ba
door bauk61 Nov 16, 2014 om 18:16
Computers & telefonie

Klaht tele 2

Bij tele 2 een prepaid simkaart besteld van € 10. Deze is 6-10 geleverd met de mededeling dat de sim kaart op 6-11 geactiveerd zou worden. Dit is niet gebeurt.
7-11 gebeld en kreeg ik te horen dat er iets was misgegaan en dat het handmatig geactiveerd moest worden en dat dit twee werkdagen zou duren. Mijn e-mail adres gegeven zodat ze mij op de hoogte kunnen houden. Dit is niet gebeurt
12-11 gebeld en kreeg ik te horen dat er iets was misgegaan en dat het handmatig geactiveerd moest worden en dat dit twee werkdagen zou duren. Dit is niet gebeurt.
14-011 gebeld en kreeg ik te horen dat ze er mee bezig waren en dat ik die dag een telefoontje zou krijgen. Dit is niet gebeurt


Je wordt als nieuwe klant door tele 2 misleidt, aan het lijntje gehouden, voorgelogen en ook nog eens bestolen en wat kan je er tegen doen een brief aangetekend versturen a € 7,50.

Kan deze criminele organisatie niet eens aangepakt worden

306 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Nov 16, 2014 om 18:43
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het beste is dit soort klachten niet telefonisch af te handelen. Ik ken Tele2 heel goed en je moet het schriftelijk aankaarten. Dat kan door te mailen.

klik HIER

ba
door bauk61 - Nov 16, 2014 om 19:14
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

dat is dus niet mogelijk omdat je een klantnummer nodig hebt die noch op de welkomstbrief noch op de factuur vermeld staat dus moet je inloggen bij tele 2 wat niet mogelijk is omdat ik geen actief telefoonnummer heb sterk staaltje van kastje naar de muur en aan het lijntje gehouden worden wat een klantenservice en als consument sta je machteloos

ltmvz
door ltmvz - Nov 16, 2014 om 19:32
949 Antwoorden / 18 Vragen
0


En het forum dan? Probeer dat eens.

Ik zit zelf al jaren bij Tele2, vrijwel zonder noemenswaardig probleem.

zoekster
door zoekster - Nov 16, 2014 om 19:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Kom je zonder klantnummer niet verder met dat formulier?

Heb je een facebook account of twitter account? Dan kun je daar nog terecht met klachten.

Verder ken ik het emailadres van de webcare

danielle@tele2.nl
Doe het onder vermelding van bauk61/Varakassa
Vermeld wel naam en adres.

Eens zien of ze wakker worden daar.

pi
door pieterwolters - Nov 16, 2014 om 19:58
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als menselijke fouten tegenwoordig al crimineel zijn, zullen de cellen binnenkort goed vol zitten.

tele2webcare
door tele2webcare - Nov 17, 2014 om 10:32
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Bauk61,

Wat vervelend dat het zo lang duurt voordat je gebruik kan maken van je diensten. Ik hoor graag van je of je simkaart inmiddels geactiveerd is? Heb je in de tussentijd nog contact gehad met één van mijn collega's? Heb je misschien al een topic aangemaakt op ons forum? Wil je die link naar mij sturen, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Sorry voor de hoeveelheid vragen, ik hoor het graag van je zodat ik je verder kan helpen.

Groetjes, Lotte

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 17, 2014 om 18:15
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Site van Tele2; "Laagste prepaidtarieven van Nederland".

Bellen 35, sms 15 en dat 250 cent. Bij Simyo bijvoorbeeld respectievelijk 10, 10 en 15 cent.

Fijn dat het dus niet gelukt, kun je mooi naar 'n ander stappen en geld besparen. Alhoewel het sowieso niet verstandig is om te bellen via het gsm-netwerk ;-).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer