ad
door adwout Oct 6, 2014 om 13:36
Elektronica & tv

Klachtafhandeling bij ECI.nl

Bestelling gedaan bij ECI,deze bestelling binnen 3 dagen retour gezonden,is bij ECI afgegeven.Heb hiervan bewijs. Dus geen overeenkomst meer met ECI. Krijg 3x betalingsherinneringen. Heb hierover vele malen gebeld en gemaild naar de klantenservice. De klantenservice zou het oplossen en het bedrag crediteren. Heb hier ook bewijs van. Nu heeft ECI de vordering toch overgedragen aan een incasso-bedrijf.

392 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Oct 6, 2014 om 15:35
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Het retour gezondene is ontvangen. U heeft dit binnen de geldende termijn gedaan. Dan toont u de bewijzen als er een incassobureau voor de deur staat. Nu moet u nog uw geld zien terug te krijgen, wat dan wel voor problemen kan zorgen bij ECI.

tenormin
door tenormin - Oct 6, 2014 om 15:39
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Zet deze klacht ook op Klachtenkompas, hier. U bent niet de eerste maar zie wel sommige duimen omhoog bij afhandeling.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 6, 2014 om 19:04
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je hoeft helemaal niets te doen, ECI ontdekt vanzelf dat ze fout zitten. Zonde van het geld wat ze hiermee verkwanselen echter dat is niet jouw verantwoording.

Wat je wel kunt doen is het incassobureau succes wensen met de vordering en afsluiten met 'n tot ziens bij de rechter :-)

tenormin
door tenormin - Oct 6, 2014 om 19:10
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 6 okt 2014, 19:04]Je hoeft helemaal niets te doen, ECI ontdekt vanzelf dat ze fout zitten. Zonde van het geld wat ze hiermee verkwanselen echter dat is niet jouw verantwoording.

Wat je wel kunt doen is het incassobureau succes wensen met de vordering en afsluiten met 'n tot ziens bij de rechter :-)

Natuurlijk wel leuk hoe u het schrijft maar de TS zou toch wel graag zijn geld teruggestort willen hebben. En om passief af te wachten tot het wonder zich vanzelf voltrekt: dat geloof ik al helemaal niet bij ECI.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 6, 2014 om 19:25
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 6 okt 2014, 19:10]Natuurlijk wel leuk hoe u het schrijft maar de TS zou toch wel graag zijn geld teruggestort willen hebben. En om passief af te wachten tot het wonder zich vanzelf voltrekt: dat geloof ik al helemaal niet bij ECI.
Eindelijk iemand die mijn manier van schrijven kan waarderen \o/.

Als TS nog centjes moet krijgen van ECI lijkt het mij stug dat ze een incassobureau op de klant afsturen (oké oké het is de ECI, maar toch..). Dat zou dan toch helemaal niet nodig zijn, ze hebben het geld toch al?

eigenwijsje_1
door eigenwijsje_1 - Oct 6, 2014 om 20:45
152 Antwoorden / 5 Vragen

Ik lees nergens dat TS nog geld moet krijgen van ECI, alleen dat ECI beloofd heeft om de boel te CREDITEREN waardoor de rekening op € 0,00 komt te staan en de vordering die ECI denkt te hebben op TS vervalt!