ba
door bartje32 Mar 30, 2014 om 17:07
Computers & telefonie

Internet

wat moet de snelheid zijn bij internet plusbellen van kpn?

393 2 Rapporteer

me
door mein33 - Mar 30, 2014 om 17:44
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Dat is afhankelijk van het abonnement welke u heeft afgesloten.
U kon zelf kiezen voor een abonnement met de door u gewenste snelheid.
U vindt het e.e.a. terug in het overzicht welke u bij het aangaan van het abonnement hebt ontvangen.
Heeft u dat niet meer dan kunt u inloggen op "mijn kpn", dan ziet u gelijk welk abonnement u heeft.

zoekster
door zoekster - Mar 30, 2014 om 17:56
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Let er wel op dat het om maximum snelheden gaat die worden opgegeven bij zo'n pakket. U moet eigenlijk weten hoever u van de centrale zit om inzicht te krijgen wat mogelijk is qua snelheid. Dat is nl bepalend bij een ADSL verbinding.

Mocht u kabel hebben (bijv UPC, Ziggo) dan heeft dat wat snelheid van uw internet betreft bijna altijd de voorkeur.