ge
door gerdae Jan 17, 2015 om 15:03
Computers & telefonie

Inloggen

Sinds ik mijn abonnement op 15 december 2014 bij Vodafone heb verlengd, kan ik niet meer inloggen. Mijn browser is I.E.
Hoe kan ik dat terug krijgen. Vodafone kan mij niet helpen.

8141 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jan 17, 2015 om 15:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Lukt het op een andere computer en/of browser wel?

edrick3
door edrick3 - Jan 17, 2015 om 15:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo GerdaE,

Wáár kun je niet inloggen? Op internet?
Reset IE eens:

Klik hier en probeer de FixIt.

Suc6

ho
door hopetobehelping - Jan 17, 2015 om 16:30
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste GerdaE,

wat is precies het probleem dat u niet meer kunt inloggen ?
Komt u nog wel op het scherm van 'MyVodafone' waar u uw gebruikersnaam en wachtwoord in moet geven en worden uw gebruikersnaam/wachtwoord niet geaccepteerd of komt u helemaal niet op dit scherm terecht ?

ge
door gerdae - Jan 18, 2015 om 11:51
31 Antwoorden / 15 Vragen
0

Duemenge: Ik kan wel inloggen op Google chrome.

Hopetobehelping: Ja ik kom wel op de site van Vodafone , maar mijn wachtwoord/gebruikersnaam enz. wordt niet geaccepteerd

ho
door hopetobehelping - Jan 18, 2015 om 12:02
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=GerdaE schreef op zondag 18 jan 2015, 11:51] Ja ik kom wel op de site van Vodafone , maar mijn wachtwoord/gebruikersnaam enz. wordt niet geaccepteerd

Best GerdaE,

als uw wachtwoord/gebruikersnaam het niet meer doen dan zult u toch echt bij Vodafone moeten zijn.
Onder het 'Gebruikersnaam / Wachtwoord' kunt u 'klikken' op 'Gebruikersnaam of wachtwoord' vergeten. Heeft u dat al geprobeerd ?
Heeft u wel hetzelfde telefoonnummer gehouden bij uw verlenging ? Zo niet dan dient u wellicht een een nieuw account aan te maken voor uw telefoonnummer. Als dat allemaal niet werkt zal de helpdesk van Vodafone u verder moeten helpen.

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2015 om 14:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

edrick3
door edrick3 - Jan 18, 2015 om 14:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op zondag 18 jan 2015, 14:42]Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

Lijkt mij ook.
Vandaar ook het advies om IE te resetten.

Met vr.gr.

ho
door hopetobehelping - Jan 18, 2015 om 15:21
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op zondag 18 jan 2015, 14:42]Als het via Chrome wel lukt dan zit het dus in de andere browser, en niet in je wachtwoord o.i.d.

Daar heeft u inderdaad gelijk in. Ik lees in de reactie van GerdaE 'ik kan wel inloggen op Google Chrome'. In mijn antwoord ben ik er vanuit gegaan dat er bedoeld werd: "inloggen op Google Chrome zelf" en dus niet op de Vodafone site. Waarschijnlijk mijn fout en heb ik het verkeerd geïnterpreteerd en kan mijn eerdere antwoord beter maar snel vergeten worden.

edrick3
door edrick3 - Jan 19, 2015 om 11:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@GerdaE,

En ..... opgelost?

19
door 1953 - Jan 19, 2015 om 13:05
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Comptabiliteitsweergaven aanpassen?!

IE te oud? Verwijder IE en dan herinstalleren weer IE (nieuwste versie).

ge
door gerdae - Jan 21, 2015 om 22:50
31 Antwoorden / 15 Vragen
0

1953
Ik heb IM opnieuw geinstalleerd en het is gelukt. Dank ook alle anderen voor het meedenken

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2015 om 09:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@GerdaE,

Mooi dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

ra
door raw - Mar 12, 2015 om 19:39
23 Antwoorden / 13 Vragen
0

Probeer eens te surfen met Tor met Firefox browser.
Veeeeeel confortabeler dan Iexplore.

ra
door raw - Mar 12, 2015 om 20:10
23 Antwoorden / 13 Vragen
0

Toevoeging link: www.torproject.org

Raw

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer