waarschuw redactie
Gebruikersnaam:
bessebal
Level:
Datum:
donderdag 21 mei 2009, 14:04
Categorie:
Computers & Internet - Laptop 
Antwoorden:
34
Trefwoorden:
 

Mijn dochter heeft  november 2008 een laptop gekocht bij Mycom ,
vorige week was haar scherm ineens kapot , ze heeft hem niet laten vallen , alleen schoon gemaakt met een doekje . teruggegaan naar mycom en die stuurt hem op naar HP , maar ze lieten me gelijk al weten dat HP hier moeilijk over zou gaan doen en inderdaad gisteren werd mijn dochter gebeld  dat HP hem kon repareren maat dat dit € 435 gaat kosten , alternatief is om hem via mycom te laten maken en dan zou dit € 250 gaan kosten ..., blijkt dat je dit niet onder de garantie kunnen claimen. probleem is in deze gevallen dat je zelf niets kunt bewijzen over de oorzaak van de schade en dat je er altijd zelf voor opdraait , heeft iemand nog advies hierover wat te doen ??
 
jan