r.
door r.dompeling Mar 19, 2015 om 16:49
Huishouden & energie

Keukenkast

Hallo
Ik heb een vraag
Wij hebben bij de Keukenkampioen een kast besteld omdat wij vonden dat we te weinig ruimte hadden bij onze nieuwe keuken die wij ook bij Keukenkampioen
Wij zijn naar de verkoper geweest om te vragen of wij een kast van 60 cm breed er bij konden bestellen
Was geen probleem
Oude contract mee genomen en laten zien
ook een foto van de keuken laten zien
Was geen probleem
Duidelijk gezegd de kast moet 60 cm breed zijn
Kast werd bezorgd
Maar het was een kast van 30 cm breed
Het bleek dat ik een mail had ontvangen klopt
Daar in stond dat ik deze moest bevestigen voor de aankoop
Alleen had ik niet gezien in de bevestiging dat de kast 30 cm breed was
kast van 60 cm was 516,00 euro
Praten met de man maar viel niets meer tegen te doen
Later weer bellen want wij waren het niet eens met de prijs
Een kast van 30 cm was even duur volgens de verkoper
maar werden het toch eens kast konden we krijgen voor 325 euro
Hoofdkantoor belde voor een afspraak
Maar daar bleek men niets te weten dat de kast voor 325,00 euro zou worden geleverd
ze zouden met de boekhouder bellen om te vragen dat dit klopte
Tange tijd geen antwoord
tot het hoofdkantoor belde dat ze de kast wilden bezorgen
Ik vragen
Is de prijs nu aangepast naar 325,00 euro
Was niets van bekend
Weer een hele discussie
men zou weer na gaan wat er mis was voor de zoveelste keer
Na een lang moeizaam gesprek heb ik gezegd dat ze pas weer contact op mochten nemen als alles goed geregeld was
Ook al zijn wij het niet eens met de maat van 30 cm bereed ipv de 60 cm breed
Wat kunnen wij hier nog aan doen

Mijn dank aan u
Mert vriendelijke groet
Roelof Dompeling

386 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 19, 2015 om 17:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo r.dompeling,

......Duidelijk gezegd de kast moet 60 cm breed zijn.....
Maar dat had je nog biet op papier.

.....Het bleek dat ik een mail had ontvangen klopt
Daar in stond dat ik deze moest bevestigen voor de aankoop
Alleen had ik niet gezien in de bevestiging dat de kast 30 cm breed was
.....
Je hebt dus bevestigd dat je een kast van 30 cm breed besteld hebt.

.....Een kast van 30 cm was even duur volgens de verkoper
maar werden het toch eens kast konden we krijgen voor 325 euro
....
En die prijs heb je ook weer niet zwart op wit blijkbaar.

Zou maar eens in overleg gaan om een kast van 60 cm te krijgen voor de afgesproken prijs.

Suc6

getty
door getty - Mar 19, 2015 om 18:06
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wat u nog kunt doen? Hopen ! U heeft zelf een offerte/mail bevestigd waar de maat van de kast en de prijs instond. U had het eerst goed moeten nakijken. In principe heeft u nergens recht op, helaas.