015 om 21:36
25 Antwoorden / 0 Vragen

TS mot gewoon iemand inhuren die wel verstand van zaken heeft.
Of een kennis of een neefje, of iemand die er wel verstand van heeft.

mh
door mhilkens - Apr 19, 2015 om 21:39
25 Antwoorden / 0 Vragen

Hij kon niet meer bij firefox, denkt je dat onderstaande dan werkt?

=gompy2 schreef op zondag 19 apr 2015, 21:25: Ik zou het niet doen als ik de TS was, van de regen in de drup, en als je zo de commentaren leest in je eerste link helpt het soms niet goed.

Maar ik denk dat de tooltjes die edrick3 al aangaf voldoende zijn, daar is dit al veel vaker mee opgelost.

Niet zo maar klikken bij het installeren van programma's is een betere optie, maar dat moet men eerst leren onderkennen.
Om dat te bevorderen is er weer een programma die het installeren van programma's in de gaten houdt en ze er van weerhoudt op bepaalde rotzooi te installeren.
Quote:

Versie 0.3.4 van Unchecky is verschenen. Er zijn een hoop leuke en goede programma's op internet te vinden die gratis aangeboden worden. Omdat de ontwikkelaars ook moeten eten, worden zij vaak betaald om hun programma's te bundelen met software van derden, om een toolbar mee te leveren of om de startpagina en zoekmachine in de webbrowser aan te passen. Unchecky draait als een service op de achtergrond, herkent vele installatieprocessen en past de instellingen zo aan dat deze extra ongewenste zaken niet geïnstalleerd worden. Zet je ze per ongeluk toch aan, dan wordt er een extra waarschuwing (klik->) getoond. In deze release zijn enkele vertalingen bijgewerkt en is er een foutje weggewerkt.

Klik-> Unchecky 0.3.4

gompy2
door gompy2 - Apr 19, 2015 om 21:55
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Aah de moron czar is nu mij aan het quoten terwijl de moron niet eens begrijpend kan lezen?

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2015 om 13:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@skirduul,

En .... gelukt?