door wilo1957 Apr 24, 2015 om 09:28
Computers & telefonie

Installeren office 365 personel

ik heb een office 365 die jaarlijks verlengd moet worden, inmiddels is deze verlopen, de nieuwe versie wordt alleen niet actief. ik voor productcode in maar bij de laatste stap doet hij niet meer. ik ben al op office ondersteuning geweest maar kom niet verder. wie kan mij verder helpen?

2153 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 09:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat heb je gedaan? Dit jaar wederom betaald en een nieuwe code ontvangen die nu niet werkt?

Of probeer je het met de code van vorig jaar?

Wat voor besturingsysteem heb je office 365 op?

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 09:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste wilo,

ik ga er vanuit dat u over een geldige key beschikt.
Uit uw vraag kan ik niet bepalen wat er precies mis gaat bij u, misschien is er iets met de key aan de hand.

Zou als ik u was telefonisch contact opnemen met de ondersteuning voor office 365, klik hier voor het telefoonnummer (Nederland 0800 020 2546 of 020 203 5362).
Het is een nummer voor bedrijven maar niet geschoten is altijd mis, wellicht kan men u daar verder helpen.
Het telefoonnummer van microsoft verkoop en ondersteuning kunt u ook proberen (0800-0205934), zie hier.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 09:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo bedankt voor je snelle reactie, het besturingsysteem is windows 8.1 64 bits.
ik heb een nieuwe code aangeschaft

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 09:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank je wel ik gaat er mee aan de slag

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......Zou als ik u was telefonisch contact opnemen met de ondersteuning voor office 365, klik hier voor het telefoonnummer (Nederland 0800 020 2546 of 020 203 5362).
Het is een nummer voor bedrijven maar niet geschoten is altijd mis, wellicht kan men u daar verder helpen........

Nee, daar wordt een privé persoon NIET verder geholpen! Totaal zinloos om die nummers hier neer te zetten.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet niet hoe je de nieuwe versie van office 365 hebt willen activeren.
Kijk eens op onderstaande link of dit een andere methode is en zo office 365 personal kunt installeren.

https://officesetup.getmicrosoftkey.com/?legRedir=true&CorrelationId=5f93d0bc-5e30-4dfd-bb6b-74080bbfd331

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 11:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heeft u hier iets aan?
http://answers.microsoft.com/nl-nl/office/forum/office_365hp-office_install/ik-kan-mijn-office-365-niet-activeren-ik-heb-me/e282051c-8ebf-42fb-9f51-6a5d226f9cc7
.... Vervolgens open je de mijn account pagina en controleer je of je daar installaties hebt staat. Indien dit zo is, mag je die verwijderen. Eventuele meldingen over het account kun je hier eveneens zien. Kies installeren om Office vanuit deze pagina te installeren op de betreffende pc en account.....

ve
door verwijderd - Apr 24, 2015 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

de oplossing lag heel dichtbij, soms is het nodig om een andere browser te gebruiken ik gebruik nu chrome, ik heb voor deze installatie nu explorer gebruikt en het ging in een keer goed. ik heb contact gehad met de ondersteuning van office (thuisgebruik)
bedankt allen voor het meedenken