Ipl experience failliet
Een maand nadat ik voor een jaar ipl schaamstreek en oksels heb betaald lees ik op internet dat ze failliet zijn. Niet eens bericht van hen gekregen ofso maar goed. Ik heb dus maar 1 x gebruik gemaakt van de behandeling maar wel volledig betaald (vieze aktie want ipl experience center wist waarschijnlijk al dat faillissement eraan zat te komen). Hoe kan ik mijn geld terug krijgen of alsnog de benahdelingen?>
Zit weinig anders op dan de curator achterhalen en je aansluiten bij de schuldeisers. Reken er maar op dat je je geld kwijt bent, dan kan het alleen maar meevallen.
En achter in de rij gaan staan, en hopen dat er nog wat overblijf na dat de belastingen enz voort die eerst aan de beurt zijn. Dus reken maar dat het niets wordt.
Een toeleverancier, die niet betaald werd, kan het faillissement hebben aangevraagd.
Bij de curator in de rij van concurrente crediteuren (schuldeisers) achteraan aansluiten. Dat u nog iets van uw betaling terugziet is nihil. Maak u zich geen illusie.
De enige "troost" is dat het veel mensen geld heeft gekost wat je niet meer terugkrijgt. House of Improvement is niet meer. Zelfs achter in de rij van schuldeisers is er, volgens mijn bescheiden mening, geen enkele kans een stuiver terug te zien. Gewoon omdat leveranciers, de verhuurder e.a. op de eerste plaats komen en die zullen ook niet gecompenseerd kunnen worden. Je weet wel: de bekende kale kip. Jammer, zonde en helaas.
jugendstil schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:18: schaamteloos kaal geplukt worden?
Bijna goed....
gompy2 schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:40:jugendstil schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:18: schaamteloos kaal geplukt worden?
Bijna goed....
Zonder schaamte, toch?
tenormin schreef op zaterdag 21 feb 2015, 15:21:gompy2 schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:40:jugendstil schreef op zaterdag 21 feb 2015, 14:18: schaamteloos kaal geplukt worden?
Bijna goed....
Zonder schaamte, toch?
Zonder meer.
Wel pijnlijk, dat dan weer wel...
U kunt zich wenden tot de curator
mr. C.J. Diks
Postbus 55 6500AB
Nijmegen
Telefoon: 024-3813131
Verwacht er niet te veel van.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerNetvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer