ra
door ravh Oct 2, 2015 om 20:02
Computers & telefonie

Kapotte computer scherm

Ik heb per ongeluk met mijn ellenboog mij computer scherm omgegooid op mijn toetsenbord. Nauw zit er een pit in en twee lijnen en heb ik heel wazig beeld.
Hij is pas drie maanden oud valt dit onder de garantie?

Mvg Rene

591 7 Rapporteer

sw
door swat1500 - Oct 2, 2015 om 20:08
3772 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas niet. Als u een uitgbreide inboedelverzekering wellicht onder die.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 2, 2015 om 20:23
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Nee alleen vergoeding als u een verzekering heeft die onkelukken dekken bij de inboedel.

diumenge
door diumenge - Oct 2, 2015 om 20:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Anders de winkelier om coulance vragen, bijvoorbeeld nieuw scherm met korting of korting op de reparatie.

mahadma
door mahadma - Oct 2, 2015 om 20:40
11531 Antwoorden / 51 Vragen

Ik heb per ongeluk met mijn ellenboog mij computer scherm omgegooid op mijn toetsenbord. Nauw zit er een pit in en twee lijnen en heb ik heel wazig beeld.

Het kost de verkoper geen enkele moeite om te bewijzen dat dit door de gebruiker is ontstaan, dus geen garantie. Sommige verzekeringen hebben een `All risk dekking`, dat is je enige optie. Als je die niet hebt, pp (pure pech)'.

door 1953 - Oct 3, 2015 om 02:18
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Neen! Mits u een verzekering heeft voor dergelijke ongevallen.

edrick3
door edrick3 - Oct 3, 2015 om 10:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ravh,

.....valt dit onder de garantie?.....
Nee, natuurlijk niet!

pi
door pieterwolters - Oct 3, 2015 om 10:53
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Troll alert....