branda7
door branda7 Sep 2, 2015 om 16:37
Computers & telefonie

Kan niet in mijn laptop komen HELP

Als ik in mijn laptop op mijn gebruikersplaatje klik dan krijg ik in beeld.
De Server User Profile Service verhinderd het aanmelden,
Gebruikersprofiel kan niet worden geladen.
Kan iemand mij vertellen wat dat is is pas sinds kort ik heb altijd in mijn laptop kunnen komen stond er zomaar ineens in.
Help mij altublieft.
groet Branda.

3035 17 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Sep 2, 2015 om 16:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen

KLIK HIER Misschien dat u hier wat aan heeft.
OF anders dt met google zoeken naar meerdere antwoorden.

he
door henkhh - Sep 2, 2015 om 21:41
174 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien hier de oplossing wanneer je het aandurft wijzigingen in de registry te doen:

https://www.schoonepc.nl/vragen/nb66-01_gebruikersprofiel_kan_niet_worden_geladen.html

edrick3
door edrick3 - Sep 3, 2015 om 10:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo branda7,

Kijk/lees eens hier voor een mogelijke oplossing.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Sep 3, 2015 om 10:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat je ook kunt proberen:
opstarten in veilige modus en dan systeemherstel toepassen met een datum toen het nog wel werkte.
Welk besturingssysteem heb je?

Met vr.gr.

crewmember
door crewmember - Sep 3, 2015 om 13:05
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit een laptop die je normaal op je werk/School ofzo gebruikt?

Of word je gebruikersprofiel anderzijds van het netwerk geladen?

branda7
door branda7 - Sep 3, 2015 om 13:42
29 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 3 sep 2015, 10:03]Wat je ook kunt proberen:
opstarten in veilige modus en dan systeemherstel toepassen met een datum toen het nog wel werkte.
Welk besturingssysteem heb je?

Met vr.gr.

branda7
door branda7 - Sep 3, 2015 om 13:44
29 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 3 sep 2015, 10:03]Wat je ook kunt proberen:
opstarten in veilige modus en dan systeemherstel toepassen met een datum toen het nog wel werkte.
Welk besturingssysteem heb je?

Met vr.gr.

Ik heb Windows 7 Edrick3

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 3, 2015 om 13:56
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb Windows 7 Edrick3

Als u niet kunt aanmelden, dan kunt u m.i. ook verder niets doen, m.u.v. bijv. het (eerste) advies van valerius2 uitvoeren of dat van edrick3. Lukt dat niet?

branda7
door branda7 - Sep 3, 2015 om 13:57
29 Antwoorden / 15 Vragen

Ik ga het proberen je hoort van me of het is gelukt Edrick3

branda7
door branda7 - Sep 3, 2015 om 14:02
29 Antwoorden / 15 Vragen

crewmember ik gebruik hem gewoon voor thuis .

crewmember
door crewmember - Sep 3, 2015 om 14:50
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=branda7 schreef op donderdag 3 sep 2015, 14:02]crewmember ik gebruik hem gewoon voor thuis .

Ik bedoelde dit meer in de trend van: Komt deze laptop van een werklocatie af, en heb je hem cadeau gehad bijvoorbeeld.

Deze melding krijg je namelijk ook als je binnen een bedrijf een netwerk acocunt hebt. Hierbij staat iedereen zn account op een centrale server en kan je dus op elke willekeurige computer in het bedrijf inloggen om op jouw account te komen met jouw bureaublad, documenten etc.

Als je echter geen internet verbinding hebt kan hij geen verbinding maken met de centrale server en krijg je deze error.

edrick3
door edrick3 - Sep 3, 2015 om 15:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@branda7,

Zo kom je in W7 in de veilige modus: klik

Systeemherstel in W7:
Klik op Start > Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven achter 'Weergeven op' op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.
Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
Klik op Ja. Het systeem wordt herstelt. Dit kan enige tijd duren.
(Bron:seniorweb)

Suc6

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 3, 2015 om 15:51
16848 Antwoorden / 202 Vragen

crewmeber@ Ts gaf aan dat het probleem zich eerder niet voordeed.

crewmember
door crewmember - Sep 3, 2015 om 17:09
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerritaltena schreef op donderdag 3 sep 2015, 15:51]crewmeber@ Ts gaf aan dat het probleem zich eerder niet voordeed.

Yesh, maar het kan dus zijn dat ze voor het eerst de laptop buiten het bereik van het netwerk gebruikt of dat er iets met dr internet verbinding is.

branda7
door branda7 - Sep 3, 2015 om 18:54
29 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb het voor elkaar hoor hij doet het weer dank jullie wel voor jullie berichtjes,
Groet Branda7.

edrick3
door edrick3 - Sep 3, 2015 om 19:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=branda7 schreef op donderdag 3 sep 2015, 18:54]Ik heb het voor elkaar hoor hij doet het weer dank jullie wel voor jullie berichtjes,
Groet Branda7.

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.
En hoe heb je het opgelost?

branda7
door branda7 - Sep 3, 2015 om 19:06
29 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb het via in veilige modus gedaan was wel ff zoeken maar is mij gelukt.
nogmaals mijn dank.