kl
door kleijerelektra Nov 7, 2015 om 13:33
Huishouden & energie

Klacht over laminaat

Wij hebben 3½ jaar een laminaatvloer laten leggen, de klachten begonnen een jaar geleden en we hebben contact opgenomen met de winkel waar we het gekocht hebben, ze zijn verschillende keren wezen kijken en eveneens de fabrikant. Er is 2 weken geleden besloten om een 3 detectienaden er in te maken maar voor de rest is er niks aan gedaan, er is door de fabrikant aangegeven om eventueel een gedeelte te vervangen, maar dat is geen optie want over de gehele ruimte ziet het laminaat er niet meer uit. Je ziet precies de lamellen en er breken nu hoekjes vanaf, wat nu te doen?

462 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

user123
door user123 - Nov 8, 2015 om 07:28
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

Detectienaden ?
U bedoelt dilatatie ?

Heeft de winkel waar u het gekocht heeft ook gelegd of heeft u zelf een legger gezocht ?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer