la
door laptop2014 Oct 15, 2014 om 18:04
Computers & telefonie

Kapotte laptop

Maart 2014 een laptop asus bij bcc aangeschaf. De eerste week al terug met klachten, maar volgens hen kwam dit door de 102 downloads die moesten plaatsvinden.
In mei toch ter reparatie aangeboden, bleef 4 weken weg, Eind augustus voor de 2e maal ter reparatie, 5 weken weg, Maandag opgehaald, 5 minuten aan gehad en de laptop deed niets meer. Dinsdag rond 10 uur voor de 3e keer voor reparatie weggebracht. Nu staat de laptop 1 week in de winkel voordat deze wordt opgestuurd naar de fabriek. Dus totaal ben ik de l laptop al 10 weken kwijt voor iets dat ik 6 maanden in mijn bezit heb. Vraag waarom ik geen leenlaptop krijg aangeboden, krijg ik geen antwoord op. Het enige dat zij zeggen is dat bcc het recht behoud op reparatie en dat ik enig geduld moet hebben. Dat laatste is mij in het verkeerde keelgat geschoten en het tijdspat zit mij dwars. Men reageert niet meer op mijn laatste mail.
Wat kan ik hier nog verder mee?

893 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 18:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo laptop2014,

Koop ontbinden.

Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.

Suc6

la
door laptop2014 - Oct 15, 2014 om 18:41
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:30]Hallo laptop2014,

Koop ontbinden.

Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 18:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=laptop2014 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:41][quote=edrick3 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:30]Hallo laptop2014,

Koop ontbinden.

Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.

Suc6

?????

Als je wilt reageren kun je dat in het grijze veld hieronder doen.
Wil je reageren ná een quote zorg dan dat de cursor aan het eind staat, geef Enter en typ je reactie.

Met vr.gr.

la
door laptop2014 - Oct 15, 2014 om 18:46
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:30]Hallo laptop2014,

Koop ontbinden.

Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.

Suc6
Ik heb dat geprobeerd, maar zij zeggen dat dit pas na 3 keer ter reparatie kan. U begrijpt dat ik er eigenlijk geen vertrouwen meer in heb en ik vind dat ik er erg veel hinder van het tijdspad ondervind. Tegenwoordig gaat bijna alles via internet. Dat heb ik geprobeerd duidelijk te maken. Ik ga in ieder geval een brief schrijven.
Bedankt voor het antwoord.

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2014 om 18:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@laptop2014,

Hoop voor jou dat je de laptop nu snel terug hebt én goede werkend.
Een brief om wat druk te zetten kan nooit kwaad.

Suc6

zoekster
door zoekster - Oct 15, 2014 om 18:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ja, die winkels blijven maar stug vasthouden aan dat 3 keer repareren, terwijl u in mijn ogen gewoon een nieuwe laptop moet krijgen. Deze is gewoonweg niet goed en de reparaties stellen ook nog eens niets voor. Maar ja, dan zit je met recht hebben en recht krijgen.

En downloads moeten gewoon kunnen. Ze bedoelen de windows updates neem ik aan?

la
door laptop2014 - Oct 15, 2014 om 20:56
4 Antwoorden / 1 Vragen

Edrick3,
kan ik de brief e-mailen of moet dit per post en dan zal dit denk ik aangetekend moeten?

zoekster
door zoekster - Oct 15, 2014 om 21:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zou het én per aangetekende brief (maakt meer indruk) doen én via de mail.

Verder kunt u nog eens uw klacht op de klachtenkompas zetten, daar wordt gereageerd door BCC. Niet altijd, maar wel regelmatig. Een publieke klacht heeft altijd meer kracht dan als het voor de buitenwereld onzichtbaar is.

klik HIER