so
door sonic321 Dec 31, 2010 om 17:01
Computers & telefonie

Invender Ezeee Webdesign CMS

Bij invender software besteld: Ezeee Webdesign CMS PRO.

Dit is een web-based pakket, welke je moet uploaden naar je ftp-map voordat je überhaupt iets kan doen. Echter na gebruik van enkele uurtjes geconcludeerd dat het pakket niet doet wat ik verwachte.

Op de site vermeld Invender dat de software niet te kopiëren is, letterlijk "de licentie module is geencrypt".

Dit klopt ook, want het pakket staat altijd in verbinding met Invender. Voorbeeld: Op het moment dat je de bestanden van de webdesign in een sub-map zet van je ftp-server, dan is de software al niet meer bruikbaar door een ongeldige licentiecode.

Ik ben dus van mening dat ik het product kan laten deactiveren, het is tevens een download welke publiekelijk toegankelijk is. Je betaald alleen 149,00 euro voor een code.

Indien je gebruik wilt maken van je herroepingrecht, moet je volgens de algemene voorwaarden dit binnen 7 dagen kenbaar maken aan Invender. Zo gezegd, zo gedaan.

Invender geeft als reactie:
Helaas is het niet mogelijk licenties terug te nemen.
----
Ik geef aan dat het om een product gaat wat niet kopieerbaar is, waardoor ik niet het probleem zie. Tevens wijs ik hun op de algemene voorwaarden en het winkelkeurmerk.
----
Invender geeft als reactie (3 dagen later):
De licentie is verstrekt, en daarmee verbruikt.

Als u het Thuiswinkel keurmerk leest, dan ziet u zelf, neem ik aan, ook staan:
Uitzonderingen op dit herroepingsrecht van 14 dagen geldt bijvoorbeeld voor reizen, volgens specificaties van de klant gemaakte producten, food, eenvoudig kopieerbare zaken als dvd's, cd's en software e.d
-----
Hierin geven zij zelf weer aan dat het om "eenvoudig kopieerbare zaken als, dvd's, cd's en software e.d."

Echter is het product niet eenvoudig te kopiëren zoals ze zelf ook aangeven. Tevens staat het product altijd in verbinding met hun.

Mijn vraag is of zij daadwerkelijk kunnen zeggen dat ik onrechtmatig een klacht indien.

1257 3 Rapporteer

gr
door grafiq - Jan 6, 2011 om 16:17
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zeer herkenbaar! Zelfde reactie ontvangen op Mail-to-Go Pro, waarbij het programma ook niet kon wat wij er van verwachtten. Onder het mom van "Wanneer op onze website niet staat dat het pakket iets wel kan dan kan het dat niet..."

Helpdesk is traag, verschrikkelijk arrogant en fel op de persoon en alleen via "tickets" bereikbaar. Kost veel moeite en ergenis om er door te dringen, waarschijnlijk in de leer geweest bij KPN!

so
door sonic321 - Jan 7, 2011 om 20:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad, een zeer trage helpdesk, waar mensen blijkbaar alleen tickets lezen. Even telefonischcontact is teveel moeite.

Het erge is dat ze alles gewoon inkopen bij hun leveranciers, en hun eigen naam erop plakken.

door 008 - Mar 28, 2012 om 16:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heb bij dit verschrikkelijke bedrijf Ezeee webshop pro gekocht.
In een handomdraai een webwinkel staat er op hun website....
nu ruim 7 weken later ben ik nog steeds aan het wachten op een product/activatie key zodat ik de software kan gebruiken. (kan door onduidelijke redenenook niet meer geleverd worden)
Wordt gewoon doodleuk gezegd dat ik pech heb en dat er van hun kant niets meer aan gedaan kan worden.
zeer onbeschofte medewerkers aan de lijn gehad.
Geen reacties op mail!!!!
Tegen dit bedrijf zou actie ondernomen moeten worden.
Had ik mij maar beter ingelezen vooraf want naar wat blijkt zijn wij zeker niet de enige!!