sh
door sheena Nov 3, 2009 om 16:32
Computers & telefonie

Klacht betaling Vodafone

Oktober 2008 had ik een abonnement bij Vodafone afgesloten. Mijn vriend daarin tegen heeft in Februari 2009 een abonnement afgesloten bij Vodafone. Er was ons beloofd dat wij Vodafone-Onder-Ons konden afsluiten aangezien wij beide klant zijn. Zo konden wij onbeperkt bellen voor €10,-- per maand. Via het internet hebben wij geprobeerd om ons hiervoor aan te melden, maar zonder succes. Het bleek dat Vodafone-Onder-Ons "tijdelijk" niet werkte en volgens een verkoper van een Vodafone winkelen zou dat het niet lang zou duren voordat het hersteld zou zijn. Wij bellen onderling vrij veel en was het van belang dat wij ons z.s.m hiervoor konden aanmelden. Weken later lag Vodafone-Onder-Ons nog steeds uit de lucht. Onze rekeningen bleven oplopen. Wij hebben meerdere malen contact gehad met Vodafone en volgens hun konden ze niks doen inplaats van onze bankrekeningen leeg plunderen. We hadden onze rekeningen laten storneren omdat wij het niet eens waren met de gang van zaken, waarna Vodafone een incasso traject was gestart + onze nummers ongevraagd hadden geblokkeerd wat nog extra kosten betekende. We hebben een klachtenbrief geschreven over het stilleggen van Voafone-Onder-Ons, onze rekening en de belofte van de verkopen die toch niet waar gemaakt kon worden. Vier weken na het verzenden van de brief hadden we nog steeds geen reactie gekregen van Vodafone. We hadden zelf gebeld en volgens hun hebben ze nooit een biref van ons ontvangen, maar ze wilde wel het incasso traject tijdelijk stopzetten totdat onze klachtenbrief ontvangen en behandeld was, wat ze uiteindelijk niet hebben gedaan. Ze herinneringen bleven maar binnenstormen en ze hadden mij ook opgegeven bij Preventel wat ze ook beloofd hadden niet te doen. We hadden een mail gestuurd met daarin als bijlage onze klachten brief. Pas na vier weken kregen wij een reactie met daarin het verzoek om zo snel mogelijk terug te bellen voor een eventuele coulance. Het aanbod was twee maanden geen abonnementskosten + de daarop volgende maanden een dubbele belbundel voor hetzelfde geld als de normale afgesloten bundel, als we het openstaande bedrag van mijn vriend €334,90 en dat van mij €384,44 hadden afgelost. Dit was voor ons een coulance van niks, aangezien onze abonnementen bijna aflopen. Na nogmaals contact met Vodafone te hebben gehad en het probleem over de coulance voor te hebben gelegd wilde ze de moeite niet nemen om naar ons te luisteren en meteen ons door te verbinden met de afdeling betalingen. Ze hadden ook niet de intentie om ons een ander coulance aan te bieden. Als ik gebruik zou willen maken van de aangeboden coulance, moest ik binnen 3 maanden betalen. Wil ik een langer termijn voor het aflossen, dan moest ik een bedrag betalen van +/- €500,-- (resterende abonnement) om meteen van Vodafone af te zijn. Het was de aangeboden coulance of meteen het geldbedrag over maken. Voor hun was er geen andere weg. Dit is voor mij geen manier van zaken doen en ook geen manier om met je klanten om te gaan. Wij vinden dat wij een nieuwe coulance aangeboden moet worden of onze gesprekken omzetten in Vodafone-Onder-Ons gesprekken. Wat kunnen we doen om tot een goede uitweg te komen met Vodafone?

2181 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag sheena,

Je kunt 2 dingen doen:

1. kontakt opnemen met: vodafonewebrelations.nl@vodafone.com
Zij werken vaak sneller en lossen problemen makkelijker op.

2. een klacht indienen bij: https://loket.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&code=tel

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals dag sheena,

Jammer dat de links niet werken, maar dan moet je de tekst van de link maar even handmatig plaatsen in de google zoekbalk (kopiëren en plakken).

Groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2011 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

4 augustus 2010 verhuist netjes doorgegeven aan Vodafone via hun website op mijn eigen login pagina, krijg geen rekeningen meer, eind September 2010 nummer afgesloten waar ik notabene mee werk,20 Oktober 2010 maar weer een mail gestuurd waarom ik geen rekeningen meer krijg, 24 Oktober 2010 van Jose prins van Vodafone een mail gekregen waarin zij erkent dat de adreswijziging idd niet was verwerkt MET WELGEMEENDE EXCUSES VAN VODAFONE( staat zwart op wit), nu denk je dat ik weer rekeningen krijg, in November 2010 geen rekening, in December 2010 geen rekening,29 December 2010 mijn eerste rekening HELAAS NU VAN INTRUM JUSTITIA DAT MIJN CONTRACT IS OPGEHEVEN en of ik per direct € 1082 ,- moet overmaken,ik gebeld naar INTRUM JUSTITIA krijg ik me daar toch een grote mond van de heren, door de nalatigheid van het TELECOM BEDRIJF VODAFONE wacht ik nu op de dagvaarding dat mij in Februari 2011 zal bereiken.
Ik zal VODAFONE aanklagen in Februari voor inkomsten bederf van € 1000,- per maand vanaf het moment dat mijn nummer is afgesloten totaal € 3500,-

WIL JE GEEN PROBLEMEN !!!! NEEM NEVER NOOIT EEN CONTRACT BIJ VODAFONE JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT.ondanks dat je op je eigen verzoek vraagt om een rekening, mag je toch naar de rechter.WE ZULLEN ZIEN OF IK WORD VEROORDEELD OF VODAFONE VOOR HUN NALATIGHEID.