di
door dinajo Mar 16, 2012 om 08:47
Huishouden & energie

Ikstapover.nu



waarschuw redactie
dinajodonderdag 15 mrt 2012, 17:22

Ik ben al vanaf december bezig met het krijgen van mijn kado....het enige kado wat ik er nu aan over heb gehouden is een hoge telefoonrekening met dat 0900 nummer.
Op contactformulieren wordt namelijk totaal niet gereageerd.
Dee eerste anderhalve maand aan het wachten op de stofzuiger, de mijne was kapot dus dat kwam mooi uit.
Telkens moest ik er een lenen want tja waarom 1 kopen als er 1 onderweg is.....na 5 keer bellen kwam ik er eindelijk achter dat deze niet meer leverbaar was...goh verrassend!!! ik kon een nader cado uitkiezen of een cashback krijgen van 150.
Die cachback leek me wel wat, kon ik daar een stofzuiger van halen.
De tijd ging er WEER overheen en weer na een aantal keer bellen en mailen kreeg ik weer een antwoord....het was niet doorgegeven dat ik de cashback zou krijgen er was niks bekend....ik weer mijn rekeningnummer doorgegeven en alles zou geregeld worden.
Het duurt en duurt weer en ik heb gisteren weer gebeld....de vrouw aan de telefoon zegt "het is doorgegeven aan de accountant en het wordt geregeld" ik zou vandaag terug gebeld worden...maar natuurlijk ik wordt weer niet terug gebeld dus heb ik zelf weer gebeld. Wat krijg ik te horen..ik sta verdorie nog in het systeem met die stofzuiger!!!!!!!!! mijn bloed kookt ondertussen!!!! beloftens die niet nagekomen worden, je wordt gewoon voor de gek gehouden!!!!!!

Weet iemand welke stappen ik hiervoor kan ondernemen?

1213 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kl
door klaasje63 - Mar 19, 2012 om 15:31
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus ik ben niet de enigste die al vanaf december wacht op het cadeau van ikstapover. Het lijkt er wel op dat ze gewoon hopen dat de mensen zat worden om er achter aan te bellen en denken laat maar.Heb in die drie maanden verscheidene keren gebeld en gemaild. Een keer werd mijn mail beantwoord, mijn cadeau zou binnen een week bezorgt worden. Twee weken gewacht niets. Heb met deze mensen gebeld en kreeg te horen meneer binnen nu en een week komt uw cadeau. Niets van dit alles, dus weer de telefoon gepakt want op mailtjes reageren ze niet meer. Meneer als het er over 2 weken nog niet is belt u dan even terug. Ze nemen ons in de maling. Ik snap niet dat een essent met zo een bedrijf in zee gaat, een goeie reclame.
Mensen pas op

Klaasje


di
door dinajo - Mar 19, 2012 om 15:49
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=klaasje63 schreef op maandag 19 mrt 2012, 15:31]Dus ik ben niet de enigste die al vanaf december wacht op het cadeau van ikstapover. Het lijkt er wel op dat ze gewoon hopen dat de mensen zat worden om er achter aan te bellen en denken laat maar.Heb in die drie maanden verscheidene keren gebeld en gemaild. Een keer werd mijn mail beantwoord, mijn cadeau zou binnen een week bezorgt worden. Twee weken gewacht niets. Heb met deze mensen gebeld en kreeg te horen meneer binnen nu en een week komt uw cadeau. Niets van dit alles, dus weer de telefoon gepakt want op mailtjes reageren ze niet meer. Meneer als het er over 2 weken nog niet is belt u dan even terug. Ze nemen ons in de maling. Ik snap niet dat een essent met zo een bedrijf in zee gaat, een goeie reclame.
Mensen pas op



Vandaag weer contact met ze gehad...naja zelf weer gebeld.
3 keer raden stond er weer in voor die stofzuiger ( die niet leverbaar is )
Ze zouden het weer gaan regelen...ik ben benieuwd...geloof er namelijk niks van

Klaasje


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer