he
door hermaverveer Mar 27, 2015 om 16:50
Computers & telefonie

Kan ik contract stoppen met youfone?

Hallo,
Ik wil contract met youfone beeindigen voor de einddatum. Ze brengen teveel belminuten in rekening, vlgs hun kloppen de rekeningen wel. Al mijn gesprekken staan in mijn telefoon, dus kan ik elke gspreksduur checken met de rekening, klopt van geen kanten, bovendien ronden ze de gesprekken naar boven af, lekker verdienen zo...

4390 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 27, 2015 om 17:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat ze naar boven afronden staat vast in de voorwaarden waarmee mee akkoord bent gegaan. Is dus geen reden om te ontbinden. Verkeerde gespreksduur is een welles nietes verhaal, geef eens wat voorbeelden, scheelt het een minuut of vele minuten per gesprek.

edrick3
door edrick3 - Mar 27, 2015 om 20:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Ik wil contract met youfone beeindigen voor de einddatum......
Dat kan dus niet 'zomaar'. Wel aan het eind van je abonnementsperiode.

mahadma
door mahadma - Mar 27, 2015 om 21:46
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Ik wil contract met youfone beeindigen voor de einddatum

Dat kan in dit geval (met wat je geschreven hebt als wetenschap) alleen als je de rest van het abo afkoopt.

he
door hermaverveer - Mar 28, 2015 om 12:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 27 mrt 2015, 17:37]Dat ze naar boven afronden staat vast in de voorwaarden waarmee mee akkoord bent gegaan. Is dus geen reden om te ontbinden. Verkeerde gespreksduur is een welles nietes verhaal, geef eens wat voorbeelden, scheelt het een minuut of vele minuten per gesprek.

he
door hermaverveer - Mar 28, 2015 om 13:03
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 27 mrt 2015, 17:37]Dat ze naar boven afronden staat vast in de voorwaarden waarmee mee akkoord bent gegaan. Is dus geen reden om te ontbinden. Verkeerde gespreksduur is een welles nietes verhaal, geef eens wat voorbeelden, scheelt het een minuut of vele minuten per gesprek.

Beste diumenge,

In hun voorwaarden staat duidelijk dat ze per seconde afrekenen!
voorbeelden gesprekken: Gesprek van 3min.36 wordt 5 minuten, gesprek van 4min.49 wordt 6 minuten, etc.

edrick3
door edrick3 - Mar 28, 2015 om 13:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Van de site:

Afrekenen per seconde of per minuut?

Bij Youfone worden de belbundels per minuut afgerekend. Bij Youfone Eindeloos worden alle gesprekken per seconde afgerekend.
Naast Youfone Eindeloos is er ook de module ‘Afrekenen per seconde’. Deze module is uitsluitend na de bestelling via onze klantenservice af te sluiten.

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 29, 2015 om 22:59
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Leg eens precies uit wat er volgens jou niet klopt aan de rekeningen (dan heb ik het niet over naar boven afronden).

En ja ik weet het antwoord al, maar wil het graag van jouzelf even horen.