bi
door bij_1 Aug 12, 2014 om 10:52
Huishouden & energie

Is PriMatrassen.nl een betrouwbaar bedrijf om een boxspring te kopen?

Beste mensen,

Ik kijk vaak op groupon naar leuke acties en heb al wel eens gebruik gemaakt van interessante acties, zoals een activiteit, of ik heb wel eens een goedkoop product gekocht. Nu is er een aanbieding van Primatrassen voor een complete boxspring. Omdat het een dure aankoop kan zijn heb ik meer research gedaan. Ik heb de site opgezocht van Primatrassen ( http://www.primatrassen.nl/ ) en hen gegoogled en ik kan maar bar weinig over dit bedrijf vinden, hun kvk-nummer staat er niet eens bij en kan ik ook niet op de site van de kvk vinden. Verder vind ik nergens ervaringen over dit bedrijf. Ze claimen in Alpen aan de Rijn te zitten en al 12 jaar te bestaan, dan moet er toch meer bekend zijn? Heeft iemand toevallig ervaring met dit bedrijf en zijn producten of kan mij aan meer informatie over de betrouwbaarheid van deze actie/dit bedrijf helpen? de actie via groupon duurt nog 8 dagen, dus als jullie mij zouden kunnen helpen voor die tijd zou fijn zijn. Alvast bedankt!

13740 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 12, 2014 om 11:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u de algemene voorwaarden wel gelezen? Er komen in ieder geval nog voorrij en montagekosten bij.

En als ik die voorwaarden zo lees, zou ik er niet bestellen.

mahadma
door mahadma - Aug 12, 2014 om 11:37
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Ook een 2 tal 06 nummers en geen "vast nummer" vind ik niet echt aanlokkelijk.

Cookies
door Cookies - Aug 12, 2014 om 11:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik zie op Groupon.nl maar 1 boxspring staan en die wordt geleverd door matrassenplaats.nl

tenormin
door tenormin - Aug 12, 2014 om 12:02
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=bij schreef op dinsdag 12 aug 2014, 10:52]
Alvast bedankt!

klik .

Geen ervaring met die matrassenclub. Heb geen klacht kunnen vinden maar vind de site zodanig dat, ik in ieder geval, er niet zou durven kopen. Ook de 06 nummers komen niet echt zakelijk over. Lijkt of 2 mensen de toko runnen. Ze adverteren wel veel op Facebook. De meeste websites hebben toch een vast nummer, lijkt mij dan.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 12, 2014 om 12:11
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Productie & Verkoop,

Die verkoop geloof ik nog wel maar productie, moet je toch een flinke fabriek voor hebben dus broodje aap verhaal van matrassen verkopers....

En sinds 2002, maar zijn ze ook onder dezelfde naam en zelfde adres bezig of verhuizen ze steeds om onder de garantie claims uit te komen?

Ik zou niet zomaar bij een dergelijk bedrijf kopen....
Ik zie geen fabriek en over hun staat toch echt op hun eigen website.... productie...

aurora1
door aurora1 - Aug 12, 2014 om 12:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou er niets bestellen. U kunt zich beter in winkels oriënteren en er boxsprings testen, prijzen vergelijken enz., en op internet dan uitzoeken of de betreffende winkel goed bekend staat.
Verder geldt n.m.m. altijd: bij twijfel niet doen.

bi
door bij_1 - Aug 12, 2014 om 12:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wat ik al vermoedde blijkt dus aardig te kloppen, dat dit bedrijf niet betrouwbaar is. Als ik een willekeurige zin van hun site google, dan kom ik al op 4 verschillende namen uit met ongeveer dezelfde website/producten, zoals bv betermatrassen of actie-boxsprings . Ze verhuizen dus steeds.
Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik zal dus zeker hier niet kopen. Vreemd dat groupon met zo'n bedrijf dan zaken doet.

edrick3
door edrick3 - Aug 12, 2014 om 12:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... Vreemd dat groupon met zo'n bedrijf dan zaken doet......
Over groupon zijn er dan ook regelmatig klachten te vinden.

Kijk ook eens bij deze tip.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Aug 12, 2014 om 13:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens de voorwaarden mag de levertijd ook zomaar met 8 weken verlengd worden, zonder dat de klant kan reclameren.

Ver weg blijven daar.

hutch
door hutch - Aug 12, 2014 om 14:41
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Bij,

persoonlijk zou ik bij dit bedrijf niets bestellen.

Over verkooppraatjes gesproken:
zij pretenderen 'goedkoop' zijn. Toch zie ik een extreem dure boxspring (€ 4800,--) op hun website staan. Het is op dit moment ook de enige elektrisch verstelbare.

Voor ongeveer (of zelfs nog minder dan) de helft van dat geld heeft u al een hele goede boxspring, en ook elektrisch verstelbaar. Gaat u maar eens googelen.....

Dus allesbehalve 'goedkoop' bij Primatrassen.nl !!!