zi
door zierikzee80 Oct 23, 2009 om 13:00
Huishouden & energie

Kcr containerreiniging

vandaag zijn wij er ook achter gekomen dat kcr een oplichtingszaak is .

dit jaar 2009 zijn ze dus ook actief geweest in zierikzee.

je krijg ze niet te pakken op het nummer wat er op het aanmeldings formulier staat 0186-612648.

4025 17 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 23, 2009 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat is de vraag die je hiermee stellen wilt??

dit een een vraag en antwoordt rubriek...

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi hoi,
ik ben vanaf april 2009 geabonneerd bij kcr, ze zijn niet 1x geweest om mijn container te reinigen. ik heb besloten in juni mijn geld terug te boeken. nu word ik elke keer onder druk gezet door dit NEP bedrijf. ik heb enkele keren gebeld en naar de desbetreffende manager gevraagt maar ik krijg hem niet te spreken.

nu vandaag 16 december jl heb ik een schrijven van hun ontvangen via een incassoburo dat ik zo snel mogelijk moet gaan betalen, anders willen ze het voor het gerecht laten verschijnen.

ik neem morgen contact met mijn advocaat op, hoe ik hiermee door moet gaan.
ik zal nooooooooooooooooooit of te nimmer betalen aan dit soort oplichters.

nou dan laat ik het maar voor het gerecht komen. kijken wat justitie daar aan gaat doen! ik ben het beu om elke keer een dreiging via brieven te krijgen.

ik ga in iedergeval niet betalen, als ik er niks voor terug krijg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en ze zijn in heel nederland actief..........!

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=89&t=58555.

Staan er hier ook een paar. T

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees ook hier eens:

kcr

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Dec 16, 2009 om 21:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag angelico,

Wellicht heb je ook nog wat aan de hier volgende informatie:

Adres CCN/BDR/KCR

Tot de firma Armon Trading Holding NV
in Oud Beijerland
behoren:

Container Cleaning Nederland BV(CCN)
Albert Einsteinstraat 26
3261 LP Oud-Beijerland
of
Klantenservice Container Reiniging (KCR)
Rembrandtstraat 1,
3262 HN Oud beijerland.
en
BDR Containerreiniging(BDR)
Albert Einsteinstraat 26,
3261 LP Oud-Beijerland

Waarschuwing:

NIEUW-LEKKERLAND (woensdag 25 juni 2009) - De politie waarschuwt voor een bedrijf dat zich uitgeeft onder de naam KCR/CCN/BDR Containerreiniging. Het bedrijf gaat langs de deur om jaarabonnementen te verkopen voor het laten reinigen van vuilcontainers. Dit bedrijf zou zijn gevestigd in Oud-Beijerland, Albert Einsteinstraat 26, 3261 LP, en heeft al onder diverse bedrijfsnamen abonnementen verkocht. De klant betaalt wel, maar de container blijft vuil. TV-programma's als Radar en Kassa hebben al aandacht besteed aan dit bedrijf. “Sluit daarom geen abonnement af en bel de politie wanneer dit bedrijf bij u in de buurt actief is", aldus een woordvoerder van de politie.
Bron: Klaroen.nl

ZieOokDit Draadje

Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 17, 2009 om 01:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weer een mooi voorbeeld van een malafide onderneming, die er alleen op uit is om iemands geld af te troggelen.

Ook deze lafaards durven niet te reageren, niet op brieven, niet op emailtjes, niet op telefoontjes en al helemaal niet op forums.

Uiteraard niet betalen..... nooit doen! Elke rechter weet ook wel beter. Wel moet iedereen, die met deze oplichters te maken hebben, goed hun administratie bijhouden. Ook getuigen en ander bewijs noteren, dan wel bewaren.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Dec 17, 2009 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag collega's,

Ik ben nog op zoek naar werkende telefoonnummers. Blijkbaar krijg je hun nummer pas als je een abonnement hebt afgesloten. In de diverse gidsen kan ik geen nummers vinden. Vraag: wie heeft er een nummer van deze fraaie bedrijven???

Met dank en groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 17, 2009 om 11:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Nog een vraag: wie weet of................

Vincent Container Cleaning Services
Postbus 39
3900 AA
Venendaal
Tel.: 0318-614888/510020/694494

...................tot hetzelfde bedrijf als CCN/BDR/KCR uit Oud-Beijerland behoort?

Nogmaals met dank en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 17, 2009 om 11:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

de leidinggevende heet patricia, het telefoonnummer waar ze op te bereiken zijn; 0186-612648.
ik heb ze net gebeld over de malafide praktijken waar ze mee bezig zijn. BEN HELEMAAL KLAAR MET DAT (BEDRIJF)

ve
door verwijderd - Dec 17, 2009 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

hutch schreef op donderdag 17 dec 2009, 01:08: Weer een mooi voorbeeld van een malafide onderneming, die er alleen op uit is om iemands geld af te troggelen.

Ook deze lafaards durven niet te reageren, niet op brieven, niet op emailtjes, niet op telefoontjes en al helemaal niet op forums.

Uiteraard niet betalen..... nooit doen! Elke rechter weet ook wel beter. Wel moet iedereen, die met deze oplichters te maken hebben, goed hun administratie bijhouden. Ook getuigen en ander bewijs noteren, dan wel bewaren.

Gr. Hutch

misschien dat ze wel reageren op een rechter. ik heb een afspraak gemaakt met mijn advocaat die gaat kijken wat we hieraan kunnen doen. het moet afgelopen zijn, dat ze mensen besotemieteren. want er zijn genoeg mensen die betaald hebben of die bv een brief krijgen van een (nep) incassoburo die het geld overmaken. makkelijk geld verdienen zo......!

word vervolgd!

ve
door verwijderd - Dec 17, 2009 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op donderdag 17 dec 2009, 11:35: @@@

Nog een vraag: wie weet of................

Vincent Container Cleaning Services
Postbus 39
3900 AA
Venendaal
Tel.: 0318-614888/510020/694494

...................tot hetzelfde bedrijf als CCN/BDR/KCR uit Oud-Beijerland behoort?

Nogmaals met dank en groeten, ReadAC.

Bedrijfsgegevens van VCCS:
S.O.B. Dienstverlening
Albert Einsteinstraat 26
3261LP OUD BEIJERLAND

VCCS staat bij de KvK geregistreerd op het adres (evenals 'Nick's Container Cleaning Servic B.V.'): Generatorstraat 1, 3903 LH Veenendaal

Zie ook: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=1&t=1
Let ook eens op de datum...... 2002. Zolang loopt die ellende al, en nog veel langer.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jan 7, 2010 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nieuwsbericht 06-01-2010: skarsterlannieuws.nl

Gemeente ontvangt klachten over KCR Container Reiniging

JOURE - Gemeente Skarsterlân zegt de laatste tijd diverse meldingen over KCR Container Reiniging te krijgen. Het bedrijf zegt samen te werken met de gemeente maar dat is volgens de gemeente onjuist.

KCR uit Oud-Beijerland biedt zich aan voor het reinigen van containers en zegt samen te werken met de gemeente. 'Dit is niet het geval. Gemeente Skarsterlân werkt niet samen met KCR Container Reiniging', laat de gemeente op haar website weten.

Het bedrijf verkoopt abonnementen voor het reinigen van containers. Op internet zijn veel klachten te vinden over KCR.

www.skarsterlan.nl

www.dekoerier.nu

www.nieuws.nl

ve
door verwijderd - Jan 7, 2010 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag joure,

Prima zaak dat je hier deze waarschuwing neerzet.

Groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

joure schreef op donderdag 7 jan 2010, 22:28: Nieuwsbericht 06-01-2010: skarsterlannieuws.nl

Gemeente ontvangt klachten over KCR Container Reiniging

JOURE - Gemeente Skarsterlân zegt de laatste tijd diverse meldingen over KCR Container Reiniging te krijgen. Het bedrijf zegt samen te werken met de gemeente maar dat is volgens de gemeente onjuist.

KCR uit Oud-Beijerland biedt zich aan voor het reinigen van containers en zegt samen te werken met de gemeente. 'Dit is niet het geval. Gemeente Skarsterlân werkt niet samen met KCR Container Reiniging', laat de gemeente op haar website weten.

Het bedrijf verkoopt abonnementen voor het reinigen van containers. Op internet zijn veel klachten te vinden over KCR.

www.skarsterlan.nl

www.dekoerier.nu

www.nieuws.nl

dank je wel.....voor deze info....!!!!!

ve
door verwijderd - Feb 4, 2010 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op donderdag 17 dec 2009, 11:28: Dag collega's,

Ik ben nog op zoek naar werkende telefoonnummers. Blijkbaar krijg je hun nummer pas als je een abonnement hebt afgesloten. In de diverse gidsen kan ik geen nummers vinden. Vraag: wie heeft er een nummer van deze fraaie bedrijven???

Met dank en groet, ReadAC.

Ik ben al meerdere keren geholpen aan telefoonnummers van curators en dergelijke via de site http://www.myoffice.nl/gids/BDR_Containerreiniging.html
Misschien dat het voor u ook een optie is??

ve
door verwijderd - Feb 9, 2010 om 19:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas is het geboefte nog steeds niet opgehouden met hun malafide praktijken. Vanmiddag werd mijn vrouw tot 2 maal toe op straat aangesproken door heren die haar een contract probeerden aan te smeren, tevens is men nog aan de deur geweest.
De eerste leugen die men verkondigde was dat men van de gemeente danwel woningbouwvereniging kwam.
Men sprak elkaar tegen als er gevraagd werd of het BDR of aanverwante bedrijven betrof
Ook de agressieve en soms beledigende manier van colportage stond mijn vrouw niet aan, zij moest nogal wat opmerkingen slikken van de heren.
Gelukkig is zij op de hoogte van de vieze praktijken van deze "bedrijven" en heeft zij hen afgewimpeld.

Helaas zijn er bij ons in de straat toch wat abonnementen afgesloten, de buurtgenoten gaan ook zeker gewaarschud worden voor deze praktijken en ze wijzen op de Colportagewet.
Mocht men dan facturen gaan sturen en gaan dreigen met incassomaatregelen, dan gaat er een front gevormd worden onder leiding van een jurist en worden gerechtelijke stappen ondernomen.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2010 om 22:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, ik heb ze op dat nr gebeld en kreeg wel reactie.