ri
door riavandevelde Aug 21, 2014 om 19:45
Computers & telefonie

Ingaans datum van contract

Mijn nieuwe Tmobile contract is op 11-08-2014 ingegaan en ik heb dus op 11aug gebeld nu worden die belminuten inrekening gebracht omdat ik pas op 12 aug.uit mijn bundel kan bellen. Van mijn oude contract had ik nog genoeg belmin staan. Tmobile noemt het een soort tussen dag de dag dat het contract in gaat en wanneer je de belmin krijg. Maar de ingangs datum betekent toch dat je vanaf die datum gebruik kan maken van je belbundel zonder dat je dit extra moet betalen. Hoop dat iemand dit verhaal snap.

3092 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2014 om 20:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die telecom providers worden steeds gekker. Waarom gaat dat niet uit uw oude bundel als de nieuwe pas na een dag ingaat?

edrick3
door edrick3 - Aug 21, 2014 om 20:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo riavandevelde,

.....Maar de ingangs datum betekent toch dat je vanaf die datum gebruik kan maken van je belbundel zonder dat je dit extra moet betalen......
Lijkt me heel logisch.
Zou dan ook (nog) eens bij Tmobile aan de bel trekken - bv. via de mail/klantenservice - en om vergoeding/verrekening van de belkosten van 11 augustus vragen.

Suc6

diumenge
door diumenge - Aug 21, 2014 om 22:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Afijn riavandevelde, vraag maar eens aan T-mobile waar dat staat van die tussendag.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 22, 2014 om 07:44
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Riavandevelde,
lees dit voor de zekerheid nog even door, scrollen tot contractverlenging.
KLIK

Vr gr.

zoekster
door zoekster - Aug 22, 2014 om 10:01
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[Edit redactie]

Een idiote regeling. Zou hier er een klacht over indienen bij de ACM.

Klik HIER.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 22, 2014 om 10:02
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[Edit redactie]
@TS
Kijk uit met het veel bellen/internetten in de laatste week van 'n maand. T-Mobile heeft de eigenschap deze minuten/dat over te hevelen naar de volgende maand. En inderdaad dit valt puur onder oplichting, betreurenswaardig weigert T-Mobile mij voor de rechter te slepen (het bleef enkel bij stalking door Lindorff).

ri
door riavandevelde - Aug 22, 2014 om 12:09
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties. Volgens Tmobile staat dat van die tussen dag in je contract ik kan er niks over vinden in mijn contract.Ik heb een paar keer gebeld maar dan krijg je gewoon het zelfde antwoord en op mijn klachtenmail hoor ik niks. Maar ik heb nu de klacht ingediend bij het ACM.

ri
door riavandevelde - Sep 2, 2014 om 22:33
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo ik wil toch even laten weten dat het met Tmobile geregeld is. Ik kwam op het heldere idee om het op twitter te zetten en ja hoor binnen een uur een reactie en toen binnen 10 minuten was het geregeld en ze hebben gelijk een credit nota aangemaakt. na drie had ik de creditnota thuis. Dus lang leve twitter.

diumenge
door diumenge - Sep 2, 2014 om 22:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En triest dat de normale klantenservice je niet helpt, maar als je het op Twitter gooit kan het ineens wel. Dat is geen service maar damage control.

Afijn, fijn dat het opgelost is.

zoekster
door zoekster - Sep 2, 2014 om 22:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=riavandevelde schreef op dinsdag 2 sep 2014, 22:33]Hallo ik wil toch even laten weten dat het met Tmobile geregeld is. Ik kwam op het heldere idee om het op twitter te zetten en ja hoor binnen een uur een reactie en toen binnen 10 minuten was het geregeld en ze hebben gelijk een credit nota aangemaakt. na drie had ik de creditnota thuis. Dus lang leve twitter.
Mooi dat het is geregeld.

Het stuit me wel tegen de borst dat zoiets kan worden geregeld via twitter en dat klanten die zich wat terughoudender opstellen, gewoon de rekening krijgen gepresenteerd.
Eerst beweren dat er een tussendag is en als er wat lawaai wordt gemaakt is hij er toch weer niet.

Gelukkig laat u zich geen knollen voor citroenen verkopen.

Bedankt voor het terugmelden.

czar
door czar - Sep 2, 2014 om 22:58
1209 Antwoorden / 20 Vragen

Twitter: je koopt een PC met 16 GB aan geheugen, een kloksnelheid van 3600 MHz, 2 TB aan dataopslag, een internetverbinding van 16 Mbps en dat allemaal om maximaal 140 tekentjes te mogen typen waar je dan ook nog minimaal 5 schrijffouten in maakt. Dat moet een succesformule zijn.

diumenge
door diumenge - Sep 2, 2014 om 23:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Of je koopt de allergoedkoopste smartphone ...

door 1953 - Sep 3, 2014 om 03:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Volkomen mee eens, zou ook denken dat je direct zonder verdere kosten die dag moet kunnen bellen.

Lijkt erop of er valutadag(en) is (zijn) ingevoerd.