Ik wil weg bij Online? Hoe
Bijna elke dag horen we dit als we proberen te bellen: “Onze excuses voor het ongemak maar dit gesprek kan op dit moment niet plaatsvinden. Hoe kun je zien hoe vaak je gebeld hebt + naar wie + kosten?? Kunnen wij dit abonnement ook wijzigen alleen internet via “ONLINE “maar bellen via KPN ? Het telefoneren is namelijk 1 grote ramp nu
Wij hadden vanmorgen 5-12 van 9.30 t/m 12 geen telefoon + internet
Op 8-12 om 14.00 Echo in de telefoon bij nr [edit telefoonnummer verwijderd door redactie]
Op 8-12 om 16,50 Echo bij nr [edit telefoonnummer verwijderd door redactie]
@jan007
Voor wijzigen van het abonnement zou je toch echt bij Online moeten wezen.
Misschien schrijven een optie? (aangetekend)
Volg op de gegeven link, de pijltjes die van toepassing kunnen zijn.
Info: telefonie
Niet zo'n goed idee om op een openbaar forum telefoonnrs. te vermelden. Wel zo verstandig deze nrs. te laten verwijderen door de redactie. Dit kan via de contactknop.
Ook wij hebben een online abonnement, alleen adsl met telefoon via online, maar met een abonnement (budget) bij KPN, dit kost +/- 10 euro bij KPN, bij online moet je ook 10 euro extra betalen als je het abonnement bij KPN opzegt.
Het voordeel van deze combi is, dat wanneer online er uit ligt je toch nog via KPN kunt bellen. (Wij hebben dit hoofdzakelijk gedaan voor onze alarminstallatie)
Als u een abonnement heeft met een minimale contractduur van b.v 1 jaar dan moet u eerst deze "uitzitten" voordat u van telefonie af kan. Tenzij u in 1x de tot het einde contract lopende kosten ineens betaalt bij de afsluitende nota.
Bij een abonnement voor onbepaalde tijd kunt u per maand opzeggen.
Doe de opzegging liefst schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Kopie van brief + bewijzen van verzenden en ontvangst goed bewaren tot de schriftelijke bevestiging einde telefonie binnen is.
Als u met behoud van telefoonnummer wilt wijzigen van provider dan laat u dit eerst regelen door de nieuwe provider. Wel checken bij oude provider of dit goed gegaan is. U weet dat zeker als u een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst telefonie van de oude provider binnen heeft.
Ik zou eerst het nummerbehoud regelen en dan voor de zekerheid nog zelf schriftelijk opzeggen bij oude provider omdat er regelmatig wat mis gaat bij overstap.
birdies schreef op woensdag 9 dec 2009, 16:20: Niet zo'n goed idee om op een openbaar forum telefoonnrs. te vermelden. Wel zo verstandig deze nrs. te laten verwijderen door de redactie. Dit kan via de contactknop.
Inderdaad niet zo slim om zo maar nummers te plaatsen, je kan zo opzoeken van wie ze zijn. Zullen die mensen blij mee zijn!
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Internet_telefonie_kabel_en_post/Internet/Internettelefonie_VoIP/Veelgestelde_vragen/Wat_is_internettelefonie_VoIP_en_wat_zijn_mijn_rechten
Dag jan007,
Als Online kwalitatief gezien niet kan leveren wat er in de overeenkomst staat, dan kun je die diensten zonder meer schriftelijk, aangetekend en met bewijs van ontvangst, ontbinden. Wil de provider daar niet aan mee werken, dan kun je de Geshliscommissie Telecommunicatie in Den Haag inschakelen.
Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
@
Ik schreef:.......kun je de Geshliscommissie Telecommunicatie.......
dat moet zijn:
.......kun je de Geschillencommissie Telecommunicatie.......
ReadAC.
Het is daar een grote ramp, ben al min 3 jr lid maar de laatste tijd is het telefonie gedeelte een ware ramp, bij mijn zoon die 800 mtr verder woont ook.
Ik kan ook van het contract niet af gezien ze daar ook een vuil spelletje meegespeeld hebben.
groetjes Frits
re. frits
Ik weet niet waar u op doeld maar u kan wel degelijk uw contrakt ontbinden.
U zit al 3 jaar bij online en sinds dit jaar is het zo geregeld dat u na een jaar uw abonement permaand kan opzeggen of als er iets is veranderd in de algemene voorwaarde wat voor u nadelig is (prijs verhogingen vallen hier ook onder)
En als Online zijn verplichtingen tegenover u niet na komt is dit ook mogelijk al diend u online wel de mogelijkheid te bieden om het probleem op te lossen.
Leest u maar eens op :
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Internet_telefonie_kabel_en_post/Contracten_en_voorwaarden/Veelgestelde_vragen/Wat_doe_ik_als_mijn_aanbieder_de_prijzen_of_de_algemene_voorwaarden_verandert
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer