salute
door salute Feb 4, 2014 om 13:04
Computers & telefonie

Koppeling aan bestand maken

als ik via google of naar de site van de bank wil, ik krijg ik opgegeven: er is voor deze bewerking geen programma bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel koppelingen en instellen van het confugurateischrerm.
ik kan dat helaas niet vinden, dus ik weet niet hoe ik dat moet doen.
soort gelijkke vraag heb ik eerder deze morgen gedaan.
bovengenoemde is precies wat er op het scherm staat.
voor eerdere reactie's bedankt.

307 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij mijn laatste reactie bij dezelfde vraag van vandaag.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

oorspronkelijke vraag staat hier.]

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3, dat klopt, maar ik heb in mijn 2e vraag geprobeerd het wat duidelijker weer te geven.
helaas ben ik nog niet verder gekomen.
Maar voor uw attente reacties steeds weer op alle vragen, mijn bewondering, klasse
avdm

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beschrijf eens wat u precies doet.
U heeft het over Google en naar de bank-site gaan?
En waar dubbelklikt u dan op?
Windows versie ?

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@philip36..ik heb vista, deze morgen iets geprobeerd te downloaden (AVG) en er ok weer afgehaald.
Sinds dien kan ik diverse site's niet meer in, krijg alleen de opmerking dat er voor deze bewerking, geen programma aan bestand is gekoppeld. die site's zijn o.a. google. nu/nl en de bank
weet u iets dan gaarne bericht. gr. avdm

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het eenvoudigste is, zoals al geopperd is, om de computer naar een eerder gemaakt herstelpunt terug te zetten
waardoor u het probleem meestal kunt oplossen.
U heeft geprobeerd om AVG te installeren maar er ging iets mis.
Hoogstwaarschijnlijk staan er nog AVG bestanden op de computer maar is de installatie of anders de deinstallatie niet gelukt.
Mocht u niet weten hoe dat moet kunt onder HELP zoeken naar herstelpunt, anders horen we nog van u.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

@avdm,

Kijk bij de andere vraag!!

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wellicht ten overvloede maar: ga nooit internetbankieren door via google naar de bank te gaan. Tik altijd het officiële adres inclusief http: etc in.

ve
door verwijderd - Feb 4, 2014 om 18:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

thaorchid schreef op dinsdag 4 feb 2014, 14:53: http: etc in.
+s

@ts maak er eens een screenshot van; printscreen en dan plakken in paint en opslaan en uploaden.