door 1953 Sep 30, 2015 om 00:54
Computers & telefonie

KASSA website: spontaan uitgelogd?!

Met de regelmaat van de klok werd ik spontaan uitgelogd.

Je maakte een reactie op een topic - gelukkig kopieer ik de tekst eerst - en blijkt dat dan eerst weer mij moet inloggen.

Ligt het aan mijn desktop of is het een probleem in de software van Kassa?

504 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 30, 2015 om 06:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien is dit forum toch geavanceerder dan we allemaal denken, ik gok op een bepaalde vorm van kunstmatige intelligentie. Werkt helaas nog niet perfect.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 30, 2015 om 07:35
7176 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo 1953,
Ik zou in de eerste plaats de fout bij de site zoeken, die heeft wat vaker last van technische storingen. Mij wordt na het inloggen wel eens gevraagd of ik wil uitloggen maar ga dan even naar een andere pagina.
Vr, gr.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 30, 2015 om 10:49
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat gebeurt bij alleen als ik lang aan het zoeken ben, als ik dan gevonden heb en ik wil dan het gebruiken dan moet ik ook opnieuw inloggen. Ik zoek nog al eens in tips en daar gebeurt het dan na een minuut of 10. Ook als men zoekt in het vakje van kassa rechts boven in.

edrick3
door edrick3 - Sep 30, 2015 om 10:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=diumenge schreef op woensdag 30 sep 2015, 06:30]Misschien is dit forum toch geavanceerder dan we allemaal denken, ik gok op een bepaalde vorm van kunstmatige intelligentie. Werkt helaas nog niet perfect.

OT
LOL

edrick3
door edrick3 - Sep 30, 2015 om 10:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo 1953,

.....Ligt het aan mijn desktop of is het een probleem in de software van Kassa?......
Zal toch wel het laatste zijn.
Er zijn nog nooit géén problemen geweest.
De laatste dagen is de site weer vaak moeizaam bereikbaar en krijg je regelmatig de melding: technische storing.
Gaat vanzelf wel weer wat beter.....

me
door mein33 - Sep 30, 2015 om 11:30
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=1953 schreef op woensdag 30 sep 2015, 00:54]Met de regelmaat van de klok werd ik spontaan uitgelogd.
Ligt het aan mijn desktop of is het een probleem in de software van Kassa?

@1953,

Als u de spelregels voor het gebruik van dit forum eens zou doorlezen, dan zult u zien dat het "spontaan" uitloggen te maken heeft met het aantal taalfouten dat er wordt gemaakt.
Bij 100 (honderd) geregistreerde fouten wordt er automatisch uitgelogd. ;-))

Maar even zonder (on)gein, het ligt zeer waarschijnlijk aan de site aangezien deze, met enige regelmaat, slecht of niet bereikbaar is.
Als u dit probleem alleen ondervindt op deze VARA-site dan ligt het zeker niet aan uw computer.

Redacteur
door Redacteur - Sep 30, 2015 om 11:51
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Spontaan uitloggen kan gebeuren als de site minder goed bereikbaar is. De afgelopen dagen waren er een paar keer serverproblemen.

Als je om onverklaarbare redenen wordt uitgelogd, dan kun je een mail sturen via het contactformulier met het tijdstip waarop het plaatsvond. Wij kunnen dan checken of er op dat moment problemen waren met de bereikbaarheid.