bo
door bolopgelicht Aug 28, 2014 om 19:53
Computers & telefonie

Ik ben opgelicht door Bol.com

Ik had een tijdje geleden een HP Pavilion G6-2310SD Laptop gekocht waarvan ik er van de beschrijving uitging dat er een Videokaartmodel Nvidia GeForce GT750 in zou zitten. Gister kwam er een kennis van mij langs en die zei tot mijn schrik dat er een AMD Radeon video kaart in zat en hij had gelijk. Nu heb ik een laptop gekocht die niet aan de beschrijving voldoet. Ik voel me bedonderd of opgelicht zou je kunnen zeggen. Heb met klantenservice gemaild en gebeld en die vertelde me dat het hun fout was en dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Ik moest maar bij andere sites kunnen lezen en zien dat er een andere video kaart in zat.

1358 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2014 om 20:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Neem vlug een printscreen van de advertentiepagina van Bol, want je weet nooit of ze deze vlug veranderen en dan verder ontkennen. .....
Goed advies, maar heb je al niets meer aan:

Afgezien van het feit dat bedoeld model niet meer leverbaar is staat er bij de specs:

Productbeschrijving
Intel Core i7

Merk: HP

Intel Core i7
4096 MB intern geheugen
Beeldscherm: 15.6 inch

Alle productspecificaties

Naar het web gaan, foto's organiseren en delen, contact houden met vrienden en familie, online winkelen of eenvoudige taken uitvoeren. Of het nu om werken of spelen gaat, alle dagelijkse bezigheden worden leuker met de HP Pavilion G6-2310SD laptop. De laptop is uitgerust met een Intel Core i7-3632QM 2.2 GHz processor, 4 GB DDR3 RAM werkgeheugen, 500 GB harde schijf, een AMD Radeon HD 7670M grafische kaart en een 15.6 inch scherm.

Blijkbaar is het al aangepast? Of heeft er altijd al gestaan?

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 20:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens de beschrijving bij Bol.com heeft dat ding een ADM Radeon en is hij niet leverbaar.

Klik hier

bo
door bolopgelicht - Aug 28, 2014 om 20:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 28 aug 2014, 20:14].....Neem vlug een printscreen van de advertentiepagina van Bol, want je weet nooit of ze deze vlug veranderen en dan verder ontkennen. .....
Goed advies, maar heb je al niets meer aan:

Afgezien van het feit dat bedoeld model niet meer leverbaar is staat er bij de specs:

Productbeschrijving
Intel Core i7

Merk: HP

Intel Core i7
4096 MB intern geheugen
Beeldscherm: 15.6 inch

Alle productspecificaties

Naar het web gaan, foto's organiseren en delen, contact houden met vrienden en familie, online winkelen of eenvoudige taken uitvoeren. Of het nu om werken of spelen gaat, alle dagelijkse bezigheden worden leuker met de HP Pavilion G6-2310SD laptop. De laptop is uitgerust met een Intel Core i7-3632QM 2.2 GHz processor, 4 GB DDR3 RAM werkgeheugen, 500 GB harde schijf, een AMD Radeon HD 7670M grafische kaart en een 15.6 inch scherm.

Blijkbaar is het al aangepast? Of heeft er altijd al gestaan?

Met vr.gr.

Dat is aangepast maar wat ze nog niet hebben aangepast staat onder productspecificaties onderin als je scrolt bij. Ik heb al een screen genomen bedankt voor jullie hulp.

Videokaart
Videokaartmodel Nvidia GeForce GT750
Videokaart Stand alone videokaart
Videokaartgeheugen 2048 MB

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2014 om 20:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tijger1,

Je link werkt niet.
Denk dat je deze bedoelt.

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2014 om 20:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@bolopgelicht,

Mijn fout.
Je hebt gelijk.
Had niet meer verder gekeken.
Er staat:

Videokaart
Videokaartmodel Nvidia GeForce GT750
Videokaart Stand alone videokaart
Videokaartgeheugen 2048 MB

zoals je dus aangeeft.

Verdere stappen: zie reactie van Zoekster!

Suc6

zoekster
door zoekster - Aug 29, 2014 om 10:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[Edit redactie]
U heeft een product gekregen dat niet aan de beschrijving van de verkoper voldeed. Bol.com mag er niet vanuit gaan dat u op andere site gaat kijken wat de productspecificaties van uw laptop zijn.
Neem vlug een printscreen van de advertentiepagina van Bol, want je weet nooit of ze deze vlug veranderen en dan verder ontkennen.

Wat nu te doen. Eerlijk gezegd vind ik dit echt een zaak voor een geschillencommissie. U zou eerst nog deze klacht kunnen voorleggen bij thuiswinkel.org waar ze bij zijn aangesloten.
klik HIER dan kan die voor u bemiddelen.

Komt daar niet (of niet snel genoeg iets uit, dan legt u het voor bij de geschillencommissie.

klik HIER

Lees dan goed de brochure door klik HIER Let op klachtentermijn en klachtengeld (krijgt u terug als u in het gelijk wordt gesteld.

Ik weet niet of het ernstig genoeg is voor een volledige teruggave van de laptop. Maar in ieder geval voor een flinke prijsreductie. Laat u niet afschepen met kadobonnen!

crewmember
door crewmember - Aug 29, 2014 om 11:27
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Even ter info, voor het geval dat ze zeggen dat de 7670 sneller is ofzo:
De GT 750M is aardig wat sneller en duurder dan AMD's 7670M
http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html