ma
door martin verbeek Nov 16, 2014 om 02:07
Geldzaken & recht

Incassobureau

wat kan ik doen wanneer een incassobureau het geinde geld niet afdraagt?

332 2 Rapporteer

door 1953 - Nov 16, 2014 om 02:56
3725 Antwoorden / 95 Vragen

U heeft het afgedragen aan het incassobureau en is daarmee de kous voor u af.

Het geschil van het nog niet afdragen van het geïnde bedrag is te wijten aan een mogelijk geschil tussen partijen, opdrachtgever en het incassobureau, onderling en niet uw probleem in dezen.

alfatrion
door alfatrion - Nov 16, 2014 om 10:49
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Als u schuldeiser bent: het incassobureau dagvaarden. Als u schuldenaar bent: de schuldenaar er op wijzen dat u bevrijdend heeft betaald en dit vergezeld laten gaan door een bewijs van betaling.