pi
door pipiroffa Dec 29, 2013 om 15:55
Voeding & gezondheid

Is Vemma Oplichterij of een echte business

Ik was erg benieuwd wat men denkt over dat Vemma haar nieuwe intocht heeft gedaan in Nederland. Het ogenschijnlijke ideale baantje voor de meeste.. maar is dit het nou eigenlijk wel? In 2007/2008 is het bedrijf hard op zijn plaat gegaan zonder licensies etc. maar lijkt erop dat ze nu wel goed terug zijn gekomen met licensies en onderbouwing. Ieder individu kan zich inschrijven als ambasador/werknemer om zijn/haar eigen business te gaan starten en een hoop geld te verdienen. Maar is dit wel zo?

21734 86 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2013 om 16:04
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Na lezing van de site is het een vitamine verkoop gebeuren, wat je gewoon al je vrienden en familie gaat kosten. Ik zou er niet aan beginnen.

pi
door pipiroffa - Dec 29, 2013 om 16:05
5 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom zou het je vrienden en familie gaan kosten?

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2013 om 16:10
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Als je altijd met je vitamine (preparaten) loopt te leuren, want je bent een verrot klein schakeltje onderaan de ladder, ben je vroeg of laat nergens meer welkom.

aurora1
door aurora1 - Dec 29, 2013 om 16:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als je al twijfel hebt en je je afvraagt of het oplichterij is waarom zou je er dan aan beginnen?
Niet aan beginnen dus. Hoe kom je trouwens aan zo'n site?

pi
door pipiroffa - Dec 29, 2013 om 16:13
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zondag 29 dec 2013, 16:11]Als je al twijfel hebt en je je afvraagt of het oplichterij is waarom zou je er dan aan beginnen?
Niet aan beginnen dus. Hoe kom je trouwens aan zo'n site?

Ik zelf doe deze business niet, maar mijn vriendin wil dit perse gaan doen.

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2013 om 16:14
11537 Antwoorden / 51 Vragen

maar mijn vriendin wil dit perse gaan doen.

Als je een slimme vriendin hebt, zou ik het haar stellig ontraden!

pi
door pipiroffa - Dec 29, 2013 om 16:16
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is iets wat ik ook zeker doe, alleen daarom probeer ik wat onderbouwing in te winnen waarom ze het niet moet doen.. Er zsijn een hoop artikelen te vinden, echter zijn ze allemaal gedateerd uit 2007/2008.

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2013 om 16:19
11537 Antwoorden / 51 Vragen

En denkt ze echt dat ze er rijk van wordt?

pi
door pipiroffa - Dec 29, 2013 om 16:20
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is wel haar idee ;)

aurora1
door aurora1 - Dec 29, 2013 om 16:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Klik hier voor recente informatie.
Als je zelf eerst producten moet kopen of iets moet betalen moet je er al helemaal niet aan beginnen.

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2013 om 16:29
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Je kan twee dingen doen, proberen haar aan haar verstand te peuteren, dat het bepaald niet slim is om je hierin te storten, want waarschijnlijk moet je zelf een voorraad financieren, die je dus niet of nauwelijks verkoopt, en dus of zelf mag consumeren, en steeds als je een potentiele klant (vriend, familie) ziet, probeert je verlies te beperken, en dus als iemand haar ziet, zich uit de voeten maakt. Of laat haar begaan maar wel met haar eigen centen en op haar plaat gaan. Wellicht (en dat hoop ik dus niet) kan dit nog wel eens je relatie kosten.

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2013 om 16:35
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Als de link van Aurora1 nog niet duidelijk is dan weet ik het niet meer.

pi
door pipiroffa - Dec 29, 2013 om 16:53
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 29 dec 2013, 16:35]Als de link van Aurora1 nog niet duidelijk is dan weet ik het niet meer.

Inderdaad, die link is duidelijk. Maargoed op 1 bron kan je ook niet alles baseren. Ds vandaar was mijn vraag, of iemand daar echt ervaring mee heeft oid. Maargoed opzich is het duidelijk inderdaad. Iets wat ik natuurlijk al wist..

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2013 om 17:19
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Het kost je gewoon 80 euro per maand, verplicht. En er word gesproken over scam. Die 80 euri's kan ik leuke dingen mee doen ........... en jullie ook!

tenormin
door tenormin - Dec 29, 2013 om 19:22
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote]mahadma schreef op zondag 29 dec 2013, 16:35]Als de link van Aurora1 nog niet duidelijk is dan weet ik het niet meer.

Als alle werklozen Nederlanders zich in dit avontuur zouden storten....loopt alles nog slechter af dan al is voorspeld. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen erin trappen, maar ja, blijkt toch telkenmale van wel.

mahadma
door mahadma - Jan 4, 2014 om 10:09
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Off Topic: En speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen? Ik vind het zéér opvallend. Waarschijnlijk is het ook de laatste keer dat we van Luc zullen horen......

hutch
door hutch - Jan 4, 2014 om 10:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Met dit soort topic-onderwerpen is het wachten op personen die hier héél 'toevallig' langskomen...., zich registreren en het bedrijf, genoemd in het topic, gaan ophemelen.
Wel een voordeel: gelukkig blijft het meestal bij dat ene topic. Nog een paar laatste stuiptrekkingen en dat was het weer van die persoon.

En als ik lees: "We hebben een strategie waarmee u $ 500, $ 5.000 of zelfs $ 50.000 per maand kunt gaan verdienen!" weet ik al wel wat voor een soort 'bedrijf' dit is en wie dat laatste bedrag 'verdient'......

En ze doen moeite om niet met een pyramidespel vergeleken te worden.
Dan moet je juist oppassen.

Het is dus het proberen niet waard !!

tenormin
door tenormin - Jan 4, 2014 om 10:17
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@lucvemma, het is volgens mij tegen de regels dat je hier reclame komt maken. Dat je überhaupt reclame maakt verbaasd me: gezien het gebruik van de Nederlandse taal, want daar moet je je geld immers mee verdienen? Als ik het zo eens lees.

hutch
door hutch - Jan 4, 2014 om 11:29
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En wat betreft de aangeboden produkten: dat zijn hersenspinsels.

Véél te dure produkten die, als men normaal gezond eet, überhaupt niet nodig heeft.
Alleen al (als voorbeeld) 2 van die onzindrankjes voor €68,-- (= 2 x 946 ml = 1 quart) is al een belachelijke prijs voor dat, wat een mens helemaal niet nodig heeft.
Maar dit 'bedrijf' speelt in op de angst van de mensen.

Hier spelen dus eigenlijk 2 zaken die parallel met elkaar lopen:
1 - Het zoeken van wederverkopers voor deze onzin-produkten.
2 - Die wederverkopers moeten die achterlijk dure drankjes weer verder zien te verkopen.

En waar gebeurt dat veelal: bij familie / vrienden / kennissen.
Daarbij komt nog eens dat velen geen 'nee' durven te zeggen, juist omdat het familie of vrienden zijn. Een vorm van psychologische oorlogsvoering/verkoop.

En wat ik ook heel vreemde uitspraak vind is: "en het is ook nog lekker".
Hoezo 'is lekker'? Over smaak valt niet te twisten en is dus ook heel relatief.
Men kan dus nooit beweren dat 'iets lekker is'.
Men kan hooguit zeggen: 'ik vind het lekker'.

Maar ja.... Dat zal wel weer bij die verkoop'strategie' horen.
Dus ene 'Luc' zit hier een ordinair verkooppraatje te houden om zijn zogenaamde gezonde produkten te slijten.

mahadma
door mahadma - Jan 4, 2014 om 11:37
11537 Antwoorden / 51 Vragen

En als je 50.000 dollar wil verdienen (zeggen ze) en je verdient aan die onzin drankje € 25 netto per portie moet je dus 2.000 klanten trekken per maand. Dus 66 klanten PER DAG!!! continue!!!! Denk even na, dit is eenvoudigweg onhaalbaar ........... Als je maar de helft verdient, dus € 12,50 dan is dit dus het dubbele ...........

lu
door lucvemma - Feb 19, 2014 om 14:18
1 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie: reclame doeleinden]

ro
door rosaliedavila - Mar 6, 2014 om 12:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, ik zeg alleen dat als de vraagsteller meer wil weten over vemma, hij misschien naar een presentatie zou kunnen gaan omdat daar duidelijkheid geschept wordt. En hoe kom je erbij dat ik er tot mn nek toe in zit..?

mahadma
door mahadma - Mar 6, 2014 om 12:46
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Rosalie, die duidelijkheid is al gegeven en op de site zichtbaar. Daarvoor hoef je niet naar een demnostratieverkoopavondjemetheftigegevolgen. Hoe ik erbij kom dat u er tot uw nek in zit? Waarom neemt u de moeite om op een ouder item in te loggen, een account te maken om deze toko te verdedigen? Omdat u absoluut zeker wat mee heeft.

pi
door pieterwolters - Mar 6, 2014 om 12:51
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is er ideaal aan dat soort werk?

mahadma
door mahadma - Mar 30, 2014 om 01:00
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Je hebt de naam en de link met vemma in elk geval mee, lachwekkend!

tenormin
door tenormin - Mar 30, 2014 om 01:41
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote] Hoe ik zeg het bevalt prima! Heb er tot nu € 875,- mee verdient, heb elke maand gratis Vemma en Verve producten waar ik niks voor hoef te betalen.

Dan zijn er ook al meer dan 10 mensen in het team wat tussen de € 50,- en € 400,- mee hebben bijverdiend.

In ieder geval fijn te lezen dat je er toch €800,00 + mee verdient, dus geen kosten voor een uitkering, joeppie. Maar je l*lt wel uit de hals/nek, maar dat weet je zelf ook wel. Tjonge jonge, wat een weer grandioze bijdrage. Snik.

aurora1
door aurora1 - Mar 30, 2014 om 09:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ook al speciaal geregistreerd om dit hahaha te melden.
Klik hier en klik hier.

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 10:32
11 Antwoorden / 0 Vragen

@ mahadma

Als dat echt het enigste tegenwoord is wat je hebt? Hahahaha
Maar ik begrijp je afbeelding wel, je bent waarzegster met een glazen bol, je weet alllles !!!

@ tenormin
€800 + euro heb ik inderdaad verdient deze maand, wat alleen nog maar groeiende is...

Ik heb kids en 800 euro in de maand extra kan ik ze veel voor bieden.

Al verdien ik maar € 100 euro, dit concept werkte toch niet?? Je kan hier toch niks mee verdienen?
Hoe verklaar je dan dat ik er wel iets mee verdien? Maja met al uw eeuwenlange levenservaring zult u natuurlijk niet tevreden meer zijn met € 800,- , u zult vast tonnen op uw bankrekening hebben staan.

@ aurora1

Zou niet weten waarom ik mijn ervaring niet mag melden?

Dat doen jullie toch ook? ( tenminste ik ga er natuurlijk van uit dat jullie allemaal meega grote ervaringen hebben, en allemaal gigantische bankrekeningen hebben)

Daarbij zet je weer links over piramidespel , hahaha je snapt het echt niet!

Piramidespelen zijn toch illegaal ? Waarom bestaat her bedrijf nog steeds dan? Wat een slimme mensen hier op dit forum.....

Guys WAke up.... Jullie zitten zelf in een grote "piramide" de hele overheid is piramide,
80% van jullie werken VOOR een baas, voor een paar euro per uur, elke dag opnieuw, wie werkt er nou voor iemand die "boven aan" staat? Hahaha

Eerst komt de overheid, dan komen de werkgevers, en dan komen jullie de werknemers, jaaaa onderaan de "piramide"

Bij Vemma heeft iedereen de eigen kans om te bepalen met wie je werkt en wat je gaat verdienen.

En nee ik preek niet dat je met Vemma miljonair wordt, maar een serieus bedrag bijverdienen? Zeker weten !

tenormin
door tenormin - Mar 30, 2014 om 12:10
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@lachwekkend, dat je dan maar snel, i.p.v. 'bijverdiener' eigenaar van Vemma mag worden; maak je je schrijven waar dat jij in ieder geval niet voor een paar rottige eurootjes per uur voor een baas moet werken. Maar voor mij is en blijft de formule van een pyramidespel. Succes gewenst en hoop dat ie niet instort, die pyramide dan. Vroegâh hadden we de kettingbrieven; wat verboden werd; dit lijkt precies dezelfde formule en, hoewel ik (regen)tonnen op de bank heb ;-) ga ik er toch, veiligheidshalve, niet in mee. Stel je voor dat er een gat in mijn ton komt: heb ik geen water meer.

mahadma
door mahadma - Mar 30, 2014 om 12:44
11537 Antwoorden / 51 Vragen

@Lachwekkend, mijn avatar is een "spreekwoordelijke" kristallenbol, zodat je de echte vraag uit het gestelde kan verduidelijken, maar dàt is mijn zaak, en niet de uwe.

Ga vooral door met uw business( klik HIER), betaal vooral veel belasting, dan hoef ik minder te betalen. Ik ben liever arm en gelukkig als rijk en ongelukkig. Èn wat ik niet heb, kan ik niet kwijt raken ook. O ja, als de ketting gebroken is. niet hier komen huilie huilie!

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 14:18
11 Antwoorden / 0 Vragen

@ tenormin

Bedankt voor het wensen van succes, dat waardeer ik enorm.
Dan zegt u het LIJKT u dezelfde formule. . . alleen is dit dus niet zo.
Niemand vraag u of dit wilt gaan doen? Ik wil alleen duidelijk maken dat er absoluut geld mee te verdienen valt, en dat het gewoon werkt.
Eigenaar van vemma worden? Dat zal nooit gebeuren, en dat staat ook totaal los van dit alles? Iedereen heeft de gelijke kans om een inkomen op te bouwen.

@ mahadma

Over de kristallen bol weet ik meer dan genoeg, heb een HBO opleiding Natuurgeneeskunde afgerond, en weet genoeg over spiritualiteit, en kristallen, etc. Zoals u zegt ieder zijn eigen ding, en die respecteer ik zeker!

Betaal veel belasting zegt u? Moeten we dat niet allemaal? haha . . . Alleen moet ik u teleurstellen, vemma inkomsten vallen grotendeels onder royalties. . . Dit is totaal anders belast (veel lager of zelfs niet) dan een gewoon inkomen.

Hoge Raad
In 2009 heeft de Hoge Raad een beslissing uit 2004 bekrachtigd waarin werd gesteld dat de bonussen die worden gegenereerd op basis van het compensatieplan van het MLM-bedrijf, zijn vrijgesteld van de inkomstenbelasting. Een tegenvaller voor de belastingdienst die deze inkomsten gewoon wilde belasten. De Hoge Raad oordeelde dat de inkomsten die een distributeur kan verwerven uit de omzetten die door andere distributeurs uit z’n downline worden gerealiseerd zo erg afhankelijk is van factoren waarop de distributeur zelf geen invloed heeft.

Je betaalt geen inkomsten belasting over het inkomen dat je ontvangt via royalty's over de verkopen van jouw subdistributeurs aan hun klanten.

Verder zegt u liever arm en gelukkig dan rijk en ongelukkig. . .

Wie zegt dat ik ongelukkig ben als ik 100,- / 1000,- per maand meer verdienen ga?
Wie zegt dat ik ongelukkig wordt als ik mensen iets kan bieden, waardoor ze financieel erop vooruit KUNNEN gaan, en hun gezondheid kan ondersteunen met een goed supplement?

Moet men dan arm zijn om gelukkig te zijn? Of hoe moet ik dat zien?

Ik denk dat als u een lotto jackpot zou winnen dat u niet echt minder gelukkig zal zijn?

Maar goed hoe ik zeg, ik ga niet een eindeloze discussie voeren, daar heb ik geen tijd voor, ik respecteer iedereen zijn mening, als zij ook de mijne respecteren.

Hoe ik zeg, vemma werkt wel, en KAN voor iedereen werken.

En mensen die op voorhand al dingen gaan roepen zonder een vorm van ervaring? Dat is gewoon zeggen dat gras blauw is en niet groen:S

En nee ik kom niet huile huile. . . Wie kan me hier een bedrijf laten zien, wat je zonder risico start, en gegarandeerd geld op zal leveren? NIEMAND. . .

Dus als "de ketting breekt" wat inhoud dat mensen niks merken van het product bijvoorbeeld. . . dan breekt ie maar haha. Dit zal niet gebeuren, het bedrijf is ijzersterk, mensen over de hele wereld hebben gewoon super goede resultaten, mijn eigen familie heeft enorm goede resultaten, er zijn zelfs mensen wat ik ken welke hun bloed hebben laten prikken voor en na het gebruik van vemma of verve, met uitstekende scores. Het bedrijf heeft in 2012 een wereldwijde omzet gedraaid van $ 117 milljoen, in 2013 is dat gestegen naar $ 222 miljoen in omzet. . . Ik ben daar niet zo bang voor dat "de ketting breekt" Product is wetenschappelijk onderbouwd en daar kan men gewoon niet om heen ! Daarbij heeft het bedrijf een 30 dagen niet goed geld terug garantie.

Ik sta er zelfs zo achter dat iedereen wat hier negatief en sceptisch over is, stuur me een prive bericht met je adres, en ik stuur je een maand kuurtje op hahah, GRATIS EN VOOR NIKS. Dan weet je snel genoeg of het werkt:D:D

DAMES en HEREN ik wens iedereen het allerbeste toe !

Wou gewoon mijn verhaal even delen.

mahadma
door mahadma - Mar 30, 2014 om 14:26
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Ik sta er zelfs zo achter dat iedereen wat hier negatief en sceptisch over is, stuur me een prive bericht met je adres, en ik stuur je een maand kuurtje op hahah, GRATIS EN VOOR NIKS.

Nee, dank u wel, heel beslist geen enkele interesse. Het zou uw winst naar beneden halen, en dàt zou ik jammer vinden voor u. En ik zet op deze site geen privé adres, dat mag ook niet van de voorwaarden hier.

hutch
door hutch - Mar 30, 2014 om 18:37
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=lachwekkend schreef op zondag 30 mrt 2014, 00:30].... dit heb ik 4 weken geleden gedeeld met 4 mensen, deze 4 vertelden het ook verder, en zo is mijn team uitgegroeid tot 82 mensen in 4 weken tijd.
Dit is men eerste en laatste bericht op dit forum, ik weet dat er uiteraard weer LACHWEKKENDE negatieve reacties op gaan komen, en ik besteed geen tijd aan negatieve mensen. ..... waarom doen jullie dan zo een grote moeite om al langer als 2 jaar hierover te debatteren op forums? Ey wake up, mensen zoals jullie wilt het bedrijf niet eens? Dus jullie verdoen jullie tijd enorm als je t mij vraagt?
Je hebt mensen die dit snappen en mensen die dit niet snappen.
Hahaha... inderdaad 'lachwekkend' dit verkooppraatje.
En net zoals die veel te dure spullen van Vemma: ongeloofwaardig.

Toch wel mooi dat u dit topic weer even naar voren haalt. Zo blijft iedereen op de hoogte van die 'lachwekkende' produkten.

U schrijft letterlijk: 'Dit is men eerste en laatste bericht op dit forum'.
Vervolgens plaatst u weer 2 'lachwekkende' reacties........
Dus net zoals Vemma: ongeloofwaardig. Hahaha.....

En u 'verdient' vele honderden euro's met het belazeren van uw familie/kennissen? Hahahaha....

Vemma wil ons niet??? Dit is wel een heel erg 'lachwekkende', arrogante opmerking.
Degenen die hier intrappen zijn niet 'lachwekkend', maar wel héél erg goedgelovig.

Zo, nu weer wachten op een 'lachwekkende' reactie van 'Lachwekkend', die beloofde om geen 'lachwekkende' reacties meer te plaatsen.

'Je hebt mensen die dit snappen en mensen die dit niet snappen.'

Hahahaha.........

tenormin
door tenormin - Mar 30, 2014 om 18:48
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@hutch, die "zien" we nooit meer terug, haha, dat is, was en zal 'lachwekkend' blijven.

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 20:41
11 Antwoorden / 0 Vragen

Heey nog eentje wat negatief is, mr HUTCH

hahaah heerlijk dit, ja klopt ik had beloofd om 1 bericht te plaatsen, maar kon het niet helpen dat dit zo vermakelijk is om met negatieve mensen te debatteren haha, dus ik denk dat ik nog wel even blijf hier :D

Veel te dure spullen? Om vemma te drinken betaal je een knaak per dag, ja is heeeeel duur, een kop koffie betaal je nog meer voor haha, dus ja heel duur. En daarbij ik betaal helemaal niks ervoor, ik krijg het gratis. En ja het product moet wat duurder zijn, waarvan betaald het bedrijf anders de bonussen? Anders moet het geld uit de lucht vallen WISE GUY.... En dan krijg je piramide . . . . waar jullie toch alllllles vanaf weten? hahaha slimme mensen.

Alles wat ik typ is misschien lachwekkend in jou ogen Starsky. . . maar het is wel op feiten gebaseerd.

Ik verdien inderdaad wat honderden euros, dat is een feit, en ik zou niet weten op welke manier ik mijn familie/kennissen belazer? Als het ze niet bevalt sturen ze het toch gewoon terug, en krijgen ze ook nog de centjes terug. . . Dus weer een feit.

Vemma wilt jullie niet? Ok ik zal het anders zeggen, ik zou jullie niet willen, ook dat is een feit:D:D

Ik geef gewoon overal een antwoord op (zoals een forum bedoelt is)

Het is enigste wat jij doet is, alles doorlezen (f*ck hij heeft gelijk, ik weet niks erop te zeggen)

En dan weer wat nieuws zoeken om het toch maar weer een negatieve draai te geven :D:D:D

Heerlijk !

Dus laat horen, wat heb je nu weer voor een negatieve draai haha

Uh graag wel FEITEN husky, en geen FABELS

En TENORMIN, leuk dat je even kan mee reageren op wat hutchie zegt, heb je zelf geen negatieve verhalen meer ? Dat is nou jammer !
:D

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 20:46
11 Antwoorden / 0 Vragen

Oh ja MAHADMA

sorry ik was u vergeten,

nee ik vroeg niet om je adres gegeven publiekelijk, maar in prive bericht, tenzij dit ook niet mag van de voorwaarden hier.

En btw. . als ik iets GRATIS aan u geef. . verdien ik er niks aan.

En ik verkoop niks. . . . ik geef alleen maar aan wat ik er voor over zou hebben om mensen de ervaring te laten hebben met V E M M A.

tenormin
door tenormin - Mar 30, 2014 om 21:15
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=lachwekkend schreef op zondag 30 mrt 2014, 20:46]Oh ja MAHADMA

nee, ik vroeg niet om je adres gegeven publiekelijk, maar in privé bericht, tenzij dit ook niet mag van de voorwaarden hier.

Nee clever stick, op deze site hebben wij geen PB knop (persoonlijk bericht); dus email adressen uitwisselen gaat niet. Zit niemand trouwens op te wachten.

En ten overvloede: ik hoef op niemands berichten mee te liften, heb eigen mening, was het alleen wel met hutch eens dat hij gelijk had. Natuurlijk niet wetende dat je een soort Heintje Davids bent: beloof je weg te gaan; iedereen blij, kom je weer terug, je blijft afscheid nemen maar: je houd je niet aan je belofte, dat heer iemand blij maken met een dooie mus. Als iemand hier Vemma wil kopen, prima toch. Het ene forumlid kan de ander echt niet tegenhouden om het wel te kopen. Dag, lachwekkend.

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 21:23
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ah ok sorry ik wist dat niet van de pb knop haha

Nee idd ik blijf nog een tijdje, vind het wel wat hebben.

Iedereen heeft uiteraard zijn mening, ik vind een mening wel waardevoller als het op feiten gebaseerd is.

Ma goed tenormin, je blijft toch wel enerzijds reëel, en dat waardeer ik wel !

mahadma
door mahadma - Mar 30, 2014 om 21:33
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Één ding valt mij op, Lachwekkend (een toepasselijke naam?) heeft veel tijd om te reageren met zijn drukke business, de dranghekken zullen wel voor de deur staan.

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 21:38
11 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hoor madam bol

Door deze business te starten, hoef ik niet meer full time voor mijn baas te werken, en heb ik juist wat meer vrije tijd gekregen.

Dus helaas ook die negatieve draai, is weer eens ontkracht met een positief antwoord.

Nog iemand die maar iets negatiefs gaat bedenken, omdat ze niet meer weten wat ze moeten zeggen?

Ik hoor het graaaag :D

tijger1
door tijger1 - Mar 30, 2014 om 21:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Helaas heeft de overheid regelmatig wat beters te doen dan die piramidespellen op te rollen.. Maar goed op een gegeven moment is lachwekkend door zijn familie, vrienden en kennissen heen. En dan zit hij met de zooi.

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 21:52
11 Antwoorden / 0 Vragen

Aah oke tijgertje dus nu is het ineens dat de overheid (waar jullie allemaal voor werken tot jullie 72ste) geen tijd heeft voor piramidespelletjes op te rollen? Yeah right. Dus na 9 jaar is het bedrijf nog steeds niet "opgerold" tuuuurlijk het wordt steeeeeds leuker op zo een forum :D:D

Ik weet niet waar ik mee moet zitten? Welke zooi? De extra eurotjes wat ik bijverdien?

Familie en kennissen? Er door heen? Weer zo een ongegronde kreet. . .

Tot nu toe heb ik alleen positieve reacties van family and friends,ze zijn dik tevreden over het product, en een aantal hebben zelfs hun ziektebeelden goed kunnen ondersteunen ( nee helaas geen medische claims, en nee ik zeg niet dat vemma geneest) en nogmaals als het toch niet bevalt krijgen ze netjes hun geld retour, dus welke zooi moet ik mee zitten?

Nog iemand ?

tijger1
door tijger1 - Mar 30, 2014 om 21:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@lachwekkend

Ik ben te oud geworden voor sprookjes.

Ik heb de redactie gevraagd uw reclame uitingen te verwijderen, omdat er altijd helaas domme mensen zijn die er intuinen.

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 22:02
11 Antwoorden / 0 Vragen

Uiteraard ga je kassa vragen om dat te verwijderen tijgertje, had niks anders verwacht. Bang dat mensen positiever erover gaan denken? haha

Meneer de redactie, wil je dit filmpje verwijderen, want dit is reclame, en uh heeft u ook een lolly voor mij? Ach wat zielig nou, ze laten de redactie maar dingen verwijderen omdat de waarheid hard aankomt. hahaha

Sprookjes? Alles wat ik zeg is op feiten gebaseerd.

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 22:05
11 Antwoorden / 0 Vragen

oh ja tijger,

ik heb antwoord gegeven op je verhaaltje dat de overheid het te druk heeft, krijg ik daar nog iets op terug? Of ga je net zoals de rest hier, een andere negatieve draai zoeken, omdat je anders niks meer weet te zeggen?

la
door lachwekkend - Mar 30, 2014 om 22:37
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen verkooppraatjes, totaaaal niet, ik vertel gewoon mijn ervaringen, en als kassa eerlijk is, zien ze dat zelf ook wel in?

bedankt voor de link !

Kan niet alles weten haha

la
door lachwekkend - Mar 31, 2014 om 17:02
11 Antwoorden / 0 Vragen

Hier een leuk filmpje voor alle negatief ingestelde mensen over vemma, het is de eigenaar van het bedrijf, en hij verteld precies wat het bedrijf doet. Het is in het engels, en hoop dat jullie een beetje engels gestudeerd hebben vroeger?

Bk Boreyko is de eigenaar van vemma, en ik zou zeggen luister er zelf na, hoe ik zeg het bedrijf bestaat 9 jaar, en ja uiteraard het is illegaal !!!! Want het bestaat nog steeds na 9 jaar en haalt records in omzet ieder jaar opnieuw! Hahahahaha ren snel weg ! Het is een van zo een piramide achtige dingen!!! HAHAHA ik kan niet stoppen met lachen hier.

[edit - redactie]

PS: dit is niet bedoelt voor reclame doeleinden beste kassa:D

tenormin
door tenormin - Mar 31, 2014 om 17:03
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[edit-redactie]Kan je niet linken, dat is lachwekkend ;-P
't Is dat ik even de link maak, maar dit 5 seconden te hebben gezien, denk ik: "wat zien ik", een gladde jongen die eerlijke verhaaltjes vertelt? Ik dacht het niet, eerlijk gezegd. Maar denk dat de moderatie de hele rataplan er morgen wel afhaalt, is en blijft een verkooppraatje en ook dat is tegen de regels, maar ook dat wist je toch wel, lachwekkend?

dr
door dreambuilder - May 8, 2014 om 10:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een gefrustreerde reacties. Waarom zijn jullie negatief? Omdat jullie ZELF gefaald hebben in network marketing of omdat je zelf niet eens de juiste informatie weet en zomaar een conclusie trekt?

Ik ben 18 jaar en ben 4 maanden geleden begonnen met Vemma. Dit heeft mij de mogelijkheid gegeven om momenteel 1100 per maand bij te verdienen. Als het illegaal is denk je dan écht dat het toegelaten word in Nederland door de overheid? En dat grote namen zoals Dr.OZ, Michael Jorden en Chris & Heidi Powell hun naam hier aan verbinden?

tijger1
door tijger1 - May 8, 2014 om 10:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@dreambuilder

Droom maar lekker verder.

mahadma
door mahadma - May 8, 2014 om 10:23
11537 Antwoorden / 51 Vragen

@dreambuilder,

speciaal ingelogd en een account gemaakt om hier (weer eens) reclame te maken? Zielig. Dream verder, of vertaald droom verder. Ik krijg het idee dat iedereen elkaar aansteekt om telkens weer te gaan zeggen dat je (in jouw geval) al € 4.400 "verdiend" hebt. Ik neem aan bruto, want daar moet je nog wel even belasting over gaan betalen. Triest dat je je tijd zo besteedt aan dit product.

dj
door djakkie - Jul 13, 2014 om 07:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

We hebben gegoogled naar informatie over Vemma / Verve en een acccount aangemaakt op deze website om ons verhaal te delen. Wij zijn NIET opgelicht door Vemma maar willen graag vertellen wat onze ervaring is want we twijfelen nog wat we gaan doen.

Een tijdje geleden zagen we een advertentie van Daniel Marree waarin we werden uitgenodigd om een nieuwe energy drink op de markt te promoten. Dat klonk super tof dus we hebben gereageerd en hadden vrij snel een afspraak gemaakt.

Toen we daar aankwamen waren er nog 2 mensen die buiten stonden te wachten voor de presentatie die we niet kenden. Een daarvan was een student die Nick heet en de ander was een jongen uit bulgarije. We stonden een beetje raar te kijken omdat die jongen uit Bulgarije speed aan het snuiven was voordat we naar binnen gingen.

Toen we daar aankwamen stelde Daniel zich aan ons voor. Naar ons idee was het een hele aardige gast. Hij zei dat hij bij Nuon werkt. We kregen een blikje Verve energy drink en de stemming was gezellig. Hij had heel erg duidelijk liefde voor het product want zelfs zijn hele bureaublad achtergrond enzo op de computer hadden plaatjes van Vemma producten.

We kregen een video te zien waarin Vemma aan ons werd geintroduceerd. Ze vertelden over hoe ze al 9 miljard dollar hebben verdiend in 2013 en hoe het bedrijf zo'n succes geworden is. In de video legden ze uit dat je helemaal niet hoeft te ontbijten als je elke ochtend een blikje energy drink van Vemma drinkt.

In de video werd verteld dat we 447 euro moesten betalen voor een Vemma product pack. De bedoeling is dan dat je die producten verkoopt aan je vrienden. Als je dat dan gedaan hebt dan gaan ze daarna elke maand 20 euro incasseren van je rekening. Hij verzekerde ons dat het geen pyramide spel is omdat je meer kan verdienen dan de persoon die boven je staat. Ook legde hij uit dat we na 6 maanden een gratis auto zouden krijgen.

Volgens Daniel Marree richt Vemma zich voornamelijk op studenten die graag wat willen bijverdienen. Hij zei dat hij zelf een slimmer idee had door ons te richten op mensen met een uitkering of mensen die psychische problemen hebben. Volgens hem zou iemand met geld problemen of een verslaving eerder geneigd zijn om zich aan te melden. Ook legde hij uit waarom de levenstijl waar Vemma mee adverteert (VIP stijl, vakantie, gratis auto) een hele effectieve manier is om te adverteren.

Wij waren razend benieuwd dus toen we thuis kwamen op het internet hebben we direct gezocht naar succesverhalen van anderen. Als andere mensen er een succes mee waren dan konden we daar misschien van leren en het nog beter doen. We konden op het internet eigenlijk heel weinig vinden. We konden niet zo 1,2,3 iemand vinden die er geld mee verdient en die we konden benaderen.

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we er liever niet mee in zee willen gaan. Wij hebben persoonlijk geen ervaring als affiliate met Vemma en we zijn niet opgelicht. Een van de jongens die daar was gaf ook aan dat hij geen interesse had maar hij heeft contact met ons opgenomen omdat hij niet goed wist wat hij moest doen.

Daniel had hem aangemeld als klant op de website zonder zijn toestemming en zonder dat hij erbij was. Hij krijgt nu rekeningen thuis gestuurd en hij weet niet goed wat hij moet doen. We hebben hem gerust gesteld door te zeggen dat er niks aan de hand is omdat hij nergens mee akkoord is gegaan en hem het advies gegeven om gewoon even een berichtje te sturen. Hij heeft dat gedaan en hij krijgt geen antwoord maar de rekeningen blijven wel komen We denken dat het gewoon een foutje is geweest en we boden hem aan om te helpen met het schrijven van een email als dat nodig was.

We weten niet zo goed wat er nu van moeten denken. Wij denken dat Vemma / Verve misschien best wel kan werken als je een beetje goed bent met promotie en adverteren en als je veel mensen kent. De reden waarom wij denken dat sommige mensen zeggen dat het een scam is, is omdat veel mensen misschien niet weten hoe zulke dingen werken en te vroeg ergens ja op zeggen. Daarom is het belangrijk om onderzoek te doen. Een paar van onze vrienden die willen ons misschien wel helpen want die zijn heel goed met websites.

Dankjewel dat we onze ervaring hier mogen delen. We hebben de reacties op de site doorgelezen en we willen graag van jullie weten of er nog meer mensen ervaring hebben met Verve.

Denken jullie dat we Vemma kunnen vertrouwen? Het is wel gewoon een bedrijf namelijk.

Als extra info voor je eigen onderzoek hier nog even de gegevens van Vemma:

http://wealthtrainingonline.com/
http://www.vemma.eu
http://www.vemma.com/science
http://www.danielmarree.vemma.eu

Contactpersoon van Vemma in Nederland

Daniël Marree
Affiliate

Van Ketwich Verschuurlaan 193
9721 SK Groningen
The Netherland
Telephone +31 (0)6 41 26 88 00
Work +31 (0)50 321 00 13
danielmarree.vemma.com
Instagram: @d.marree
Skype: d.marree

tijger1
door tijger1 - Jul 13, 2014 om 09:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@djakkie

Denken jullie dat we Vemma kunnen vertrouwen? Het is wel gewoon een bedrijf namelijk.

Nee.

tot15karakters
door tot15karakters - Jul 13, 2014 om 09:51
2189 Antwoorden / 14 Vragen

9 Miljard omzet?

Waarom kan een belasting inspecteur dan niets van deze omzet terug vinden?
Als ze werkelijk zoveel omzetten moet het bij Belastingdienst een bekende zijn en zouden vele honderden tevreden verkopers zich nu moeten melden.

Het zijn te dure producten die je moet verkopen en na betalen pakket blijf je er vermoedelijk mee zitten.
Golden Product en gelijkwaardige cosmetica en zeep verkopers uit verleden hadden hetzelfde dus dit is een oud verhaal in een nieuw jasje.

Betaal niets en stop er mee.
Een enkeling zal wel verdienen maar beslist geen 9 Miljard!
Of was het een Poolse oplichter die in Slottys rekende?

dj
door djakkie - Jul 13, 2014 om 13:05
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wow wat snel al een reactie! Wij hadden zelf ook al berekend dat die producten dan best duur worden als je ze moet doorverkopen. Een vriend van mij had zoiets van eigenlijk word je dan een lopende advertentie als je die producten koopt en dan in het sociale leven gaat aanraden

Toch ziet het er wel vertrouwbaar uit, ze bieden je ook een online coach die je helpt. Nou we wachten nog even af wat de rest zoal vindt. Die gast die de presentatie gaf die zei dat hij er al geld mee verdiende en hij was verder oprecht en eerlijk

mahadma
door mahadma - Jul 13, 2014 om 13:07
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Die gast die de presentatie gaf die zei dat hij er al geld mee verdiende en hij was verder oprecht en eerlijk Of een verrekt goede verkoper / acteur?

tijger1
door tijger1 - Jul 13, 2014 om 16:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt beter naar de Efteling gaan, tegenwoordig ook die, maar die sprookjes van Vemma zijn duurder.

hutch
door hutch - Jul 14, 2014 om 11:38
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Djakkie,

absoluut met hen in zee gaan !! Gaat u maar verder met dit clubje, dat met een piramideachtige structuur werkt. Gaat u maar uw familie-, vrienden- en kennissenkring voor de gek houden, alleen om zelf een paar eurootjes te verdienen.

Zoals u zelf al schrijft:

"Ze vertelden over hoe ze al 9 miljard dollar hebben verdiend in 2013 ....."

En van dat bedrag (als dat überhaupt al waar is.......!!) gaat u nog niet eens een paar hele kleine snippertjes krijgen. Zij verdienen en denken in kapitalen, terwijl u, voor u zelf, aan centen moet denken. Die gasten zelf (...) strijken het grote geld op (met een mooi toneelstukje).

En uiteraard is die persoon 'aardig' en is daar een 'gezellige' sfeer. Dat hoort er allemaal bij.

"Daniel had hem aangemeld als klant op de website zonder zijn toestemming en zonder dat hij erbij was. Hij krijgt nu rekeningen thuis gestuurd......."

Kijk.... en daar draait dat hele circus nu om. En zo komen zij aan die (zogenaamde?!?) 'miljarden'.

"Die gast die de presentatie gaf die zei dat hij er al geld mee verdiende en hij was verder oprecht en eerlijk"

Ik hoop voor u dat u niet al te naïef bent. Natuurlijk verdient hij geld aan dat toneelstukje. Als ik dat zo lees moet hij een natuurtalent zijn met acteren.

Maar uiteraard zien wij dat allemaal helemaal verkeerd.... het is toch zo'n 'aardige, gezellige' vent, die 'oprecht en eerlijk' is...... of niet? Welterusten!

mahadma
door mahadma - Jul 14, 2014 om 12:14
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Eigenlijk vreemd dat die verkopers van dit soort producten nog moeten "werken" en "verkopen", met 9 miljard omzet (€ 9.000.000.000). Ik zou allang op de Bahama's gaan wonen en loloën, want werken met 9 miljard? Alleen al de rente (1% = € 90.000.000, laat staan dat je meer rente zou krijgen) krijg ik in mijn leven niet meer uitgegeven. En dat met een blikje energiedrank ..............

En toen werd ik wakker, ja, ik droomde.

am
door americana - Aug 19, 2014 om 12:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 14 jul 2014, 12:14]Eigenlijk vreemd dat die verkopers van dit soort producten nog moeten "werken" en "verkopen", met 9 miljard omzet (€ 9.000.000.000). Ik zou allang op de Bahama's gaan wonen en loloën, want werken met 9 miljard? Alleen al de rente (1% = € 90.000.000, laat staan dat je meer rente zou krijgen) krijg ik in mijn leven niet meer uitgegeven. En dat met een blikje energiedrank ..............

En toen werd ik wakker, ja, ik droomde.

Mahadma, je zit telkens iedereen belachelijk te maken, maar je geeft geen goede argumenten.
Zijn er mensen die slechte ervaringen met Vemma hebben hier dan? Ik zie namelijk alleen, maar mensen die nog nooit Vemma hebben uitgeprobeerd, dus dan kan je naar mijn mening ook niet goed beoordelen of zo een bedrijf goed of slecht is.
Zijn er mensen die empirische argumenten hebben om Vemma te beoordelen?

tijger1
door tijger1 - Aug 19, 2014 om 12:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@americana

Wat houdt u tegen om uzelf op te laten lichten door die club? Empirische argumenten? Lees eens de definitie van een piramidespel, en u wert het.

mahadma
door mahadma - Aug 19, 2014 om 12:18
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Ik zie namelijk alleen, maar mensen die nog nooit Vemma hebben uitgeprobeerd, dus dan kan je naar mijn mening ook niet goed beoordelen of zo een bedrijf goed of slecht is.

Waarschijnlijk zijn wij (ik in elke geval) wel verstandiger om niet in deze piramide te stappen, want dat is dit gewoon. Maar als jij er gelukkig mee bent en bakken geld verdient, veel plezier ermee, maar aan mijn lijf geen polonaise. Die goede argumenten die vraagt, die staan door anderen al weergegeven bovenstaand.

mahadma
door mahadma - Aug 19, 2014 om 12:19
11537 Antwoorden / 51 Vragen

P.S. Ik hoef geen drugs uit te proberen om te weten dat dat slecht/verslavend is. En daarom probeer ik vemma niet eens.

hutch
door hutch - Aug 19, 2014 om 14:04
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En................ hup, daar hebben we de volgende persoon, die zich vandaag registreert en (uiteraard héél toevallig) bij dit topic uitkomt ..... en een, min of meer, positieve reactie plaatst, zonder de rest te lezen.

Ook die persoon zal het hoogstwaarschijnlijk alléén bij dit onderwerp en bij deze reactie laten. Daarbij gaat deze persoon ook nog niet eens in op de (piramideachtige) werkwijze van dit clubje.

Hopelijk blijven er meer komen, zodat dit onderwerp telkens weer, als waarschuwing (!), naar voren gehaald wordt.

Zo..... nu weer wachten op de volgende 'medewerker'.

mi
door michael2014 - Aug 21, 2014 om 14:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

@pipiroffa hoi ik ben zelf in december gestart met vemma .. was in het begin ook sceptisch dat is normaal gezond . Maar ik keek naar de feiten . Dokter Oz, miljoenen euro omzet, Chris powell ewl etc ben met het bedrijf in zee gegaan en natuurlijk zijn er een paar vrienden en familie leden sceptisch dat is niet erg want ik haal niemand over om te starten.. ik laat h eet plaatje zien en ze mogen zelf weten of ze het wat vinden of niet. Nu een paar maanden later heb ik meer dan 10.000 euro verdient met deze partime business. En onthoud goed je hoeft niet iedereen te benaderen uit je vriendenkring of familie. Je kunt ook mensen ontmoeten op het internet ;)

tenormin
door tenormin - Aug 21, 2014 om 15:33
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=hutch schreef op dinsdag 19 aug 2014, 14:04]
Zo..... nu weer wachten op de volgende 'medewerker'.

Et voilà, dat is nog eens op je wenken bediend worden onder jouw antwoord.

mahadma
door mahadma - Aug 21, 2014 om 17:00
11537 Antwoorden / 51 Vragen

En weer een eendagsvlieg op de site. Wie volgt?

mahadma
door mahadma - Aug 21, 2014 om 17:04
11537 Antwoorden / 51 Vragen

P.S.

dat is niet erg want ik haal niemand over om te starten.. ik laat h eet plaatje zien en ze mogen zelf weten of ze het wat vinden of niet. Nu een paar maanden later heb ik meer dan 10.000 euro verdient met deze partime business.

Het was toch geen piramide? De belastinginspecteur zal blij met je zijn, meer dan 10.000 euro in een paar maanden, dus een ton tot 1 1/2 ton per jaar zal hij zeker weten te waarderen. Pas maar op voor de balkenende norm.

van leyden
door van leyden - Aug 21, 2014 om 17:21
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=pipiroffa schreef op zondag 29 dec 2013, 15:55]Ik was erg benieuwd wat men denkt over dat Vemma haar nieuwe intocht heeft gedaan in Nederland. Het ogenschijnlijke ideale baantje voor de meeste.. maar is dit het nou eigenlijk wel? In 2007/2008 is het bedrijf hard op zijn plaat gegaan zonder licensies etc. maar lijkt erop dat ze nu wel goed terug zijn gekomen met licensies en onderbouwing. Ieder individu kan zich inschrijven als ambasador/werknemer om zijn/haar eigen business te gaan starten en een hoop geld te verdienen. Maar is dit wel zo?

Lachwekkend dit.
Ik zou het doen!
Koop je in voor 500 dollar, o nee 1000 is beter, meer is altijd beter.
Schaf je spulletjes aan voor 80 dollar en ga je familie en kennisenkring overhalen om het te kopen.
Maak ze enthousiast en bombardeer ze ook tot Salesmanager.

Gekken en dwazen, die moet je niet dwarszitten. Die geloven toch wat ze zelf willen geloven.
Ze snappen toch niet dat ze door een paar trollen worden lekker gemaakt en dat zij de grote losers worden, voor die lui is het goed als ze flink op hun bek gaan.
Piramidespellen>> elke generatie trapt er weer in, het houdt nooit op> oorzaak> hebzucht en weinig verstand.

Succes.

hutch
door hutch - Aug 21, 2014 om 19:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=michael2014 schreef op donderdag 21 aug 2014, 14:58]ik ben zelf in december gestart met vemma .. Nu een paar maanden later heb ik meer dan 10.000 euro verdient met deze partime business. En onthoud goed je hoeft niet iedereen te benaderen uit je vriendenkring of familie. Je kunt ook mensen ontmoeten op het internet ;)
Even een paar opvallende uitspraken:
- december / nu een paar maanden later
- 10.000 eurootjes
- goed onthouden / niet iedereen... in je enz.

Acht maanden worden hier ingekort naar een 'paar' maanden.
Waarschijnlijk zullen op deze wijze ook wel andere zaken 'veranderd' worden.

10.000 eurootjes.... Afgezien van het feit of dit überhaupt waar is en of men daar trots op moet zijn, om je familie en vrienden zo te balazeren, heb ik dan toch zo mijn twijfels of dit allemaal wel netjes opgegeven wordt aan de belastingdienst.
Of bent u er ook nog trots op, dat dit (al dan niet alles) zwart gedaan wordt?

En als je je familie en vriendenkring of flink heb uitgezogen, belazerd, gehersenspoeld (geef het maar een naam) of wilt sparen voor deze onzin, kun je altijd nog verder op internet.

Met dit laatste hoef je je ook niet schuldig te voelen. Het zijn tenslotte toch maar 'vreemden'...... ;-) ;-) :-), of niet?

Vooral met die uitspraak: "En onthoud goed je hoeft niet iedereen te benaderen uit je vriendenkring of familie." geeft dieze persoon indirect aan, dat het (netjes gezegd) niet klopt waar men mee bezig is. Zeg maar: voor de gek houden, belazeren.
Fijn om zo iemand in je familie te hebben, die zo redeneert.

dr
door dreambuilder - Aug 31, 2014 om 02:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

Haters gonna hate :)

hutch
door hutch - Aug 31, 2014 om 07:48
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=dreambuilder schreef op zondag 31 aug 2014, 02:38]Haters gonna hate :)
Dreambuilder is vannacht wakker geschrokken vanwege een .......
over Vemma ;-)

th
door thinkfastslow - Oct 31, 2014 om 11:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pipiroffa schreef op zondag 29 dec 2013, 15:55]Ik was erg benieuwd wat men denkt over dat Vemma haar nieuwe intocht heeft gedaan in Nederland. Het ogenschijnlijke ideale baantje voor de meeste.. maar is dit het nou eigenlijk wel? In 2007/2008 is het bedrijf hard op zijn plaat gegaan zonder licensies etc. maar lijkt erop dat ze nu wel goed terug zijn gekomen met licensies en onderbouwing. Ieder individu kan zich inschrijven als ambasador/werknemer om zijn/haar eigen business te gaan starten en een hoop geld te verdienen. Maar is dit wel zo?

ik weet niet alles maar mensen zijn snel bang of zijn snel sceptisch over dit marketing.
dat maak voor mij niks uit maar vergelijk niet met een piramide spel bij een piramide spel verdien je geen geld aan je betaald je gels aan iets wat je eigenlijk niet waat waar het naar toe gaat. bij vemma geven ze jouw een kans om network marketing op de bouwen met je vrienden en vrienden van die vrienden het kom op neer als een boom stam of een piramide figuur. mensen denken snel als het op een piramide figuur lijkt dat het ook meteen de systeem is je zit negers aan vast aan dit marketing je kunt gaan wanneer je maar wilt. je kunt zelf de pakket te bestellen zo lang je niet open maak ken je vind het niks naar 1 maand kun je het weer terug sturen en je geld weer terug vragen dat kan gerust. maar wat wel waar is hoe eerder je in dit systeem zit hoe eerder je profeteert als je net begin profeteer je niks. daarom zit er geen garantie er op is het zelfde als je iemand wilt over tuigen dat ze je brood moeten op eten er zijn altijd mensen die dat niet willen en dat is het hier bij ook want mensen garantie hebben. mensen dat dit aan het doen zijn verkopen niks soms hoor je ook onzin bij om het beter te klink de echte vemma mensen verkopen niet die delen dit door met mensen om zich heen

sorry voor mijn Nederlands en gelof niet wat alles op internet staat kijk soms ook in de bibliotheek daar zit meestal 9 van de 10 waarheid in

met vriendelijk groet een van de vemma leden

mahadma
door mahadma - Oct 31, 2014 om 12:12
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Zucht ................

is
door isaacht - Nov 1, 2014 om 00:03
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=thinkfastslow schreef op vrijdag 31 okt 2014, 11:51][quote=pipiroffa schreef op zondag 29 dec 2013, 15:55]Ik was erg benieuwd wat men denkt over dat Vemma haar nieuwe intocht heeft gedaan in Nederland. Het ogenschijnlijke ideale baantje voor de meeste.. maar is dit het nou eigenlijk wel? In 2007/2008 is het bedrijf hard op zijn plaat gegaan zonder licensies etc. maar lijkt erop dat ze nu wel goed terug zijn gekomen met licensies en onderbouwing. Ieder individu kan zich inschrijven als ambasador/werknemer om zijn/haar eigen business te gaan starten en een hoop geld te verdienen. Maar is dit wel zo?

ik weet niet alles maar mensen zijn snel bang of zijn snel sceptisch over dit marketing.
dat maak voor mij niks uit maar vergelijk niet met een piramide spel bij een piramide spel verdien je geen geld aan je betaald je gels aan iets wat je eigenlijk niet waat waar het naar toe gaat. bij vemma geven ze jouw een kans om network marketing op de bouwen met je vrienden en vrienden van die vrienden het kom op neer als een boom stam of een piramide figuur. mensen denken snel als het op een piramide figuur lijkt dat het ook meteen de systeem is je zit negers aan vast aan dit marketing je kunt gaan wanneer je maar wilt. je kunt zelf de pakket te bestellen zo lang je niet open maak ken je vind het niks naar 1 maand kun je het weer terug sturen en je geld weer terug vragen dat kan gerust. maar wat wel waar is hoe eerder je in dit systeem zit hoe eerder je profeteert als je net begin profeteer je niks. daarom zit er geen garantie er op is het zelfde als je iemand wilt over tuigen dat ze je brood moeten op eten er zijn altijd mensen die dat niet willen en dat is het hier bij ook want mensen garantie hebben. mensen dat dit aan het doen zijn verkopen niks soms hoor je ook onzin bij om het beter te klink de echte vemma mensen verkopen niet die delen dit door met mensen om zich heen

sorry voor mijn Nederlands en gelof niet wat alles op internet staat kijk soms ook in de bibliotheek daar zit meestal 9 van de 10 waarheid in

met vriendelijk groet een van de vemma leden

Geen twee worden fatsoenlijk nederlands achter elkaar en meneer heeft het ei van Columbus ontdekt?

Right....you fool!

sh
door shotokan - Dec 16, 2014 om 16:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik ben lid van vemma,en ik kan jullie vertellen dat het helemaal geweldig is.Ik zie allemaal verhalen
van,ik zou er niet aan beginnen en dat soort onzin.Ik ben zelf heel sceptisch en heb dit uitgezocht. Als je je er niet in verdiept dan weet je ook niet of het werkt. En ik spreek uit ervaring. Kijk anders maar even op you tube vemma nederlands.Mensen als chris powell van het programma obese en dr oz gebruiken de producten en promoten het ook. Dus oordeel niet direct maar kijk verder.

Groeten William

tijger1
door tijger1 - Dec 16, 2014 om 16:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@shotokan

Heel fijn dat u het super vindt, maar wij trappen er niet in.

mahadma
door mahadma - Dec 16, 2014 om 17:03
11537 Antwoorden / 51 Vragen

@shotokan,

ik vindt het geweldig en fijn voor u. Maar wat mij betreft: Nice try, No cigar!

tenormin
door tenormin - Dec 16, 2014 om 17:19
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@shotokannetje toch, inschrijven alleen om Vemma te promoten. Ik ben toch niet gek..........??

gi
door gillian94 - Apr 23, 2015 om 14:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn mening is dat Vemma in Nederland verboden moet worden, goedgelovige jongeren / studenten, met weinig geld, worden op een sluwe wijze betrokken bij het bedrijf Vemma en hun "gezonde energiedrankje" Verve. Op deze manier investeren zij geld in een bodemloze put. Tevens heeft het veel weg van een piramidespel, wat ook verboden is.
Voor informatie kijkt u eens op deze facebookpagina: https://www.facebook.com/STOPVemmanu
Deelt u deze mening like dan de pagina.

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2015 om 17:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gillian94

En wat dacht u van goedgelovige ouderen en werkenden?

pa
door patronvemma - May 5, 2015 om 01:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Het is betrouwbaar, en self ben ik begonnen met contacten uit limburg en duitsland, berlijn het draait niet om fsmilieleden, het gaat erom dst je je eigen product koopt, en jeself promoot, met promoten prast ik over, langs kleine winkels gaan etcetra. Geen winkels zoals, Jumbo, Kruidvat. Dat kan helaas niet, anders zou er maar 1 iemand in NL miljoenen kunnen verdienen, het gaat erom dat je klanten vangt en dst die klanten telkens bij jou voorraad koopt, woordoor jij bonus geld krijgt en cycle's.. Wasr je dus moet langs gaan zijn van die 24/7 shops, pizzarias, fritures, kappers, snoepzaken met drank automaren, tabakswinkels met sutomsten, en wst je dus doet is de eigenaar een presentstie geven waarom hij jou product mot kopen en hem overtuigen dst het goed verkoopt, bijvoorbeeld dat je hem daarbij kant en klare posters geeft etcetra, en hem een van jouw blikjes laat proeven, ik heb ze al geproefd en ze zijn heerlijk! Denk groot en niet al te klein, je bent de baas over jexelf, doe wat je moet doen om geld binnen te halen, heb je de 50 cycle's behaald, kun je blij zijn want dan weetje dst je het gaat bereiken, en bij de 50 cycle's wat dus moeilijk te behalen is krijg je een lease auto nasr keuze met een maximum waarde van 30.000 euro en ik heb die bijna! En je krijgt 400 euro bonus erbij voor de suto per maand als lease te kunnen betslen! dus ik zou zeggen ga ervoor! Leef je droom, dromen werkt niet! En vergeet niet dst de zaak die dat wilt doen dst hij wel vis jouw website link moet bestellen, anders gaan de punten ergens snders heen en niet nasr jou ook het geld.

pa
door patronvemma - May 5, 2015 om 01:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gillian94 schreef op donderdag 23 apr 2015, 14:29]Mijn mening is dat Vemma in Nederland verboden moet worden, goedgelovige jongeren / studenten, met weinig geld, worden op een sluwe wijze betrokken bij het bedrijf Vemma en hun "gezonde energiedrankje" Verve. Op deze manier investeren zij geld in een bodemloze put. Tevens heeft het veel weg van een piramidespel, wat ook verboden is.
Voor informatie kijkt u eens op deze facebookpagina: https://www.facebook.com/STOPVemmanu
Deelt u deze mening like dan de pagina. vemma gebruikt helemal geen piramidespel, het is iets anders, appeen kom ik niet 1,2,3 op de naam. Maar ik vind het eigk beter dst sich hier in NL niet veel mensen zich erin verdiepen. Ik geef het nirt eens door aan mn vrienden, want hoe meer zaken die vrij zijn, hoe meer kans voor mij.

hutch
door hutch - May 5, 2015 om 08:01
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En................ hup, daar hebben we de volgende persoon, die zich vandaag registreert en (uiteraard héél toevallig) bij dit topic uitkomt .....

Ook die persoon zal het hoogstwaarschijnlijk alléén bij dit onderwerp en bij deze reactie laten.

Hopelijk blijven er meer komen, zodat dit onderwerp telkens weer, als waarschuwing (!), naar voren gehaald wordt.

Zo..... nu weer wachten op de volgende 'medewerker'.

tijger1
door tijger1 - May 5, 2015 om 09:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@patronvemma

Heel fijn dat u uw familieleden niet lastig valt met die verkooppraatjes en ook uw vrienden niet. Zullen ze blij om zijn.

mahadma
door mahadma - May 5, 2015 om 09:49
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Kennelijk hebben die "succesnummers" van vemma 's nachts niks beters te doen als zich aanmelden, een positief verhaaltje schrijven en .......... waar je nooit meer wat van hoort!