sa
door sab99 Feb 16, 2015 om 09:52
Huishouden & energie

Keukensale.com

Heeft iemand ervaring met keukensale.com?
We kunnen op het internet geen reviews vinden.

26316 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 16, 2015 om 10:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit gaat over hen.

Klik hier

Maar beetje erg positief allemaal. Geen idee of dit klopt. Ze hebben ook winkels.

Ve
door Vermeulen77 Jan 8, 2016 om 19:10
2 Antwoorden / Vragen

Inderdaad gewoon berichten geplaatst door insiders, reviews met dubbele bodem. Zie mijn review met hoe het er echt aan toegaat.

edrick3
door edrick3 - Feb 16, 2015 om 12:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tijger1,

Volgens mij verwijst je link naar sanisale (badkamers) ipv naar keukensale.
Neemt niet weg dat de 'recensies' lichtelijk overdreven overkomen en dát geldt voor beide sites.

@sab99,

Hier staan recensies van Trustpilot over keukensale.
Zou er toch maar niet teveel waarde aan hechten.
Zo te zien zijn ze nergens bij aangesloten.

Cookies
door Cookies - Feb 16, 2015 om 12:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 16 feb 2015, 12:05]

Hier staan recensies van Trustpilot over keukensale.

O ja? Toch maar even verder kijken!

Cookies
door Cookies - Feb 16, 2015 om 12:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=sab99 schreef op maandag 16 feb 2015, 09:52]Heeft iemand ervaring met keukensale.com?
We kunnen op het internet geen reviews vinden.

Frappant dat de belangrijkste links (bijv. naar garantie en voorwaarden) niet aanklikbaar zijn op hun (flut)site. Zou zelf nooit zaken doen met deze shop.

edrick3
door edrick3 - Feb 16, 2015 om 12:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 16 feb 2015, 12:17][quote=edrick3 schreef op maandag 16 feb 2015, 12:05]

Hier staan recensies van Trustpilot over keukensale.

O ja? Toch maar even verder kijken!

Oei, als je die aanklikt kom je inderdaad weer op Sanisale terecht.
Daar heeft TS dus niets aan.
Tijger1 heeft blijkbaar dezelfde fout gemaakt.

Sorry sab99, tijger1

tijger1
door tijger1 - Feb 16, 2015 om 12:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@edrick3

Ik heb geen fout gemaakt. Als je bij Keukensale op een recensie klikt, kom je dus bij Trustpilot op die recensies uit.

Wellicht dezelfde club? Keukensale zet toch geen recencies van een ander bedrijf op hun site?

"Beetje" te pisitiief allemaal.

zoekster
door zoekster - Feb 16, 2015 om 12:46
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Sanisale en keukensale zijn dezelfde firma. Als je even naar de vestigingen toegaat heb je dat zo door.
Ze hebben ook allebei zo'n dom poppetje op de homepage. Ik heb even wat 'besteld' bij Sanisale, maar nergens algemene voorwaarden bij het bestellen en nergens ook maar iets te vinden over 14 dagen bedenktijd of leveringskosten. Zelfs al zou je het komen afhalen, dan nog is de overeenkomst afgesloten via internet, dus geldt het herroepingsrecht.

sa
door sab99 - Feb 16, 2015 om 12:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Sanisale.com en keukensale.com zijn van het zelfde concern we kunnen er verder weinig over vinden op internet.
Allemaal al erg bedankt voor de antwoorden

user123
door user123 - Feb 16, 2015 om 23:07
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Nu zal de eerste hit in Google wel kassa zijn. Ze zullen u dankbaar zijn....

li
door linda37 - Apr 23, 2015 om 15:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wellicht een beetje laat maar alle complimenten voor keukensale Breda. Is net open maar service is picobello. Leo , de filiaalmanager heeft ons uitstekend geholpen met het kiezen van een keuken. Geen naar ge-onderhandel (of je moet ervan houden) maar gewoon weten wat iets kost en als je boven je budget uitkomt samen nadenken hoe het slimmer kan. Ik hoop voor hen dat niet iedereen zo'n wisselende mening heeft als wij want we hebben al drie keer wijzigingen aangebracht na de koop. De vierde (en hopelijk laatste keer) gaat nog komen. In Juli wordt keuken geplaatst en we zullen dan weer een review plaatsen. Wat wij positief vinden is het feit dat zij vaste monteurs hebben waar ze de kwaliteit van kunnen garanderen.

door 14peter - Apr 23, 2015 om 15:36
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=linda37 schreef op donderdag 23 apr 2015, 15:10]Wellicht een beetje laat maar alle complimenten voor keukensale Breda. Is net open maar service is picobello. Leo , de filiaalmanager heeft ons uitstekend geholpen met het kiezen van een keuken. Geen naar ge-onderhandel (of je moet ervan houden) maar gewoon weten wat iets kost en als je boven je budget uitkomt samen nadenken hoe het slimmer kan. Ik hoop voor hen dat niet iedereen zo'n wisselende mening heeft als wij want we hebben al drie keer wijzigingen aangebracht na de koop. De vierde (en hopelijk laatste keer) gaat nog komen. In Juli wordt keuken geplaatst en we zullen dan weer een review plaatsen. Wat wij positief vinden is het feit dat zij vaste monteurs hebben waar ze de kwaliteit van kunnen garanderen.

En dan meld je je hier speciaal aan om een topic van twee maanden oud onder het stof vandaan te halen? Lekker geloofwaardig!

sa
door santorro - Sep 17, 2015 om 11:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

GEEN Keuken bij KEUKENSALE.Com in Leiderdorp KOPEN. NOOIT !!!!!

Wij hebben in maart een duur keuken gekocht. Trouwens Keukensale.com en Sanisale, zijn het zelfde bedrijf.
Wij hebben een heleboel problemen gehad., met name :

De grote vertraging van het opleveren van de keuken.
Het ontvangen van de verkeerde elementen.
Apparatuur wat niet geleverd is.
Noodzakelijke aanpassingen die niet werden uitgevoerd
NIET op onze vaste afspraken gekomen zijn. Hiervoor hebben wij additionele kosten gehad die niet gepland waren.

Wij zijn bijna 3 maanden zonder keuken of met gebreken geweest. Geen koelkast geleverd. De afzuig apparaat, niet kon geinstalleerd worden, omdat de graniet plaat, werd zonder gaat geleverd.
Zo, niet konden koken, dus extra kosten in het restaurant. Ze gaven ons een kleine 500 eur om deze periode zonder koken te compenseren, maar 120 dagen, komt jij aan 4,5 eur per dag. GOED he !., dat alleen om te herkennen dat zij fout waren, maar NIET om werkelijk onze extra kosten af de dekken. Om 16 Juni de keuken was bijna klaar, met drie open mankementen., die tot vandaag 17 september NIET opgelost zijn. Wij blijven hopen .

.

zoekster
door zoekster - Sep 17, 2015 om 11:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=santorro schreef op donderdag 17 sep 2015, 11:18]GEEN Keuken bij KEUKENSALE.Com in Leiderdorp KOPEN. NOOIT !!!!!

Wij hebben in maart een duur keuken gekocht. Trouwens Keukensale.com en Sanisale, zijn het zelfde bedrijf.
Wij hebben een heleboel problemen gehad., met name :

De grote vertraging van het opleveren van de keuken.
Het ontvangen van de verkeerde elementen.
Apparatuur wat niet geleverd is.
Noodzakelijke aanpassingen die niet werden uitgevoerd
NIET op onze vaste afspraken gekomen zijn. Hiervoor hebben wij additionele kosten gehad die niet gepland waren.

Hoe kan dat nou? Linda37 was zo positief!
Tja en niet aangesloten bij een geschillencommissie, alleen daarom al moet je er niet aan beginnen.
Ik mag aannemen dat u nog niet de volledige rekening heeft betaald?

sa
door santorro - Oct 7, 2015 om 10:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Zie mijn reactie om 17 september, en nieuwe update van 6 oktober 2015 als volgt:
... op 6 oktober 2015: Zo als eerder heb vermeld, blijf mijn ervaring slecht, maar ik moet echt nadrukkelijk vertellen, dat met de kwaliteit en montage van de keuken, niets aan de hand was,., ALLEEN met de service. Om 30 september zijn de drie bestaande mankementen opgelost. Het Bedrijf is zeer bezorgd over mijn ervaring, en met een telefoontje beloofde dat in te toekomst niet meer zult gebeuren.

tijger1
door tijger1 - Oct 7, 2015 om 10:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@santorro

Bloemetje gekregen voor het positieve bericht? Toch maar niet kopen daar.:-)

Ve
door Vermeulen77 - Jan 8, 2016 om 19:05
2 Antwoorden / Vragen

Zeer slecht, onbeschoft richting klant, beschadigde keuken en schuld afschuiven.
Nogmaals mijdt deze zaak en ga naar andere keukenzaak of nog beter koop hem rechtstreeks in Duitsland. Slechtste klantbehandeling die je maar kan bedenken vind je bij deze keten. Zaken verdraaien, vergeten, leugens en tot slot beschadigde keukens leveren. Hier een onderbouwde schets van hun werkwijze. In Oktober 2015 liepen wij bij vestiging Keukensale Breda binnen. We werden ontvangen door een tijdelijke verkoper, omdat de eigenaar op beurs zou staan. Dat is de eerste belofte die gebroken werd, want op de site staat dat je 'altijd' met de eigenaar afspraken maakt. Maar goed, dat is slechts een kanttekening. Het onderhandelspel gaat zoals bij alle keukenzaken. Gezien wij negatieve ervaringen hadden met andere aanbieders betreft niet nakomen van afspraken gaven we duidelijk aan dat we wel een kleine aanbetaling wilden doen maar de volledige som pertinent pas na levering wilden voldoen. Dat kan en daar hoefden wij ons niet druk over te maken. Wat blijkt later in het verhaal wordt toch aangegeven dat het volledige bedrag 5 dagen voor levering moet worden voldoen, anders werd niets geleverd! Leugen 1 was dus al in vroeg stadium geboren. Na een inmeetafspraak die al een keer was verschoven werd aangegeven dat de keuken besteld zou worden. Ikzelf ben naar keukensale Breda gereden om daar de aanbetaling te gaan doen. Ter plaatse was geen pinautomaat dus werd aangegeven dat als ik het de eerste volgende werkdag zou overmaken de keuken de ter plaatse besproken week zou worden geleverd.
Hier stonden 2 personen van keukensale bij, later bleek dit een medewerker van vestiging Den Bosch te zijn, wederom weer geen eigenaar ter plaatse. Wij hebben dus netjes de aanbetaling overgemaakt en nagebeld of de bestelling in gang gezet werd, JA werd aangegeven.
Toen gebeurde het, ik bel zelf een week voor de geplande leverdatum zelf naar keukensale Breda om te vragen op welke dag de keuken geleverd zou worden. Het antwoord van de deze keer welk verantwoordelijke vestigingsmanager Raymond x, doodleuk, mijnheer hij staat nog op afroep, dus hij wordt niet geleverd, dus dat zal pas volgende jaar worden. Na het uiten van mijn frustraties en de vraag waar het verkeerd is gegaan en wie verantwoordelijk is werd de bal ronduit onbeschoft teruggekaatst naar mij. Ik zou andere afspraken gemaakt hebben, ofwel ik was leugens aan het verkopen. Vanzelfsprekend ben ik die avond direct in de auto gestapt om dit even face-2-face met de verantwoordelijke filiaalmanager te bespreken. Daar laat deze 'manager' opeens een heel ander gezicht zien, ineens begripvol en de glade verkoper uithangen. Na veel getouwtrek zou de keuken zsm worden besteld en ook gekeken worden naar een tijdelijke keukenfaciliteit, verder 0,0 compensatie en verder geen excuses, dit laatste geeft al aan hoe ze klanten behandelen. Dus weer afspraak gemaakt dat de bal nu bij hun lag en er met ons gecommuniceerd zou worden, wanneer de keuken geleverd ging worden en de tijdelijke faciliteit (vaatwasser en spoelbak) geleverd zou worden, dit kon een week duren. Na een week netjes wachten weer geen communicatie, ik met vriendin en onze kleine, die dus al weken ergens anders hun kostje moesten halen weer naar Keukensale Breda. Filiaalmanager Raymond x presteerde het wederom om de schuld te verlegen. Hij belde voor onze neus (op zondag!) zogenaamd in een mooi toneelstukje, de 'vervoerder' die de keuken apparatuur al eerder zou leveren, hij had binnen 2 seconden iemand aan de lijn en voerde een gesprek zoals mijn 1,5 jarige zoontje met zijn telefoon zou voeren, achteraf te ridicuul voor woorden. Na mijn zegje en wederom frustraties geuit te hebben werden de keuken naderhand eindelijk geleverd, gelijktijdig met de tijdelijke faciliteit, waar we dus niets aan hebben gehad. Als kers op de klantonvriendelijkste taart die ik ooit heb moeten eten bemerkten we na een paar dagen dat het keukenblad beschadigd was bij transport. Eerlijk gezegd verbaasde het me niet eens. Mijn vriendin belde de vestiging op om het gebrek aan te geven. Ja, werd gezegd, dit had u meteen moeten aangeven, wie zegt dat u dit niet zelf heeft gedaan. Nou er stonden 4 man als getuigen bij het uitpakken dus onzin. Maar mijnheer zou 'kijken wat hij nog kon doen. Wat denk je nog niets gehoord 3 weken geleden. Nogmaals vermijdt deze leugenachtige, klantonvriendelijke vestiging en hele keten, koop je keuken bij de ikea of in Duitsland rechtstreeks. P.s. Google maar eens goed op de namen van de personen die werkzaam zijn bij genoemde keten, waar rook is is vuur. Onfrisse manier van zaken doen en klantschoffering.

Ve
door Vermeulen77 - Feb 10, 2016 om 15:01
2 Antwoorden / Vragen

UPDATE bij bericht van 8 Januari 2016: Inmiddels contact gehad met management van Keukensale. Alles netjes afgehandeld nu, heel het traject doorgesproken, pijnpunten weggenomen en excuses, zoals het een klantgerichte organisatie betaamt.