la
door laptop2014 Oct 15, 2014 om 18:04
Computers & telefonie

Kapotte laptop

Maart 2014 een laptop asus bij bcc aangeschaf. De eerste week al terug met klachten, maar volgens hen kwam dit door de 102 downloads die moesten plaatsvinden.
In mei toch ter reparatie aangeboden, bleef 4 weken weg, Eind augustus voor de 2e maal ter reparatie, 5 weken weg, Maandag opgehaald, 5 minuten aan gehad en de laptop deed niets meer. Dinsdag rond 10 uur voor de 3e keer voor reparatie weggebracht. Nu staat de laptop 1 week in de winkel voordat deze wordt opgestuurd naar de fabriek. Dus totaal ben ik de l laptop al 10 weken kwijt voor iets dat ik 6 maanden in mijn bezit heb. Vraag waarom ik geen leenlaptop krijg aangeboden, krijg ik geen antwoord op. Het enige dat zij zeggen is dat bcc het recht behoud op reparatie en dat ik enig geduld moet hebben. Dat laatste is mij in het verkeerde keelgat geschoten en het tijdspat zit mij dwars. Men reageert niet meer op mijn laatste mail.
Wat kan ik hier nog verder mee?

893 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 18:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo laptop2014,

Koop ontbinden.

Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.

Suc6

la
door laptop2014 - Oct 15, 2014 om 18:41
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:30]Hallo laptop2014,

Koop ontbinden.

Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 18:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=laptop2014 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:41][quote=edrick3 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:30]Hallo laptop2014,

Koop ontbinden.

Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.

Suc6

?????

Als je wilt reageren kun je dat in het grijze veld hieronder doen.
Wil je reageren ná een quote zorg dan dat de cursor aan het eind staat, geef Enter en typ je reactie.

Met vr.gr.

la
door laptop2014 - Oct 15, 2014 om 18:46
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:30]Hallo laptop2014,

Koop ontbinden.

Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.

Suc6
Ik heb dat geprobeerd, maar zij zeggen dat dit pas na 3 keer ter reparatie kan. U begrijpt dat ik er eigenlijk geen vertrouwen meer in heb en ik vind dat ik er erg veel hinder van het tijdspad ondervind. Tegenwoordig gaat bijna alles via internet. Dat heb ik geprobeerd duidelijk te maken. Ik ga in ieder geval een brief schrijven.
Bedankt voor het antwoord.

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 18:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@laptop2014,

Hoop voor jou dat je de laptop nu snel terug hebt én goede werkend.
Een brief om wat druk te zetten kan nooit kwaad.

Suc6

zoekster
door zoekster - Oct 15, 2014 om 18:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ja, die winkels blijven maar stug vasthouden aan dat 3 keer repareren, terwijl u in mijn ogen gewoon een nieuwe laptop moet krijgen. Deze is gewoonweg niet goed en de reparaties stellen ook nog eens niets voor. Maar ja, dan zit je met recht hebben en recht krijgen.

En downloads moeten gewoon kunnen. Ze bedoelen de windows updates neem ik aan?

la
door laptop2014 - Oct 15, 2014 om 20:56
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Edrick3,
kan ik de brief e-mailen of moet dit per post en dan zal dit denk ik aangetekend moeten?

zoekster
door zoekster - Oct 15, 2014 om 21:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zou het én per aangetekende brief (maakt meer indruk) doen én via de mail.

Verder kunt u nog eens uw klacht op de klachtenkompas zetten, daar wordt gereageerd door BCC. Niet altijd, maar wel regelmatig. Een publieke klacht heeft altijd meer kracht dan als het voor de buitenwereld onzichtbaar is.

klik HIER

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer