salute
door salute Feb 4, 2014 om 11:51
Computers & telefonie

Koppeling maken

ik heb avg virusscann willen installeren,. maar un kan ik niet meer binnenkomen op verschillende onderdelen. BV. ik kan niet naar de bankgegevens. KRIJG MELDING : KOPPELING INSTELLEN VIA CONFIGURATIE SCHEM. maar hier kan ik niet vinden hoe dat moet. KAN IEMAND MIJ HELPEN OM WEER GEWOON ALLES TE DOEN.
Alvast bedankt. avdm

603 11 Rapporteer

ph
door philip36 - Feb 4, 2014 om 12:09
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Er schijnen wat problemen te zijn met AVG.
Kijk eens op

http://www.schoonepc.nl/optim/avgvirus.html

edrick3
door edrick3 - Feb 4, 2014 om 12:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo avdm,

Je hoeft niet te schreeuwen (hoofdletters).

Kijk eens of systeemherstel met een datum toen alles nog goed werkte je probleem oplost.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2014 om 12:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor de link van @philip36 klik hier

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2014 om 12:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor installatie-instructies voor AVG Free, klik hier.

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2014 om 13:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Staat de browser die u gebruikt wel ingesteld als standaard browser?

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2014 om 13:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees ook klik hier eens door voor koppelingen maken.

edrick3
door edrick3 - Feb 4, 2014 om 13:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@avdm,

Systeemherstel lijkt me - ook al ivm dat AVG - hier het handigst.
Welk besturingssysteem heb je, XP, Vista, W7, W8 ?
Als je dat even aangeeft dan kan ik hier aangeven hoe je dat moet doen (mocht je dat niet precies weten)

Met vr.gr.

ph
door philip36 - Feb 4, 2014 om 14:54
2275 Antwoorden / 4 Vragen

@edrick3

ph
door philip36 - Feb 4, 2014 om 14:56
2275 Antwoorden / 4 Vragen

@edrick3

edrick3
door edrick3 - Feb 4, 2014 om 16:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@philip36,

???

edrick3
door edrick3 - Feb 4, 2014 om 17:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@avdm,

Systeemherstel voor Vista:

We komen in Systeemherstel door de volgende handelingen uit te voeren:

nb: Zorg dat je ingelogd bent als administrator.

1. Klik op de Start button links op de taakbalk
2. Ga op "Computer" staan zonder te klikken
3. Klik vervolgens met de Rechtermuisknop op "Computer"
4. Selecteer en klik vervolgens op "Eigenschappen"
5. In het scherm wat opent klik je in het linkergedeelte op "Geavanceerde systeeminstellingen".

Er opent zich een scherm.
1. Klik op de button: Systeemherstel
In het scherm wordt nog eens bevestigd dat het Systeemherstel geen invloed heeft op je persoonlijke documenten.
2. Klik op: Volgende
Er opent zich een scherm.
In dit scherm kun je het herstelpunt kiezen waar je interesse naar uitgaat. In jouw geval staan er waarschijnlijk meerdere. Handmatige als zowel automatische herstelpunten. Kies het punt dichtbij je huidige datum, waarvan je zeker weet dat je computer nog goed functioneerde.
3. Selecteer je herstelpunt en klik op: Volgende
Je krijgt voor de veiligheid nog een keer duidelijk te zien welk herstelpunt je gekozen heeft. Mocht dit niet goed zijn, kies dan voor Vorige en selecteer een ander wel correct herstelpunt.
4. Klik op: Voltooien
Er opent zich weer een schermpje.
Hier wordt aangegeven dat je systeemherstel niet kunt onderbreken. Het is mogelijk om systeemherstel ongedaan te maken maar dat is pas na voltooiing en opnieuw opstarten van de computer.
5. Als je zeker bent klik je op: Ja
De Computer begint met het voorbereiden van het gekozen herstelpunt. Als het daar mee klaar is zal de computer afsluiten om vervolgens weer opnieuw op te starten om met het herstel te beginnen.
Er opent zich een schermpje.
Klik op Sluiten.
Uw computer is opnieuw opgestart en systeemherstel is voltooid. De storing is (hopelijk) opgelost.
(Bron:Vistahelpdesk)

Met vr.gr.