gs
door gscager Jul 21, 2014 om 19:28
Computers & telefonie

In de war

hallo ik wou vanmiddag een zip programma downloaden , maar daar ging iets verkeerd waar door er een hoop troep meekwam , het meeste kon ik wel weg krijgen,
maar er staat sinds dien in plaats vam firefox rocket search en ik kan deze onmogelijk weg krijgen niet met window essentials en ook niet met hitman ,heb ook nog gezocht op google waar een link bijstond met iets dat spyhunt heet die ging scannen maar bleek later weer zo,n duur betaal programma.
en tevens verschijnt er ineens dat er geen apparaat voor geluid weergave geinstaleerd zou zijn .
weet iemand raad hiervoor , ik zie bij veel updates vaak herstelpunt staan maar ik kan deze nergens vinden.
hoe krijg ik dit weer goed?
groet

446 22 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 21, 2014 om 19:38
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo gscager,
herstellen gaat zo

start
alle programma's
bureauaccessoires
systeemwerkset
systeemherstel
De rest wijst zich vanzelf,
succes, sjoppie

gompy2
door gompy2 - Jul 21, 2014 om 19:54
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Download eerst AdwCleaner eens en laat die scannen.
Na afloop moet je computer opnieuw opgestart worden

Klk-> AdwCleaner

gs
door gscager - Jul 21, 2014 om 20:34
200 Antwoorden / 110 Vragen

ben rocket kwijt maar nog steeds [geen apparaat voor geluid weergave geinstaleerd]
ook niet na herstelpunt ,wat is hier aan de hand ,hoe krijg ik dit weer in orde?

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2014 om 21:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gscager,

Heb je wel systeemherstel met een datum vóórdat je ging downloaden gedaan?
En spyhunter moet je zeker niet (meer) gebruiken!

costnix
door costnix - Jul 21, 2014 om 21:41
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zoek op de webstek van de fabrikant naar het installatieprogramma van uw geluidskaart en installeer dat (weer).

gompy2
door gompy2 - Jul 21, 2014 om 21:44
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Altijd makkelijk als je opgeeft welke Windows versie je hebt en wat voor computer of laptop (not)
We gaan maar uit van Windows 7.

Klik op Starten.
Type in het zoekvakje daar boven Probleemoplossing
Dan zie je helemaal bovenin de titel probleemoplossing, en daar klik je op.
Er opent zich dan een scherm, met daarin het onderdeel Hardware en geluiden.
Daar klik je op.
Dan zie je Audio afspelen en Audio opnemen.
Daar klik je op, audio afspelen, en dan op Volgende, er wordt dan een analyse gedaan.
Kijk een of dat wat oplevert.
Het kan zijn dat er nog nadere mogelijkheden zijn, afhankelijk wat er gevonden wordt.
Heeft je geluidskaart aparte drivers nodig?

aurora1
door aurora1 - Jul 21, 2014 om 22:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of anders foutcontrole met repair laten lopen?

door 1953 - Jul 22, 2014 om 01:46
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=sjoppie schreef op maandag 21 jul 2014, 19:38]Hallo gscager,
herstellen gaat zo

start
alle programma's
bureauaccessoires
systeemwerkset
systeemherstel
De rest wijst zich vanzelf,
succes, sjoppie

Mijn gedacht! Systeemherstel van zaterdag (19) of zondag (20) - of eerder - uitvoeren in dezen.

gs
door gscager - Jul 22, 2014 om 13:51
200 Antwoorden / 110 Vragen

het gaat om windows vista basic ik dacht 32 , kon geen eerdere datum als 21 - 7 vinden ,verdwijnen deze of zo, maar heeft niet geholpen ,ik weet niet wat voor geluid kaart ik heb en waar of welke stuurprogramma ik wel of niet nodig heb ?
ik snap ook niet hoe dit uberhoupt verdwenen kan zijn .

zoekster
door zoekster - Jul 22, 2014 om 13:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Probeer ook eens met MBAM te scannen.

klik HIER

De Free Version

edrick3
door edrick3 - Jul 22, 2014 om 14:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gscager,

Systeemherstel Vista:

. Klik op de Start button links op de taakbalk
2. Ga op "Computer" staan zonder te klikken
3. Klik vervolgens met de Rechtermuisknop op "Computer"
4. Selecteer en klik vervolgens op "Eigenschappen"
5. In het scherm wat opent klikt in het linkergedeelte op "Geavanceerde systeeminstellingen".
Er opent zich een venster.
Klik op de button: Systeemherstel
Klik op: Volgende
Er opent zich een venster.
In dit scherm kun je het herstelpunt kiezen.
Eronder staat de optie "Een ander herstelpunt selecteren". Selecteer deze optie als je een ander punt wilt gebruiken om te herstellen. Als je deze optie selecteert en op volgende klikt komt er een lijst tevoorschijn met een overzicht van de gemaakte herstelpunten.
Selecteer herstelpunt en klik op: Volgende
Er opent een scherm.
Klik op: Voltooien

Als er geen andere herstelpunten staan dan heb je blijkbaar automatisch herstelpunten maken uitgeschakeld!

zoekster
door zoekster - Jul 22, 2014 om 14:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen

O wacht, ik zie dat je de malware vermoedelijk al kwijt bent.

Wat je ook nog kunt doen

-Startknop

-Ga naar configuratiescherm

-klik dan op Hardware en geluiden

-klik dan op

Apparaatbeheer (doorgaan)

-Dan klik je op het plusje links van 'besturing voor geluid, video enz'

-Dan verschijnen er een of twee apparaten

-Daar klik je op met je rechtermuisknop.

-Dan verschijnt Stuurprogramma's bijwerken en als het goed is staat daar uitschakelen
als daar inschakelen staat dan daar op klikken.

-Als er uitschakelen staat, dat zo laten en de Stuurprogramma's bijwerken.

gs
door gscager - Jul 22, 2014 om 22:39
200 Antwoorden / 110 Vragen

ben ik weer het lijkt verholpen ,de realtec bleek verwijderd ,geen idee hoe dit kon was mischien in de knoop geraakt met die andere rommel
maar goed bedankt voor alle reacties en tot een volgende keer
groet

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 23, 2014 om 08:53
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Gscager,
fijn dat het opgelost is en bedankt voor het terugmelden.
Vr Gr.

edrick3
door edrick3 - Jul 23, 2014 om 09:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gscager,

Fijn voor je dat het opgelost is.
Toch is het voor een volgende keer handiger om even aan te geven of je een gegeven advies al dan niet hebt opgevolgd en wat het resultaat is.
Dat maakt het makkelijker om je verder te adviseren.
Maar je hebt het blijkbaar zelf opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

gs
door gscager - Jul 23, 2014 om 12:59
200 Antwoorden / 110 Vragen

ik heb de meeste dingen wel gedaan vooral voor de malware en voor de geluid storing ,ik zag op een moment staan dat de realtec verwijderd was maar systeem herstel hielp hier niet voor deze heb ik gedownload .
kun je met systeem herstel niet verder terug dan twee dagen,kon niks vinden?
nogmaals bedankt voor de reacties en de groeten

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 23, 2014 om 13:03
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo gscager,
u zou de gelegenheid aangeboden moeten krijgen om op een oudere datum te klikken als de getoonde te recent zijn.
Vr. Gr. sjoppie

edrick3
door edrick3 - Jul 23, 2014 om 14:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gscager,

.....kun je met systeem herstel niet verder terug dan twee dagen,kon niks vinden.....
Heb je m'n reactie van gisteren 14.10 uur wel gelezen?

gs
door gscager - Jul 23, 2014 om 16:53
200 Antwoorden / 110 Vragen

het gaat volgens mij wel automatisch ,als er een update geinstaleerd word staat er altyd herstelpunt maken een ogenblik geduld , verder werden er alleen 21 en 22 juli genoemd verder niks ?

edrick3
door edrick3 - Jul 23, 2014 om 17:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gscager,

Klik op de button: Systeemherstel
Klik op: Volgende
Er opent zich een venster.
In dit scherm kun je het herstelpunt kiezen.
Eronder staat de optie "Een ander herstelpunt selecteren".

Heb je daarop geklikt???

gs
door gscager - Jul 23, 2014 om 19:21
200 Antwoorden / 110 Vragen

ja met wel meerdere punten maar met twee datums

aurora1
door aurora1 - Jul 23, 2014 om 23:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier onder Werking systeemherstel controleren, ongeveer midden op de pagina.