d
door de keijzer Aug 13, 2014 om 10:25
Auto & vervoer

Katalysator

heb 24-01-2013 een katalysator laten plaatsen bij kwikfit. nu moest op 24-07-2014 mij auto gekeurd zijn deze katalysator was al weer kapot garantie was verlopen bij een autodemontagebedrijf laten maken andere 2E hands er op wel orginele opel astra katalysator bij kwik fit was het geen originele hadden ze mij nooit verteld maar ze willen niks regelen maar die van kwik fit was wel €365,00 nu koste me dat geintje weer €200,00 willen niks regelen omdat ik de katalysator van kwik fit niet heb als de garantie verlopen is waarom moet ik deze dan bewaren toen ik mijn katalysator bij hun liet vervangen kreeg ik toch ook me oude niet mee. nee die zijn nog een euro of €40 waard

1357 3 Rapporteer

de eelco
door de eelco - Aug 13, 2014 om 10:49
607 Antwoorden / 92 Vragen

kwikfit zijn gewoon een stel ordineren oplichters.
heb helaas in het verleden ook wel eens zaken met hun gedaan en ben gewoon opgelicht door die dievenbende

jo
door joentje1978 - Aug 13, 2014 om 20:20
367 Antwoorden / 6 Vragen

24 pagina's met redenen om NIET naar de Kwikshit toe te gaan.

Zie link: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38689

grindweg
door grindweg - Oct 3, 2014 om 20:29
2308 Antwoorden / 28 Vragen

eerst elders laten repareren en dan bij de eerste leverancier(kwikfit) voor garantie gaan dat kan natuurlijk niet.
maar dat het een stel boeven zijn dat is algemeen bekend.
maar dat weet half nederland al