as
door asmara_1 Aug 16, 2014 om 11:26
Geldzaken & recht

KassApp

Er is een App in omloop genaamd de KassApp, hiermee kun je geld verdienen door je kassabonnen in te voeren. Je kunt jezelf aanmelden en als je pionier bent(testfase noemen ze het) dan hoef je geen abbonementsgeld te betalen. Het vreemde is dat er helemaal niet vermeld word dat je dit moet betalen en ook niet hoeveel...ik heb KassApp erop aangesproken via de facebooksite maar daar worden mijn reacties verwijderd...Beetje vreemd toch ???

1908 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 16, 2014 om 11:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zeker vreemd. Ken de app niet, maar uit hun site blijkt juist dat ze mensen nodig hebben om hun database te vullen, deze zogenaamde pioniers en deze hoeven niet te betalen. Kennelijk moeten de mensen die er later gebruik van gaan maken wel betalen.

Uit de AV:
[quote]Artikel 6. Betalingen
1. Indien u KassApp Pionier bent en deelneemt aan de pilotfase maakt u levenslang gratis gebruik van www.kadb.nl.
2. Bent u géén KassApp Pionier dan gelden onderstaande voorwaarden:
2a. U bent abonnementsgeld voor het lidmaatschap verschuldigd. Deze kosten worden per periode van een jaar, of wanneer daarvoor gekozen wordt langer, verrekend. Dit geeft recht op toegang tot www.kadb.nl.
2b. De abonnementsperiode voor het lidmaatschap loopt gelijk met het langstlopende abonnement.
2c. U kunt de jaarlijkse abonnementskosten voldoen door betaling van het gehele bedrag via automatische incasso.
2d. U dient te betalen binnen de betaaltermijn die op de factuur en/of website is vermeld.
2e. KassApp maakt een verhoging van de contributie uiterlijk acht weken voor de datum waarop deze ingaat, bekend. Dit wordt gedaan via de website en e-mail indien aangegeven in uw profiel. De verhoging wordt aan u in rekening gebracht per eerstvolgend moment van betaling van de contributie.

AV / Spelregels

tijger1
door tijger1 - Aug 16, 2014 om 11:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom zou men aan die onzin meedoen?

Cookies
door Cookies - Aug 16, 2014 om 11:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 16 aug 2014, 11:44]Waarom zou men aan die onzin meedoen?

Om 20 cent, misschien zelfs wel een hele euro, rijker te worden?

zwemmer
door zwemmer - Aug 16, 2014 om 12:04
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Wat zien mensen toch in geld? Het maakt niet gelukkig maar misleidt velen. Zo is het gebeurd alweer..

diumenge
door diumenge - Aug 16, 2014 om 12:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik neem aan dat je met app uiteindelijk in de supermarkt een product kan invoeren of scannen en dan kan zien of het ergens anders goedkoper is, geld besparen dus. Denk dat de mensen die op die manier boodschappen doen (meerdere winkels af voor verschillende producten) hun weg toch al weten te vinden en andere daar niet voor naar een andere winkel gaan. Persoonlijk zou ik in ieder geval niet naar de C1000 gaan als bij bij AH zou staan en op de app zou zien dat de Dreft daar een duppie goedkoper is.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 16, 2014 om 12:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 16 aug 2014, 12:06]Persoonlijk zou ik in ieder geval niet naar de C1000 gaan als bij bij AH zou staan en op de app zou zien dat de Dreft daar een duppie goedkoper is.
Je zorgt ook dat je de Dreft enkel koopt wanneer je 50 procent korting krijgt.

Mijn inziens is dan ook dat het idee, leuk is, maar het nut zie ik niet. Aan voordeelmuis.nl heb je meer.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 16, 2014 om 12:40
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@swat1500 klik even op de linkjes van diumenge, dan word het je duidelijk.

sw
door swat1500 - Aug 16, 2014 om 12:41
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben bang dat het geld verdienen gaat betekenen dat je een mail, sms of whatsappje gaat krijgen die je verteld dat een bepaalt produkt elders goedkoper.
Ik denk niet dat men voor het invoeren van kassabonnen geld gaat krijgen, zeker niet als dan nog eerst een abonnement moet gaan betalen.
Het riekt naar een vorm van oplichting dat nog net binnen de grenzen van de Wet blijft.

diumenge
door diumenge - Aug 16, 2014 om 12:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

"Een spaarkaart is vol wanneer u 63020 KassApp-Coins heeft gespaard en is € 72,50 waard."

Als je begint met 100 producten in te voeren mét alle details, verdien je 2.400 coins.

Daarna dus nog ruim 60.000 coins te gaan, daarvoor moet je dus ruim 5.000 keer binnen 8 uur de prijs invoeren, dus gemiddeld elk product 50 keer kopen...

Ik sla maar over denk ik...