_connie_
door _connie_ Feb 19, 2014 om 15:39
Computers & telefonie

Inloggen

Hi Allemaal,

Zijn er meer mensen die momenteel problemen hebben om in te loggen op deze site?
Steeds als ik op inloggen druk en mijn naam en ww ingevoerd heb dan floep ik naar een eerder geopende vraag of discussie maar ingelogt ben ik niet.
Keer op keer opnieuw.

1194 23 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 19, 2014 om 15:53
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Tot op nu geen problemen.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 19, 2014 om 15:54
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Connie,
dat inlogprobleem komt regelmatig voor maar niets om je ongerust over te maken het gaat vanzelf over.
Velen hebben er zo nu en dan last van.

Vr. gr. sjoppie.

kanty
door kanty - Feb 19, 2014 om 15:56
284 Antwoorden / 69 Vragen

Hoi Connie,

Wel last mee gehad, maar het gaat nu zonder problemen.

Vr gr Kanty.

tenormin
door tenormin - Feb 19, 2014 om 15:59
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Hoi connie, had het eergisteren en gisteren (dus even afkloppen, vandaag okay), kon wel inloggen maar kreeg een andere site dan waar ik op wilde reageren. Knap van de site, hé?

kriekra
door kriekra - Feb 19, 2014 om 16:11
204 Antwoorden / 64 Vragen

Dat heb ik niet, maar deze site doet bij mij ook wel eens raar. Het komt regelmatig voor dat als ik wil reageren op een vraag en inlog, de vraag krijg of ik zeker weet dat ik wil uitloggen.

edrick3
door edrick3 - Feb 19, 2014 om 16:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo _connie_,

Met inloggen (gelukkig) geen problemen.
Wel is de site erg traag in het reageren, maar dat is de laatste tijd 'normaal'.

Zal allemaal wel weer goed komen.

di
door digioma - Feb 19, 2014 om 17:05
646 Antwoorden / 29 Vragen

Nee... succes!

tenormin
door tenormin - Feb 19, 2014 om 17:18
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, heb weer hetzelfde probleem, 2 eigenlijk. Het bekende: weet u zeker dat u wilt uitloggen en, net als gisteren: wil een topic antwoorden en kom op een ander topic terecht. Nu werkt het dus weer wel en dan weer helemaal niet. Hij is fijn. :-P

tijger1
door tijger1 - Feb 20, 2014 om 19:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb geen problemen met inloggen, maar moet dat soms wel vijf of zes keer per dag doen.

diumenge
door diumenge - Feb 20, 2014 om 20:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen last van, ik gebruik Chrome.

tenormin
door tenormin - Feb 20, 2014 om 20:21
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 20 feb 2014, 20:18]Geen last van, ik gebruik Chrome.

Waar denk je dat al de ****** vandaan komen? Door het inloggen schijn je ook punten te verzamelen. ;-))

diumenge
door diumenge - Feb 20, 2014 om 20:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 20 feb 2014, 20:21]
Waar denk je dat al de ****** vandaan komen? Door het inloggen schijn je ook punten te verzamelen. ;-))Maximaal 1 punt per dag :-)

tijger1
door tijger1 - Feb 20, 2014 om 21:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op mijn I-pad gebruik ik Safari, maar ik weet niet waar het aan ligt. Het is alleen maar vervelend.

Maar Tenormin, voor de punten doe ik alles, zelfs zes keer inloggen ;-).

pi
door pieterwolters - Feb 20, 2014 om 21:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien eens een andere browser proberen. Wil wel eens helpen.

_connie_
door _connie_ - Feb 20, 2014 om 21:38
168 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op donderdag 20 feb 2014, 19:41]Misschien eens een andere browser proberen. Wil wel eens helpen.

Onbegrijpelijk , niet je antwoord, wel dat het inderdaad werkt.
Echt heel erg raar, ben dus al vanaf gisterenmiddag aan het kl*te om in te loggen, smorgens was het nog gewoon gelukt en had ik nog een antwoord bij discussie gegeven (dat hele topic is verwijderd volgens mij) en smiddags kon ik dus niet meer inloggen.
En nee, niet voor de punten hoor heren en/of dames maar gewoon omdat ik ergens een antwoord wilde geven.
Afijn nu dus via een andere browser en dus vandaar dat jij een topantwoord verdient...en ja ook die tellen mee voor de punten ().Punt.
De overige antwoord gevers natuurlijk ook bedankt!

tenormin
door tenormin - Feb 20, 2014 om 21:58
16829 Antwoorden / 108 Vragen

-Connie- je wilt niet weten hoe vaak ik nu te lezen heb gekregen: weet u zeker dat u wilt uitloggen.
En toen kon ik erin en floep: ander topic. En eindelijk: dit topic. Bijna magie. Wat gebruik je? Ik heb Fire Fox, normaal prima; soms gebruik ik IE. Heb geen GC. (Geen idee hoe dat werkt en hoe het erop te zetten).

_connie_
door _connie_ - Feb 20, 2014 om 22:11
168 Antwoorden / 5 Vragen

@tenormin
Ik gebruik gewoon internet explorer en eigenlijk nooit geen problemen of iets, tot gisteren aan toe dan.
En ook alleen bij deze site, over het algemeen heb ik rond de 4 pagina`s open staan en nergens anders ondervind ik een probleem dus het ligt naar mijn inziens aan deze site.
Nu dan maar even via chrome maar dan zijn de letters wel lettertjes....pffff.

diumenge
door diumenge - Feb 20, 2014 om 22:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen
tenormin
door tenormin - Feb 20, 2014 om 22:21
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@diumenge, ik durf niks aan te raken, heb nog nooit iets gedownload. Nu werkt het (alleen met deze site problemen) maar als ik op jouw verwijzing druk heb ik geen idee wat er komt en ik ben alleen, als 't fout gaat dan heb ik niks meer. Ook geen hulptroepen anders was dit allang gebeurd/gevraagd. Tja....:-C

diumenge
door diumenge - Feb 20, 2014 om 22:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Maakt niet uit Firefox is ook prima. If it ain't broken, don't fix it.

_connie_
door _connie_ - Feb 20, 2014 om 22:26
168 Antwoorden / 5 Vragen

Als je op zijn link druk dan kom je op de browser van google chrome.
Kan je rustig op drukken op tenormin.

_connie_
door _connie_ - Feb 20, 2014 om 22:27
168 Antwoorden / 5 Vragen

Niet op tenormin drukken natuurlijk, moest zijn zonder de tweede op.

tenormin
door tenormin - Feb 20, 2014 om 22:50
16829 Antwoorden / 108 Vragen

haha, nee -Connie-, zal niet op 'mezelf' drukken. Dat begrijp ik nog wel. ;-)