fa
door famke Nov 12, 2011 om 11:56
Huishouden & energie

Ikstapover.nu

Beste lezers,

Heb niet echt een vraag maar meer een opmerking.Het volgende: op 13 september werd ik gebeld door essent of ik over wilde stappen. Dat doe ik maar was altijd jaren klant bij essent nooit geen klachten maar vorig jaar over gestapt naar de nuon maar was niet tevreden over nuon dus overstappen. 2 dagen later ligt het contract in huis hoor niets meer van essent. Tot van de week er zomaar geld van mijn banknummer is afgeschreven tot mijn verbazing ook nog € 10.00 meer dan ik aan de nuon betaalde. Ik had ook nog duidelijk aangegeven dat ik nu alleen woon dus er minder verbruikt zou worden. Was van essent wel zo netjes geweest om mij een brief te sturen met het bedrag wat ze gaan afschrijven en op welke datum en zeker niet te vergeten klantnummer.

Doordat ik ging overstappen had ik recht op een kado leuk!!! Ik heb gekozen voor € 150.00 gestort op mijn rekening dat zou binnen 2 week gebeuren. Staat ook in het contract en het zou gestort worden door ikstapover.nu
We zijn nu 2 maand verder en wat denk je er is nog niets gestort. Dus ik gisteren maar eens even gebeld deze mevrouw vond het vreemd en noteerd wat gegevens van mij en zegt ik bel u terug en wat denk je ....... juist ja nog niet terug gebeld.
Het is zeker heel moeilijk om geld te storten op iemand zijn rekening als ik bij essent eens te laat betaal komen er gelijk kosten over heen. Maar ik als nieuwe klant die recht heeft op € 150.00 weten ze niet hoe ze dat moeten storten. Heb nu wel een hele vieze smaak in mijn mond en ben benieuwd of ik het nog krijg.

Dus essent als je dit leest wil je er even voor zorgen dat het van de week op mijn bank staat. Alvast bedankt!!!

Fijn weekend!
Famke

6479 33 Rapporteer

wolfenjong
door wolfenjong - Nov 13, 2011 om 11:26
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Nooit op deze aanbiedingen via de telefoon ingaan of aan de deur, u weet op dat moment niet van hoe of wat, en daar maken zij in dit geval Essent misbruik van, en beloven van alles, en als u eenmaal weer klant bent heeft u geen bewijs meer van het telefoon gesprek,en nu bent u aan het bekende ''lijntje'' gehouden, en zit u weer vast voor een jaar minimaal.

U had binnen 14 dagen na aanmelding, een aangetekende brief moeten sturen met bewijs van ontvangst, dat u alsnog afziet van het contract, dan was u er als nog weer vanaf geweest.

Wil je overstappen doe dat als u dat uitkomt, via een of meerdere vergelijksites, dan heb je de meeste kans op wat echt voordeel.

Succes er mee.

sa
door sander.devries - Nov 17, 2011 om 09:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Famke,

Wat vervelend dat dit gebeurd is. Is het inmiddels al opgelost?

Als je een mailtje stuurt naar info@ikstapover.nu met je gegevens, en in het onderwerp vak even t.a.v Sander de Vries zet. Zal ik het voor je uitzoeken en lossen we het direct op!

Met vriendelijke groet,

Sander de Vries
Ikstapover.nu

jo
door jowest - Nov 17, 2011 om 19:52
6 Antwoorden / 0 Vragen

hallo famke er zijn meer mensen met dit probleem wij zouden een geschenk krijgen als wij via ikstapover.nu naar essent gingen bijna twee maanden geleden nog steeds niks gekregen en inderdaad ik betaal nu ook meer

fa
door famke - Nov 17, 2011 om 22:47
7 Antwoorden / 13 Vragen

Sandra het bedrag staat op de bank jammer dat het zolang moet duren. En Jowest stuur jij dan maar een mail naar Sander en ja het is wel gek dat jij ook meer moet betalen.

ra
door raoullapperre - Nov 23, 2011 om 21:11
3 Antwoorden / 0 Vragen

beste kassa

ik het zelfde een tv gekozen een vriend van mij een camcorder ook daar horen wij niets over geen ontvangs bevestingen of iets terwijl wel in de brief staat binnen een week naar ontvangs mits het leverbaar is

wat kunnen we doe essent verwijst ons steeds door naar ik stap over . nu

gr raoul lapperre

jo
door jowest - Nov 24, 2011 om 10:10
6 Antwoorden / 0 Vragen

beste raoul dat antwoord kreeg ik ook bij essent .en dat vond ik ook vreemd omdat uit de overkomst met essent valt telezen dat ikstapover.nu een partner van hun is en als het contract voortijdige word opgezegt essent het recht heeft om het bedrag van het cadeau terug kan vorderen .dus ik vind dat essent zig van dit probleem makkelijk van maakt mvg johan

conny2
door conny2 - Nov 24, 2011 om 10:13
256 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Raoul,

U kunt via dit formulier contact opnemen met Kassa.
Succes.

sa
door sander.devries - Nov 24, 2011 om 12:13
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Wij hebben uiteraard geen invloed op de tarieven van Essent of andere aanbieders. Voor vragen en/of opmerkingen inzake de aflevering van het cadeau of het storten van het geldbedrag kunt u op werkdagen tussen 9u en 21ucontact met ons opnemen via 0900-3344001 (lokaal tarief).

Eventueel contact per mail is ook mogelijk: info@ikstapover.nu

Met vriendelijke groet,

Sander de Vries
Ikstapover.nu

ra
door raoullapperre - Nov 24, 2011 om 12:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

Zo heb ze op gebelt het duurt. 4a5. Weken. Oflanger. Beetje vreemd met wat in de brief staat 8 dagen of zo. En dan ook nog een 0900. Nr bellen. Belagelijk ze zeiden dat ze contakt. Met me zouden opzoeken als ze weer. Weten ik hou jullie ook wel op de hoogte. Gr raoul lapperre

ra
door raoullapperre - Dec 2, 2011 om 18:07
3 Antwoorden / 0 Vragen

__________goed nieuws ____________________

vorige week donderdag werd ik geblt door ikstapover en zeiden dat ze het vreemd vonden en dat ze er alles aan zullen doen dat ik heb aanstaande ma/di zou onvangen gisteren werd ik weer gedelt dat het langer zou duren om dat er teveel aanvraag was voor de tv

en net 10 min geleden ging mijn deur bel en de tv stond er

goed opgelost zo

m.
door m.pelzer - Dec 15, 2011 om 23:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lezers,

Ik ben via Ikstapover.nu een contract aangegaan voor gas en stroom bij Essent. Dit is sinds 7 oktober j.l middels een brief bevestigd. In deze brief staat dat ik binnen 2 weken bericht zou krijgen voor het kiezen van een geschenk. Sinsdien ben ik al aan het bellen met deze bende (ikstapover.nu) waar het geschenk blijft. Nadat ik gebeld heb met Aswan op 18nov , Miranda v/d Berkum op 19nov Chris den Adel op 22nov, en als laatste Annemarie v/d Oever kreeg ik als antwoord dat ik al lid zou zijn van Essent. Wat de grootste onzin is ben nl al 4 jaar weg bij hun. Dit zou worden uitgezocht. Zo wordt ik al 2 maanden aan het lijntje gehouden.

Mijn vraag is nu wat ik voor actie zou kunnen ondernemen tegen deze bende?????

fo
door forumessent - Dec 16, 2011 om 12:16
117 Antwoorden / 0 Vragen

@ m.pelzer,

Vervelend voor u dat het niet zo loopt als dat u had verwacht. Kunt u uw klantnummer/postcode en huisnummer sturen in een email naar forum@essent.nl ?
Ik kijk het voor u na en geef u dan zo spoedig mogelijk een reactie.

Met vriendelijke groet,
Richard
Medewerker Klantenservice

jo
door jowest - Dec 16, 2011 om 15:04
6 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een paar keer gebelt in november en volgens hen kwam als goed bel in december weer sta ik niet meer in de computer en ze zouden het uitzoeken hoe dat kon en ik werd wel terug gebelt ,niet dus nog 3 keer zelf gebelt met het zelfde antwoord wij zoeken het uit en bellen u terug .vergeet dat maar . ik heb het wel gehad met ik stap over .nu en ook wel met essent . omdat alles je belt er niks van wil weten

m.
door m.pelzer - Dec 16, 2011 om 18:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werd vandaag gebeld door een medewerker van ikstapover.nu. Volgens hun had Essent mijn huisnr verkeerd doorgegeven waardoor ik in hun systeem al klant van Essent zou zijn. Een beetje vreemd dat ze nu ik mijn probleem op deze site heb gezet opeens wel kunnen reageren. In ieder geval zou ik mijn geschenk deze week krijgen. Ik ben benieuwd.

Ik heb Essent trouwens ook verschillende keren gebeld. Als je met hun praat dan ben je niet echt met iemand in gesprek. Want die wijken niet af van hun verhaaltje die ze krijgen aangeleerd om een gesprek met klanten aan te gaan.

ikstapover.nu
door ikstapover.nu - Dec 19, 2011 om 10:52
5 Antwoorden / 0 Vragen

@ jowest

Excuus dat u zolang heeft moeten wachten. Wij gaan dit meteen uitzoeken.
Hierom vraag ik u om uw gegevens naar ons door te mailen zodat wij contact met u kunnen zoeken. Dit mag naar ons mail adres: info@ikstapover.nu.

Met vriendelijke groet,

Robin Beijloos
ikStapOver.nu

jo
door jowest - Dec 21, 2011 om 20:45
6 Antwoorden / 0 Vragen

ben gebelt door ikstapover.nu en zij hebben toegegeven dat er een fout is gemaakt en krijg nu binnen twee weken mij geschenk

jo
door jowest - Jan 21, 2012 om 10:14
6 Antwoorden / 0 Vragen

na een paar maand heb ik het geschenk toch nog gekregen bedankt daar voor
wand ik had de hoop al opgegeven

ma
door martijn777 - Feb 1, 2012 om 00:17
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of dit onderwerp al gesloten is dus weet niet of dit nog gelezen wordt. Maar goed, probeer het toch maar even.

Ik ben ook overgestapt naar Essent via "Ikstapover.nu". Omdat ik precies wist (weet) wat mijn verbruik is werd mij door Essent voorgerekend wat ik bij hun zou gaan betalen. Dit was minder dan dat ik bij Nuon betaalde + ik kreeg een leuk cadeau, dus waarom niet. Er werd een maandbedrag afgesproken en hiermee ging ik akkoord. Totdat ik de brief van Essent kreeg en las dat ik nu meer dan 30(!!) euro per maand ging betalen dan was overeengekomen (lees: uitgerekend), hierdoor werd het zelfs duurder dan bij Nuon. Essent hierop gebeld en er werd mij verteld dat dit "een foutje was en dat de medewerker/collega wel erg enthousiast was". Hierop is het bedrag teruggezet naar het afgesproken bedrag. Wat ik wel eens gehoord heb is dat ze dit doen om zo de rente over het te veel betaalde bedrag te innen en deze dan zonder rente, bij de jaarlijkse eindafrekening, terug te storten. Makkelijk geld verdienden dus voor ze (dit doen ze dan natuurlijk bij vele (100-duizenden, zo niet miljoenen klanten) waardoor het lekker op kan lopen. Maar goed, deze rente heb ik liever zelf.

Maar wat ik hier al lees (had even Gegoogled of er meer mensen zijn) is dat er meer mensen zijn met problemen met ikstapover.nu.

Ook ik wacht nog steeds op mijn cadeau. En ELKE keer als ik mail of bel krijg ik te horen "dat het echt deze week geleverd zal worden". Ook deze week werd me dit weer verteld. Ik heb mijn keuze vorige maand al doorgegeven.

Wat hierbij ook niet geheel onbelangrijk is. Er wordt, bijvoorbeeld op de site zelf, vermeld dat het nummer "lokaal tarief" is. Dit klinkt, ik kan hierin erg naïef zijn, als "normaal tarief", heb er nooit zo bij stil gestaan in ieder geval. Maar nu heb ik even mijn telefoonrekening erbij gepakt en hierin staat dat ik voor 3.31min bellen 0.98euro moet betalen. Dit komt neer op 0.296 euro p/m =~30ct p/m. Wat natuurlijk erg veel is. Kan het zijn dat ze hier geld mee willen verdienen? Op mails reageren ze niet (ok, dat hebben ze 1x gedaan). Nu ik weet wat het kost ga ik ook zeker niet meer bellen (misschien dat het hierom zo lang duurt, zodat veel mensen gaan bellen). Ook sta je iedere keer in een erg vreemde wacht, lijkt alsof er geen contact is o.i.d. Erg vreemde piep-toon waar na een paar minuten je pas het bandje voor de keuze krijgt "waarom je belt en wie je dus zou willen spreken".

Door wat ik hier boven allemaal lees wordt ik erg zenuwachtig of ik OOIT nog mijn cadeau zal ontvangen. Of in ieder geval, hoe lang dit zal gaan duren. Mij werd verteld dat het zo lang duurt door de "drukke december maanden". Ik zal vast wat over het hoofd zien maar ik zie niet echt in wat dat er mee te maken heeft. Geeft iedereen elkaar in december een overstap cadeau voor kerst en/of oud&nieuw? Volgens mij is het ook niet zo dat je voor het eind van het jaar moet overstappen naar een nieuwe energiemaatschappij (zoals bv bij zorgverzekeringen). Maar hier kan ik fout zitten.

Of, kan deze organisatie het gewoon allemaal niet aan? Misschien hadden ze dan wat beter moeten nadenken over waar ze aan begonnen. Op de vraag of mijn cadeau al is verstuurd of niet (zodat ik weet waar het fout gaat) krijg ik geen antwoord. Of ze hadden de termijn van (max.) 2 weken niet moeten hanteren. Het voelt bijna alsof ik voor dat cadeau moet "werken". Wie er niet achteraan gaat en/of gewoon vergeet dat hij/zij hier recht op heeft kan misschien wel naar dat cadeau fluiten.

Goed, lang verhaal. Maar na zo'n lange tijd wordt ik er een beetje ziek van. Zou iedereen die dit leest, en nog geen overstap heeft gemaakt via deze weg, op het hart willen drukken er goed over na te denken. In iedereen geval ook willen aanraden de dingen goed in de gaten te houden (zowel wat Essent doet bij afschrijven maandbedrag + het cadeau).

Misschien is het dat ik (en andere) geen geduld meer hebben tegenwoordig. Maar geef dan niet aan dat het 2 weken zal duren. Hier ga je dan vanuit en hou je rekening mee. Vooraf mooie verhalen, in de realiteit erg teleurstellend. Erg jammer.

Samengevat: Hou in de gaten wat DAADWERKELIJK wordt afgeschreven door Essent EN ga er NIET van uit dat je het cadeau binnen de termijn krijgt. Hier moet je erg veel energie insteken. Of gokken/hopen dat "ie maar een keer geleverd wordt".

Ik weet het: lang verhaal, sorry hiervoor. Maar dit moest ik toch even kwijt en misschien dat iemand er nog wat aan heeft.

Groet,

M

fe
door festinger - Feb 1, 2012 om 02:59
410 Antwoorden / 18 Vragen

Dit alles lezend kan ik maar 1 ding bedenken. De consument is ervoor geld te maken. Met alle mogelijke middelen. Of het legaal is of niet is niet zo belangrijk. En enkelen met problemen uitverkoren door consumenten tv krijgt een snelle oplossing.Consumenten met exact dezelfde klachten belanden in het drijfzand van zolang je geen rechterlijk gelijk haalt gaan we door. En men weet dat het soms jaren duurt en kostbaar is ook echt je gelijk te halen. De wetten zijn er.

Alles is politiek en wettelijk geregeld de consument te beschermen. Echter probeer maar eens in de praktijk aangifte te doen van dit consumentenmisbruik. Het leed is groot maar je beland diep onderaan de prioriteitenlijst. Ergo iedereen kan zonder straf maar bedenken en doen mensen te bedonderen.

Tot slot . Heel vaak lees ik reacties van mensen die blijkbaar werken bij die misbruikers van consumenten door het goedpraten, Tip google eens op festinger.

jo
door jowest - Feb 1, 2012 om 09:31
6 Antwoorden / 0 Vragen

er is nog een site waar je een klacht kunt doe die heet klachten.nl en dan gaat essent er wat aan doen en dat helpt wel

fo
door forumessent - Feb 1, 2012 om 11:10
117 Antwoorden / 0 Vragen

Beste martijn777,

In uw bericht van 1 februari op dit forum geeft u aan dat u vragen/opmerkingen heeft over uw voorschot bedrag. Tevens geeft u aan het welkomstgeschenk nog niet ontvangen te hebben.
Om samen tot een oplossing te komen, verzoek ik u uw postcode, huisnummer, telefoonnummer en forumnaam te mailen naar forum@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om samen tot een oplossing te komen.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Afdeling Klantenservice
Essent

m.
door m.vanderstegen - Feb 9, 2012 om 08:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nou dan zal ik mijn verhaal ook maar toevoegen.

In oktober zijn wij via ikstapover.nu overgestapt van essent naar eon , daarbij hadden wij een stofzuiger als kado bij uitgezocht. de Philips marathon.
Na 4 weken gaat mijn deurbel en staat tnt voor de deur , met een tv ipv een stofzuiger. ik gebeld met annemarie van ikstapover.nu en blijkt een verkeerde te zijn besteld. Zij zegt dat het niet netjes is maar dat er meteen een stofzuiger besteld zal worden. dit zal 6 weken duren. Na 6 weken geen stofzuiger , dus ik weer gebeld met annemarie. Zij komt tot de conclusie dat er niks besteld is ....daar was ik natuurlijk teleurgesteld over. ze heeft excuses gemaakt en direct in bestelling gezet echt al 100x gebeld met hun en telkens werd er gezegd volgende week komt hij dus niet!!!!!!!. Al met al zitten we nu in februari en heb ik nog steeds geen stofzuiger ontvangen. de laatste keer heeft mijn man gebeld dit was 2 weken geleden op een woensdag . toen werd ons gezegd dat hij de week daarop dus vorige week vrijdag geleverd zou worden. waarop ik zei dat ik daar geen vertrouwen meer in had. tot mijn verbazing zegt annemarie "ik ben er helemaal klaar mee " uuuhhhhh sorry hoor maar wie blijft hier nu in gebreken. vervolgens met robin gesproken en die vond de situatie zeer vervelend en heeft ons een compensatie van 10 euro beloofd voor dit gebeuren. maar zoals je misschien kunt raden tot op de dag van vandaag geen stofzuiger. zometeen maar weeeeeeeeeeer bellen en hopen dat er nu uiteindelijk een oplossing komt.. maar heb er een hard hoofd in

ikstapover.nu
door ikstapover.nu - Feb 9, 2012 om 10:38
5 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte mevrouw van der Stegen,

Het klopt dat helaas wat producten vertraagd uitgeleverd worden in verband met levertijden. Dat vinden wij heel vervelend. Wij nemen contact op met onze leverancier en laten u vandaag weten wanneer u uw geschenk tegemoet kunt zien.

Met vriendelijke groet,

ikStapOver.nu

ma
door martijn777 - Feb 9, 2012 om 12:41
4 Antwoorden / 0 Vragen

O-M-G!! Dit is precies wat ik ook steeds te horen krijg: "Volgende week, volgende week, volgende week". "We hebben vertraging met de levertijd....".

Hoe het er naar uitziet hebben ze dus met ALLE producten "vertraging van de levertijd". Met alle respect, maar volgens mij zijn er niet veel mensen die voor de stofzuiger hebben gekozen en als die ook al vertraging heeft. Het is gewoon niet te bevatten deze organisatie, schandalig.

Ik krijg steeds meer het idee dat ik nooit die Tv (waar ik voor gekozen heb) zal ontvangen. Of ik krijg de stofzuiger ;-)

Daar bovenop zou ik u, mevrouw Van der Stegen, aanraden NIET meer te bellen! Kijk eens op uw telefoonrekening. Door die vele keren bellen, tegen 25-30ct p/m, heeft u waarschijnlijk de stofzuiger al zo'n beetje uit eigen zak betaald.
Ik krijg het idee dat dit het hele plan is van deze organisatie.

Verder zou ik ook nu nog steeds erg graag willen weten wanneer ik de Tv kan verwachten. Waarschijnlijk zal ik wel weer te horen krijgen "volgende week" maar daar kan ik niet meer akkoord mee gaan. Want het begint een beetje irritant te worden.

Stuur gewoon de producten waar de mensen recht op hebben! Ik zit al vanaf eind december te wachten!

Verder, succes met de stofzuiger. Ik hoop dat u hem snel zult ontvangen.

MvG,

Martijn

ikstapover.nu
door ikstapover.nu - Feb 9, 2012 om 13:08
5 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Martijn,

Helaas kan ik niet zeggen wat er is mis gegaan in uw geval. Daarom vraag ik u om uw gegevens te mailen naar info@ikstapover.nu zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen en ervoor zorgen zo snel mogelijk uw cadeau kunt ontvangen.

Met vriendelijke groet,

ikStapOver.nu

ma
door martijn777 - Feb 12, 2012 om 23:32
4 Antwoorden / 0 Vragen

@ ikStapOver.nu

Goed, ik heb de gegevens zo juist gestuurd. Ik neem aan dat het nu geregeld gaat worden. Alhoewel ik alle vele mailtjes heb gestuurd waarop totaal niet werd gereageerd. Hoop niet dat het naïef is te denken dat het nu wel wat gaat uitmaken.

Alleen, hoe weet u nu dat ik degene ben die hebt gemailt?

Hoop toch echt dat het hiermee nu klaar is.

Gr.

Martijn

ma
door martijn777 - Feb 14, 2012 om 14:24
4 Antwoorden / 0 Vragen

@ ikStapOver.nu

Ik heb al mijn gegevens NOGMAALS naar jullie gestuurd en jullie laten gewoon nog STEEDS NIETS van jullie horen. Geen enkele reply op de mail.

Echt bizarre hoe jullie met mensen omgaan.

ikstapover.nu
door ikstapover.nu - Feb 15, 2012 om 15:15
5 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Martijn,

Wij hebben uw gegevens in goede orde ontvangen. Deze zijn inmiddels door gezet en de bestelling is verwerkt. Binnen een week heeft u uw cadeau in huis.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ikStapOver.nu

di
door dinajo - Mar 15, 2012 om 17:22
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben ook al vanaf december bezig met het krijgen van mijn kado....het enige kado wat ik er nu aan over heb gehouden is een hoge telefoonrekening met dat 0900 nummer.
Op contactformulieren wordt namelijk totaal niet gereageerd.
Dee eerste anderhalve maand aan het wachten op de stofzuiger, de mijne was kapot dus dat kwam mooi uit.
Telkens moest ik er een lenen want tja waarom 1 kopen als er 1 onderweg is.....na 5 keer bellen kwam ik er eindelijk achter dat deze niet meer leverbaar was...goh verrassend!!! ik kon een nader cado uitkiezen of een cashback krijgen van 150.
Die cachback leek me wel wat, kon ik daar een stofzuiger van halen.
De tijd ging er WEER overheen en weer na een aantal keer bellen en mailen kreeg ik weer een antwoord....het was niet doorgegeven dat ik de cashback zou krijgen er was niks bekend....ik weer mijn rekeningnummer doorgegeven en alles zou geregeld worden.
Het duurt en duurt weer en ik heb gisteren weer gebeld....de vrouw aan de telefoon zegt "het is doorgegeven aan de accountant en het wordt geregeld" ik zou vandaag terug gebeld worden...maar natuurlijk ik wordt weer niet terug gebeld dus heb ik zelf weer gebeld. Wat krijg ik te horen..ik sta verdorie nog in het systeem met die stofzuiger!!!!!!!!! mijn bloed kookt ondertussen!!!! beloftens die niet nagekomen worden, je wordt gewoon voor de gek gehouden!!!!!!

ikstapover.nu
door ikstapover.nu - Mar 16, 2012 om 08:58
5 Antwoorden / 0 Vragen

Beste dinajo,

Excuus dat u zolang heeft moeten wachten op uw welkomstgeschenk. Graag verzoek ik u om uw klacht naar klantenservice@ikstapover.nu te sturen met uw volledige gegevens.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ikStapOver.nu

di
door dinajo - Mar 19, 2012 om 12:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,

Dat heb ik denk ik al wel 20 keer gedaan!

la
door laura72 - Nov 12, 2013 om 11:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=famke schreef op zaterdag 12 nov 2011, 11:56]Beste lezers,

Heb niet echt een vraag maar meer een opmerking.Het volgende: op 13 september werd ik gebeld door essent of ik over wilde stappen. Dat doe ik maar was altijd jaren klant bij essent nooit geen klachten maar vorig jaar over gestapt naar de nuon maar was niet tevreden over nuon dus overstappen. 2 dagen later ligt het contract in huis hoor niets meer van essent. Tot van de week er zomaar geld van mijn banknummer is afgeschreven tot mijn verbazing ook nog € 10.00 meer dan ik aan de nuon betaalde. Ik had ook nog duidelijk aangegeven dat ik nu alleen woon dus er minder verbruikt zou worden. Was van essent wel zo netjes geweest om mij een brief te sturen met het bedrag wat ze gaan afschrijven en op welke datum en zeker niet te vergeten klantnummer.

Doordat ik ging overstappen had ik recht op een kado leuk!!! Ik heb gekozen voor € 150.00 gestort op mijn rekening dat zou binnen 2 week gebeuren. Staat ook in het contract en het zou gestort worden door ikstapover.nu
We zijn nu 2 maand verder en wat denk je er is nog niets gestort. Dus ik gisteren maar eens even gebeld deze mevrouw vond het vreemd en noteerd wat gegevens van mij en zegt ik bel u terug en wat denk je ....... juist ja nog niet terug gebeld.
Het is zeker heel moeilijk om geld te storten op iemand zijn rekening als ik bij essent eens te laat betaal komen er gelijk kosten over heen. Maar ik als nieuwe klant die recht heeft op € 150.00 weten ze niet hoe ze dat moeten storten. Heb nu wel een hele vieze smaak in mijn mond en ben benieuwd of ik het nog krijg.

Dus essent als je dit leest wil je er even voor zorgen dat het van de week op mijn bank staat. Alvast bedankt!!!

Fijn weekend!
Famke

la
door laura72 - Nov 12, 2013 om 12:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal!

Ik zou iedereen willen waarschuwen, niet met IK STAP OVER, in zee te gaan. Dit is mijn verhaal:

In juni 2013 ben ik overgestapt naar Essent met Ik Stap Over. Ik mocht dan een kado uitzoeken. 3 maanden later ontving ik eindelijk een brief met een code, waarmee ik bij Bol.com iets mocht uitzoeken.

Op 13 okt jl heb ik via Bol.com een Apple tv kastje besteld. Deze zou de volgende werkdag in huis zijn. Toen ik op 28 okt nog geen pakketje had ontvangen, heb ik contact opgenomen met Bol.com. Zij verwezen mij naar Ik Stap Over. Zij moesten namelijk aan Bol.com doorgeven dat het kado verstuurd kon worden, aldus de telefoniste. Op diezelfde dag heb ik daarom contact opgenomen met de klantenservice van Ik Stap Over. Ze zouden het uit gaan zoeken en binnen 7 dagen terugbellen. Aangezien ik niets had vernomen na 11 dagen, heb ik weer zelf contact opgenomen met jullie kantoor. De medewerker betreurde de situatie en zou mijn probleem doorspelen aan de klantenservice. Ik zou binnen 7 dagen worden terug gebeld. Ik heb hem gezegd dat ik het daar niet mee eens was en dat ik diezelfde dag nog een telefoontje wilde. Hij ging akkoord. Uiteraard werd ik die dag niet meer terug gebeld. Op maandag (11 nov 2013) heb ik weer zelf contact opgenomen en vroeg om een leidinggevende. Ik werd doorverbonden. De dame heeft alles aangehoord en vond het erg vervelend allemaal. Zij beloofde mij voor het einde van de dag terug te bellen en met een oplossing te komen. Maar u raadt het al, ook zij belde niet terug! Ik heb daarom op dinsdagochtend 11.00u wederom zelf gebeld. De telefoniste kon mij helaas niet doorverbinden (vreemd, want gisteren kon dat wel). Maar Mevrouw ging mij zeker vandaag terugbellen. U snapt dat ik er absoluut geen vertrouwen meer in heb. Je wordt bij 'Ik Stap Over' van het kastje naar de muur gestuurd! Maar afwachten of ik ooit gebeld wordt en mijn cadeau ontvang!