eg
door egbert008 Apr 11, 2015 om 17:47
Geldzaken & recht

Koopaanneem overeenkomst & technische omschrijving + meerwerk

ik sta op het punt om een Koopaanneemovereenkomst te tekenenen van een nieuwbouw woning. Nu wil ik nog wat extra tijd om de technische omschrijving en meer/minderwerk goed te kunnen bepalen. De tijd dringt echter voor tekening van de KAO op zich. kan deze ondertekening dit normaliter in 2 stappen plaatsvinden. dus nu gerust de KAO aftekenen en dan later technische omschrijving + meerwerk & installatie tekening. of impliceert de ondertekening van de KAO de ondertekening van het geheel?

1424 4 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 11, 2015 om 18:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb er geen verstand van, maar hier KLIK staat de nodige informatie. Misschien heb je er wat aan.

tijger1
door tijger1 - Apr 11, 2015 om 18:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen lid van Vereniging Eigen Huis? Lijkt me zeer aanbevelingswaardig in uw situatie.

Lee bijvoorbeeld hier.

eg
door egbert008 - Apr 11, 2015 om 18:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt beiden voor de snelle reactie. ik ben inderdaad lid van VEH en heb ook daar dezelfde vraag gesteld. had ook al op site van VEH en Eyeopen gekeken maar kon dit niet zo vinden. in de overeenkomst staat overigens wel:

"De Verkrijger verklaart een afschrift te hebben ontvangen van de navolgende documenten welke een onverbrekelijk geheel vormen met deze overeenkomst:
1. de Algemene Voorwaarden voor de koop-/aannemingsovereenkomst voor eengezinshuizen, vastgesteld door xx
2. de Algemene Toelichting voor de koop-/aannemingsovereenkomst voor eengezinshuizen en bijbehorende Algemene Voorwaarden, vastgesteld door xx
3. de Woningborg Garantie- en waarborgregeling 2010.
4. Juridische verkooptekeningen d.d. xx
5. Technische Omschrijving d.d. xx
6. De Bijlage als hiervoor onder I bedoeld"

tijger1
door tijger1 - Apr 11, 2015 om 20:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u dus op de site kijkt, ziet u dat u met uw handtekening er aan vast zit. Ook staat er dat u EERST alles goed moet afspreken, ook de prijzen voor meerwerk.

Neem contact met VEH op en laat u adviseren.