Klacht postbezorger POSTNL
Ruim 1 maand geleden bij POSTNL klacht ingediend dat 'n bezorger van hun koelkast leverde via Wehkamp, en de oude koelkast alleen meenam als hij contant 10 € zou krijgen.
Koelkast voor mijn ouders op leeftijd besteld en deze betaalde de man 10€.
Na diverse telefoontjes gepleegd te hebben omdat er steeds geen terugkoppeling was geweest vandaag gehoord dat bezorger aangesproken was. Deze wist echter niet dat de oude koelkast gratis meegenomen diende te worden. Verder afhandeling kon mijnheer aan de telefoon niet vertellen. Daar zou ik nog over horen. Omdat ik echter al ruim 5 weken aan het wachten ben op reactie, vroeg ik op welke termijn dat ik antwoord zou mogen verwachten, vertelde hij dat ik niet continue hoefde te bellen en liet me verder niet uitpraten maar verbrak de verbinding.
Lijkt me niet een "Wehkamp" methode maar bezorgdienst. Begrijp ook niet waarom Wehkamp deze aflevering methodes zou gebruiken, hoogst ongewoonlijk. Maar misschien dat Wehkamp web team nog "voorbij" komt.
Je moet sowieso PostNL niet bellen, hun zakken extra vullen via dat veel te dure 090x moet je niet willen. Aangezien het ook nog eens compleet zinloos is. Het beste ga je klagen via Twitter, gratis en in het openbaar kan er opeens een stuk meer. Gewoon iedere 10 minuten jouw klacht deponeren en een aantal dagen volhouden, net zolang totdat ze ook jou beu zijn.
Weet u het zeker dat het PostNL was die bezorgde. Wehkamp doet verzendingen via DHL!
Externe koerier neemt sowieso geen oude koelkast o.i.d. mee. Maakte dat mee dat mijn oude meubelen niet meegenomen werden door de eigen bezorgdienst (Goossens).
U kunt voor het oude apparaat de gemeente vragen om het oude apparaat aan of het voor het huis op te komen halen.
[quote=akkerdistel schreef op dinsdag 14 jul 2015, 18:57]Je moet sowieso PostNL niet bellen, hun zakken extra vullen via dat veel te dure 090x moet je niet willen.
Denk je nu werkelijk dat ze ook maar 1 cent overhouden van die 45 cent/gesprek?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerNetvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer