Redacteur
door Redacteur Jan 28, 2013 om 10:48
Geldzaken & recht

In memoriam Vladja

Op 13 januari jongstleden is Vladja overleden. Zij was één van de experts van het eerste uur op de Kassasite en kenmerkte zich door een grote inzet. Velen kennen haar no nonsense aanpak. Je moest er even aan wennen. Ze had een geheel eigen aanpak en had het land aan off topic discussies. Wellicht niet altijd even tactisch, maar met een groot sociaal hart. Vladja liet maar liefst 14.879 vaak zeer bruikbare bijdragen achter. Vladja's inzet was bewogen, gedreven, sociaal en belangeloos. Wij zullen haar missen en haar herdenken met grote waardering en respect. Kassa internetredactie

2510 26 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2013 om 11:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Wat een onverwacht verschrikkelijk bericht.
We zullen de prima ter zake doende reacties op met name verzekeringsgebied hier gaan missen.
Ze was altijd to-the-point.
Heb veel waardering en respect voor al haar bijdragen.

edrick3

freya
door freya - Jan 28, 2013 om 11:05
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Wat triest om te horen......
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven. Ik kan eigenlijk alleen maar beamen wat redacteur schrijft. No-nonsense van Vladja, altijd recht door zee en altijd nuttige en kundige adviezen.

Enkele van ons kennen haar nog van de expertdagen. De laatste keer was ze er met, ik meen haar zoon. Een montere dame met pit die niets uit de weg ging. We zullen haar missen....

Ik wens haar familie heel veel sterkte.....

Vladja, bedankt voor al je inzet.

Freya

zoekster
door zoekster - Jan 28, 2013 om 11:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat een verschrikkelijk nieuws.

'Vladja' zal gemist worden.
Bedankt voor je kundige bijdragen.
Met respect.

Sterkte gewenst voor de familie en nabestaanden.

zwemmer
door zwemmer - Jan 28, 2013 om 11:48
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dit treft. Vladja was iemand die bijzonder correct, uitvoerig en toch to-the-point antwoorden wist te formuleren. Zij zal moeilijk door iemand te evenaren zijn in deze.

Zwemmer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 28, 2013 om 12:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 28 jan 2013, 11:03]@@@,

Wat een onverwacht verschrikkelijk bericht.
We zullen de prima ter zake doende reacties op met name verzekeringsgebied hier gaan missen.
Ze was altijd to-the-point.
Heb veel waardering en respect voor al haar bijdragen.

edrick3

Ik kan hier niets aan toevoegen, Mijn medeleven met de familie.

dearagain
door dearagain - Jan 28, 2013 om 12:22
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*ik wens haar familie veel kracht en sterkte toe

dearagain

bl
door bloem2004 - Jan 28, 2013 om 12:51
37 Antwoorden / 8 Vragen

Ik zal haar kundige bijdragen missen.

Mijn gedachten gaan uit naar haar nabestaanden.

Bloem

gompy2
door gompy2 - Jan 28, 2013 om 13:36
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Hier schrik ik echt van.
Vele jaren heb ik haar, maar ook die van een aantal anderen, adviezen en reacties bewonderd om hun inhoudelijkheid en kundigheid.
Ze was één van de redenen dat ik me ooit daadwerkelijk als forumlid wilde registreren en niet alleen wilde méékijken.
Zoals ik al schreef, ze was, samen met een aantal anderen, de groten van dit forum.
Sterkte voor haar familie en vrienden

stacey
door stacey - Jan 28, 2013 om 14:01
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Wel even schrikken dit bericht......
Sterkte voor familie en vrienden.
We zullen Vladja en haar deskundigheid missen.

inekel1953
door inekel1953 - Jan 28, 2013 om 14:34
323 Antwoorden / 2 Vragen

Ben even stil van dit droevige nieuws en toch wil ik ook wat zeggen.
Valdja, die (op)recht haar kennis en mening gaf, vele adviezen, hulpvaardigheid en deskundigheid waar menig mens haar dankbaar voor zullen zijn en blijven.
Velen zullen haar missen, het meest die haar zo dierbaar zijn.

Sterkte voor familie, vrienden en voor wie Vladja ook zo dierbaar was, bij het verwerken van dit verdriet.

mi
door miepje58 - Jan 28, 2013 om 14:34
208 Antwoorden / 6 Vragen

Sta even met de mond vol tanden... Ik wens de familie van Vladja alle sterkte met het verwerken van hun verlies.

Cookies
door Cookies - Jan 28, 2013 om 15:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als er één een ECHTE expert was, dan was vladja het wel! Zij had, als één van de weinigen op dit forum, haar **** terecht verdiend door het geven van deskundige, correcte adviezen.

Veel sterkte voor haar nabestaanden.

zinook
door zinook - Jan 28, 2013 om 19:12
261 Antwoorden / 7 Vragen

Veel sterkte voor de familie en vrienden. Haar bijdrage zal gemist worden hier op het forum.

diumenge
door diumenge - Jan 28, 2013 om 19:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een triest bericht. Ik wens de nabestaanden veel sterkte. Haar expertise zal gemist worden.

hutch
door hutch - Jan 28, 2013 om 19:25
4515 Antwoorden / 29 Vragen

13 september 2004 - 13 januari 2013

Vladja, je bent niet weg gegaan. Je bent ons alleen maar voorgegaan........

Vladja, dank voor je toomloze inzet.

'We will meet again'

poltol
door poltol - Jan 28, 2013 om 22:01
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Ik weet zeker dat Vladja, op een andere plek, doorgaat met verstandige adviezen geven.

Strekte voor de familie.

pino123
door pino123 - Jan 29, 2013 om 09:17
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Och jee,

Wat een gemis voor iedereen, maar vooral voor de familie. Een betrokken en helpende de hand op de site, recht doorzee, maar altijd eerlijk!

We zullen haar missen.

de eelco
door de eelco - Jan 29, 2013 om 09:26
607 Antwoorden / 92 Vragen

tjonge wat een vreselijke bericht...ik wens de familie van vladja heel veel sterkte en ze zal hier erg gemist worden...ben er helemaal eventjes stil van....14.879 geheel belangelose bijdragen heeft ze ons geleverd alleen al het getal geeft aan wat voor fantastische persoon ze was....rip vladja.............

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 29, 2013 om 11:47
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een vreselijk bericht! Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte met dit verlies..........

tenormin
door tenormin - Jan 29, 2013 om 13:16
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dit nare nieuws zal een groot gemis zijn voor haar dierbaren, die ik veel sterkte wens.

loreleigil
door loreleigil - Jan 29, 2013 om 13:45
678 Antwoorden / 3 Vragen

Het was inderdaad even wennen aan Vladja. Maar al snel werd duidelijk dat zij wist waar zij het over had, diep in de materie dook en met nuttige en handige tips een doorverwijzingen kwam. Schokkend om te horen dat zij zo plotseling is overleden. Ik wens haar familie, vrienden en andere geliefden heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.

tdehond
door tdehond - Jan 29, 2013 om 14:59
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Mijn medeleven gaat uit naar haar familie en vrienden.

kr
door kreeftje - Jan 30, 2013 om 22:48
86 Antwoorden / 36 Vragen

Aan allen,

Allen van harte gecondoleerd met het overlijden van Vladja, met name zij die haar lief hadden....

Kreeftje

agaat77
door agaat77 - Jan 30, 2013 om 23:22
82 Antwoorden / 7 Vragen

Jeetje, alhoewel ik er niet vaak ben, lees ik wel met regelmaat de site door alhier...

Wanneer je dan een bericht als deze leest, dan schrik je daarvan...

Ik wens alle nabestaande zeer veel sterkte, en petje af voor de Redactie en iedereen die hier zoals het hoort op reageert.

Vladja bedankt, en hou je ons in de gaten van daarboven?

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 31, 2013 om 03:26
468 Antwoorden / 16 Vragen

Met mijn innige en oprechte deelneming!

Dat haar dierbaren de kracht mogen krijgen om het verlies zo draaglijk mogelijk te verwerken.

Zag nu pas het heengaan van een gedreven expert, die in de toekomst nodeloos zal worden gemist. Anekdotes over haar zijn er genoeg verwoord door de redacteur, doch er zullen best nog wel meer zijn. Nummer ... in top van de experten zal voor altijd historisch zijn.

ti
door tino24 - Feb 1, 2013 om 23:49
95 Antwoorden / 0 Vragen

Belangrijkste:
Heel veel sterkte voor de nabestaanden met het verwerken van dit verlies.

en voor het forum valt er helaas een sterk, kritisch en kundig persoon weg.