he
door heijkers Jul 13, 2015 om 18:46
Elektronica & tv

Klacht postbezorger POSTNL

Ruim 1 maand geleden bij POSTNL klacht ingediend dat 'n bezorger van hun koelkast leverde via Wehkamp, en de oude koelkast alleen meenam als hij contant 10 € zou krijgen.
Koelkast voor mijn ouders op leeftijd besteld en deze betaalde de man 10€.
Na diverse telefoontjes gepleegd te hebben omdat er steeds geen terugkoppeling was geweest vandaag gehoord dat bezorger aangesproken was. Deze wist echter niet dat de oude koelkast gratis meegenomen diende te worden. Verder afhandeling kon mijnheer aan de telefoon niet vertellen. Daar zou ik nog over horen. Omdat ik echter al ruim 5 weken aan het wachten ben op reactie, vroeg ik op welke termijn dat ik antwoord zou mogen verwachten, vertelde hij dat ik niet continue hoefde te bellen en liet me verder niet uitpraten maar verbrak de verbinding.

1197 5 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 13, 2015 om 19:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zou een klacht bij Wehkamp indienen als ik u was. Laat die dit maar uitzoeken.

Zet desnoods een klacht op de klachtenkompas.nl

tenormin
door tenormin - Jul 14, 2015 om 01:23
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Lijkt me niet een "Wehkamp" methode maar bezorgdienst. Begrijp ook niet waarom Wehkamp deze aflevering methodes zou gebruiken, hoogst ongewoonlijk. Maar misschien dat Wehkamp web team nog "voorbij" komt.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 14, 2015 om 18:57
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Je moet sowieso PostNL niet bellen, hun zakken extra vullen via dat veel te dure 090x moet je niet willen. Aangezien het ook nog eens compleet zinloos is. Het beste ga je klagen via Twitter, gratis en in het openbaar kan er opeens een stuk meer. Gewoon iedere 10 minuten jouw klacht deponeren en een aantal dagen volhouden, net zolang totdat ze ook jou beu zijn.

door 1953 - Jul 14, 2015 om 19:57
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Weet u het zeker dat het PostNL was die bezorgde. Wehkamp doet verzendingen via DHL!

Externe koerier neemt sowieso geen oude koelkast o.i.d. mee. Maakte dat mee dat mijn oude meubelen niet meegenomen werden door de eigen bezorgdienst (Goossens).

U kunt voor het oude apparaat de gemeente vragen om het oude apparaat aan of het voor het huis op te komen halen.

pi
door pieterwolters - Jul 14, 2015 om 19:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op dinsdag 14 jul 2015, 18:57]Je moet sowieso PostNL niet bellen, hun zakken extra vullen via dat veel te dure 090x moet je niet willen.

Denk je nu werkelijk dat ze ook maar 1 cent overhouden van die 45 cent/gesprek?