na
door nadia_89 Feb 20, 2015 om 18:48
Voeding & gezondheid

Ipl experience failliet

Een maand nadat ik voor een jaar ipl schaamstreek en oksels heb betaald lees ik op internet dat ze failliet zijn. Niet eens bericht van hen gekregen ofso maar goed. Ik heb dus maar 1 x gebruik gemaakt van de behandeling maar wel volledig betaald (vieze aktie want ipl experience center wist waarschijnlijk al dat faillissement eraan zat te komen). Hoe kan ik mijn geld terug krijgen of alsnog de benahdelingen?>

517 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 20, 2015 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zit weinig anders op dan de curator achterhalen en je aansluiten bij de schuldeisers. Reken er maar op dat je je geld kwijt bent, dan kan het alleen maar meevallen.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2015 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

En achter in de rij gaan staan, en hopen dat er nog wat overblijf na dat de belastingen enz voort die eerst aan de beurt zijn. Dus reken maar dat het niets wordt.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2015 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een toeleverancier, die niet betaald werd, kan het faillissement hebben aangevraagd.

Bij de curator in de rij van concurrente crediteuren (schuldeisers) achteraan aansluiten. Dat u nog iets van uw betaling terugziet is nihil. Maak u zich geen illusie.

ve
door verwijderd - Feb 20, 2015 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

De enige "troost" is dat het veel mensen geld heeft gekost wat je niet meer terugkrijgt. House of Improvement is niet meer. Zelfs achter in de rij van schuldeisers is er, volgens mijn bescheiden mening, geen enkele kans een stuiver terug te zien. Gewoon omdat leveranciers, de verhuurder e.a. op de eerste plaats komen en die zullen ook niet gecompenseerd kunnen worden. Je weet wel: de bekende kale kip. Jammer, zonde en helaas.

ve
door verwijderd - Feb 21, 2015 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit een voorbeeld van schaamteloos kaal geplukt worden?

ve
door verwijderd - Feb 21, 2015 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

jugendstil schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:18: schaamteloos kaal geplukt worden?

Bijna goed....

ve
door verwijderd - Feb 21, 2015 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

gompy2 schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:40:
jugendstil schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:18: schaamteloos kaal geplukt worden?

Bijna goed....

Zonder schaamte, toch?

ve
door verwijderd - Feb 21, 2015 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op zaterdag 21 feb 2015, 15:21:
gompy2 schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:40:
jugendstil schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:18: schaamteloos kaal geplukt worden?

Bijna goed....

Zonder schaamte, toch?

Zonder meer.
Wel pijnlijk, dat dan weer wel...

ve
door verwijderd - Feb 21, 2015 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt zich wenden tot de curator
mr. C.J. Diks
Postbus 55 6500AB
Nijmegen
Telefoon: 024-3813131

Verwacht er niet te veel van.

ve
door verwijderd - Feb 21, 2015 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

voor de duidelijkheid

mr. C.J. Diks
Postbus 55
6500AB Nijmegen