an
door anniepeeters Jul 26, 2014 om 13:43
Huishouden & energie

Is deze site betrouwbaar?

Ooit iemand zaken gedaan met mostbrand.nl? Deze verkopen o.a. goedkope Nike Free Run 2 Women Shoes. Maar 30 euro shippingcosts komen er bij en de site heeft een raar vertaalde berichtgeving.lijkt dus ook te mooi om waar te zijn...l

13145 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 26, 2014 om 13:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En als het te mooi is om waar te zijn .....
gebruiken we ons gezond verstand!

hutch
door hutch - Jul 26, 2014 om 14:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Die site is één van de tientallen Chinese websites, waarop allerlei imitatie schoenen e.d. worden aangeboden.

Zie o.a. ook * * vraag.

En het blijft altijd een risico om via een van die websites te kopen.
U krijgt nooit zekerheid of u überhaupt dat artikel thuis krijgt, nog los van het feit dat het imitatie is.

diumenge
door diumenge - Jul 26, 2014 om 15:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen ervaring mee, dit soort sites komen en gaan.

Als je echt iets in China wil bestellen en enige zekerheid wenst te hebben dan moet je bij iets als AliExpress zijn.

an
door anoniem12345 - Nov 29, 2014 om 12:22
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ja! Ik heb ooit 12 paar besteld, voor mij en vriendengroep... We hebben gewoon de schoenen gekregen en je kan niet zien dat ze nep zijn! Wel moesten we €50 extra betalen aan de deur voor invoer kosten ofzo

gompy2
door gompy2 - Nov 29, 2014 om 12:42
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=anniepeeters schreef op zaterdag 26 jul 2014, 13:43]lijkt dus ook te mooi om waar te zijn...l
Originele Classic UGG Boots die normaal over de 200 Euro kosten, op deze site voor 55 Euro..
Tuurlijk, toffe site, gelijk kopen.
Zeg het maar, wat wil je graag lezen?

Klik hier-> mostbrand.nl

door 14peter - Nov 29, 2014 om 12:53
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=anoniem12345 schreef op zaterdag 29 nov 2014, 12:22]Ja! Ik heb ooit 12 paar besteld, voor mij en vriendengroep... We hebben gewoon de schoenen gekregen en je kan niet zien dat ze nep zijn! Wel moesten we €50 extra betalen aan de deur voor invoer kosten ofzo

Dus u meld zich helemaal speciaal aan op dit forum om een topic van een half jaar oud uit het stof te doen oprijzen door iets te melden wat eigenlijk niet serieus te nemen valt? Je moet er maar zin in hebben in je vrije weekend...

gompy2
door gompy2 - Nov 29, 2014 om 13:03
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=14peter schreef op zaterdag 29 nov 2014, 12:53] om een topic van een half jaar oud uit het stof te doen oprijzen door iets te melden wat eigenlijk niet serieus te nemen valt? Kijk, dat is er bij mij dus ook door geglipt, is dus niet zo slim van mij...

pi
door pieterwolters - Nov 29, 2014 om 14:20
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=anoniem12345 schreef op zaterdag 29 nov 2014, 12:22]We hebben gewoon de schoenen gekregen en je kan niet zien dat ze nep zijn!

Dan zijn ze goed nagemaakt. Maar als de prijs substantieel lager is dan normaal, dan zijn ze echt wel nep. En waarom zou je op nepmerkschoenen gaan lopen? Zodat anderen het logo kunnen zien?

la
door lars_b - Mar 26, 2015 om 18:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb samen met wat vrienden wat spullen besteld, die 30 euro verzendkosten betaald en het afgehandeld. Na 5 dagen hadden we de spullen binnen. Super kwaliteit en niet te zeggen dat het nep is. Ik heb Nike Air Max besteld, ben naar een officiele verkoper gegaan en het nagevraagd. Hij zei dat ze echt waren. Deze site is 100% betrouwbaar!

Groet