dr
door driegaats Mar 19, 2015 om 13:07
Elektronica & tv

Ik wacht op antwoord

Enkele weken geleden heb ik per post een brief verstuurd en tot op heden mocht ik hier nog geen reactie van u op ontvangen. Kunt u mij helpen.
Dank en vriendelijke groet,

878 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 19, 2015 om 13:17
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Beste driegaats,

En aan wie heeft u dan een brief gestuurd? Want ik kan zo niet lezen van wie u geen antwoord heeft gekregen.

Tenzij u een brief aan de redactie van Kassa heeft verzonden? Die brieven worden meestal alleen ter kennisgeving aangenomen en niet (bijna) beantwoord.

Cookies
door Cookies - Mar 19, 2015 om 13:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=driegaats schreef op donderdag 19 mrt 2015, 13:07]Enkele weken geleden heb ik per post een brief verstuurd en tot op heden mocht ik hier nog geen reactie van u op ontvangen. Kunt u mij helpen.
Dank en vriendelijke groet,

Als je geen antwoord krijgt van het bedrijf, dan ga je bellen naar dat bedrijf.

Cookies
door Cookies - Mar 19, 2015 om 13:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zie het al, heeft met dit topic te maken whirlpool magnetron

me
door mein33 - Mar 19, 2015 om 13:50
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Het ligt er maar aan en wie en over welk onderwerp u een brief heeft gestuurd, de toonzetting van de inhoud kan ook wel eens een reden zijn om niet te reageren.
Indien uw brief een vervolg is op het topic in de link van @carola.83 en uw vraag reeds, zoal in dat topic staat, door de leverancier is beantwoord zullen zij geen herhaling van zetten willen en is de zaak voor hen blijkbaar afgedaan, vandaar dat een reactie uitblijft.
Hoewel het natuurlijk niet klantvriendelijk is, zijn ze niet verplicht om op uw brief te reageren.

edrick3
door edrick3 - Mar 19, 2015 om 13:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo driegaats,

Stuur de brief nog een keer; er raakt wel eens wat zoek bij de post.

Suc6