re
door redcoon2014 Aug 27, 2014 om 15:38
Elektronica & tv

Klacht redcoon kapotte av reciever

Ik heb bij redcoon een av reciever gekocht: Onkyo nr626
Deze was direct stuk, geluid deed het niet of het duurde lang voor geluid kwam.
Opgestuurd en terug gekregen (ongerepareerd).
Weer contact opgenomen, film gemaakt en weer opgestuurd.
Nu HDMI moederbord vervanger.
Product zwaar beschadigd terug gekregen en nu is de koeling stuk.
Ik heb aangegeven dat ik mijn geld nu terug wil. Met Patric van de Velden (call center) die begreep dat dit product niet meer terug kon. Hij meld me het product terug te sturen zodat ze met de aftersales een oplossing kunnen zoenen in de vorm van een vervangend product dan wel geld terug.
Nu is mijn product aangekomen. Bel ik krijg ik van Evey zonder achternaam en ook Lidia ook zonder achternaam te horen dat ze toch weer het product gaan opsturen voor reparatie.
Kan di zomaar, terug komen op een telefonisch gemaakte afspraak en nu weer het product terug nemen ( word dus maand 3 dat ik het product kwijt ben omdat het steeds een maand duurt voor ik het terug krijg)