Ikstapover.nu
Beste lezers,
Heb niet echt een vraag maar meer een opmerking.Het volgende: op 13 september werd ik gebeld door essent of ik over wilde stappen. Dat doe ik maar was altijd jaren klant bij essent nooit geen klachten maar vorig jaar over gestapt naar de nuon maar was niet tevreden over nuon dus overstappen. 2 dagen later ligt het contract in huis hoor niets meer van essent. Tot van de week er zomaar geld van mijn banknummer is afgeschreven tot mijn verbazing ook nog € 10.00 meer dan ik aan de nuon betaalde. Ik had ook nog duidelijk aangegeven dat ik nu alleen woon dus er minder verbruikt zou worden. Was van essent wel zo netjes geweest om mij een brief te sturen met het bedrag wat ze gaan afschrijven en op welke datum en zeker niet te vergeten klantnummer.
Doordat ik ging overstappen had ik recht op een kado leuk!!! Ik heb gekozen voor € 150.00 gestort op mijn rekening dat zou binnen 2 week gebeuren. Staat ook in het contract en het zou gestort worden door ikstapover.nu
We zijn nu 2 maand verder en wat denk je er is nog niets gestort. Dus ik gisteren maar eens even gebeld deze mevrouw vond het vreemd en noteerd wat gegevens van mij en zegt ik bel u terug en wat denk je ....... juist ja nog niet terug gebeld.
Het is zeker heel moeilijk om geld te storten op iemand zijn rekening als ik bij essent eens te laat betaal komen er gelijk kosten over heen. Maar ik als nieuwe klant die recht heeft op € 150.00 weten ze niet hoe ze dat moeten storten. Heb nu wel een hele vieze smaak in mijn mond en ben benieuwd of ik het nog krijg.
Dus essent als je dit leest wil je er even voor zorgen dat het van de week op mijn bank staat. Alvast bedankt!!!
Fijn weekend!
Famke
Hallo
Nooit op deze aanbiedingen via de telefoon ingaan of aan de deur, u weet op dat moment niet van hoe of wat, en daar maken zij in dit geval Essent misbruik van, en beloven van alles, en als u eenmaal weer klant bent heeft u geen bewijs meer van het telefoon gesprek,en nu bent u aan het bekende ''lijntje'' gehouden, en zit u weer vast voor een jaar minimaal.
U had binnen 14 dagen na aanmelding, een aangetekende brief moeten sturen met bewijs van ontvangst, dat u alsnog afziet van het contract, dan was u er als nog weer vanaf geweest.
Wil je overstappen doe dat als u dat uitkomt, via een of meerdere vergelijksites, dan heb je de meeste kans op wat echt voordeel.
Succes er mee.
Beste Famke,
Wat vervelend dat dit gebeurd is. Is het inmiddels al opgelost?
Als je een mailtje stuurt naar info@ikstapover.nu met je gegevens, en in het onderwerp vak even t.a.v Sander de Vries zet. Zal ik het voor je uitzoeken en lossen we het direct op!
Met vriendelijke groet,
Sander de Vries
Ikstapover.nu
hallo famke er zijn meer mensen met dit probleem wij zouden een geschenk krijgen als wij via ikstapover.nu naar essent gingen bijna twee maanden geleden nog steeds niks gekregen en inderdaad ik betaal nu ook meer
Sandra het bedrag staat op de bank jammer dat het zolang moet duren. En Jowest stuur jij dan maar een mail naar Sander en ja het is wel gek dat jij ook meer moet betalen.
beste kassa
ik het zelfde een tv gekozen een vriend van mij een camcorder ook daar horen wij niets over geen ontvangs bevestingen of iets terwijl wel in de brief staat binnen een week naar ontvangs mits het leverbaar is
wat kunnen we doe essent verwijst ons steeds door naar ik stap over . nu
gr raoul lapperre
beste raoul dat antwoord kreeg ik ook bij essent .en dat vond ik ook vreemd omdat uit de overkomst met essent valt telezen dat ikstapover.nu een partner van hun is en als het contract voortijdige word opgezegt essent het recht heeft om het bedrag van het cadeau terug kan vorderen .dus ik vind dat essent zig van dit probleem makkelijk van maakt mvg johan
Beste,
Wij hebben uiteraard geen invloed op de tarieven van Essent of andere aanbieders. Voor vragen en/of opmerkingen inzake de aflevering van het cadeau of het storten van het geldbedrag kunt u op werkdagen tussen 9u en 21ucontact met ons opnemen via 0900-3344001 (lokaal tarief).
Eventueel contact per mail is ook mogelijk: info@ikstapover.nu
Met vriendelijke groet,
Sander de Vries
Ikstapover.nu
Zo heb ze op gebelt het duurt. 4a5. Weken. Oflanger. Beetje vreemd met wat in de brief staat 8 dagen of zo. En dan ook nog een 0900. Nr bellen. Belagelijk ze zeiden dat ze contakt. Met me zouden opzoeken als ze weer. Weten ik hou jullie ook wel op de hoogte. Gr raoul lapperre
__________goed nieuws ____________________
vorige week donderdag werd ik geblt door ikstapover en zeiden dat ze het vreemd vonden en dat ze er alles aan zullen doen dat ik heb aanstaande ma/di zou onvangen gisteren werd ik weer gedelt dat het langer zou duren om dat er teveel aanvraag was voor de tv
en net 10 min geleden ging mijn deur bel en de tv stond er
goed opgelost zo
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer