Korting Efteling via AH: aanbetaling kwijt
Vorig jaar hebben wij bij de AH gespaard voor korting op vijf kaartjes voor de Efteling. Daarna hebben we bij de AH de kaartjes met korting gekocht. Het bedrag dat we hebben betaald is rond de 100 euro. Echter de de kaartjes met korting konden slechts tot 1 november 2011 gebruikt worden. Dat zijn we vergeten.
Om deze reden hebben we de Efteling gevraagd om de verkregen korting bij te betalen zodat we met het gezin alsnog met 5 normale hele kaarten naar de Efteling konden gaan. Leek mij een alleszins redelijk voorstel.
De Efteling is echter niet bereid om mee te werken omdat dit niet in hun beleid past. Alleen bij ernstige familie-omstandigheden wil zij meewerken. Een en ander heeft de Efteling per email aangegegeven.
Ook de AH heb verzocht om mee te helpen aan een oplossing.
Mijn voorstel om de misgelopen korting alsnog bij te betalen is mijn inziens redelijk. Want nu ben ik € 100,- kwijt zonder daarvoor wat terug te krijgen.
Hoe kan ik nu verder handelen?
Graag uw advies.
Ook de "kortingscoupons" hebben een eindgeldigheidsdatum. Dus als de Efteling niet meewerkt heb je botte pech. Volgende keer een alarm in je gsm zetten één maand vóór verlopen van een korting/kadobon.
Hoe kan ik nu verder handelen?
Uw verlies nemen, het is niet anders.
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik vermoed dat ik de vraag niet goed heb geformuleerd.
Om voor de korting in aanmerking te komen moet je vooraf een toegangsbewijs kopen van de Efteling. In dit geval 5 kaartjes met een totaal van ca 100 euro.
Dit bewijs heeft echter een beperkte looptijd.
Maar nu zou ik ook de 100 euro kwijt zijn?
Oftewel, als ik 50 kaartjes had gekocht zou ik 1000 euro kwijt zijn?
Nu heb ik begrip voor het feit dat mijn korting verlopen is. Daarom ben ik bereid de korting zelf te betalen.
Graag een reactie,
Precies zoals je zegt: "Dit bewijs heeft echter een beperkte looptijd."
En als de Efteling zijn poot stijf houdt, is het jammer en helaas.
Ik vrees dat je niets meer kan doen, ze zijn niet verplicht die verlopen kaartjes te accepteren. Maar het is wel enorm kinderachtig van de Efteling om niet wat meer coulance te tonen, u bent immers bereid het volle bedrag te betalen. Ze zouden kunnen voorstellen om bijvoorbeeld tot 1 april met bijbetaling alsnog de kaartjes te accepteren. In het voorseizoen is er immers weinig publiek. Misschien kun je dit voorstel doen. Zeg ook dat u op de kassa site staat met uw verhaal, het zou kunnen dat ze daar gevoelig voor zijn.
Succes!
tom0032 schreef op dinsdag 6 mrt 2012, 11:27: Vorig jaar hebben wij bij de AH gespaard voor korting op vijf kaartjes voor de Efteling. Daarna hebben we bij de AH de kaartjes met korting gekocht. Het bedrag dat we hebben betaald is rond de 100 euro. Echter de de kaartjes met korting konden slechts tot 1 november 2011 gebruikt worden. Dat zijn we vergeten.
Om deze reden hebben we de Efteling gevraagd om de verkregen korting bij te betalen zodat we met het gezin alsnog met 5 normale hele kaarten naar de Efteling konden gaan. Leek mij een alleszins redelijk voorstel.
De Efteling is echter niet bereid om mee te werken omdat dit niet in hun beleid past. Alleen bij ernstige familie-omstandigheden wil zij meewerken. Een en ander heeft de Efteling per email aangegegeven.
Ook de AH heb verzocht om mee te helpen aan een oplossing.
Mijn voorstel om de misgelopen korting alsnog bij te betalen is mijn inziens redelijk. Want nu ben ik € 100,- kwijt zonder daarvoor wat terug te krijgen.
Hoe kan ik nu verder handelen?
Graag uw advies.
tom0032 schreef op dinsdag 6 mrt 2012, 11:27: Vorig jaar hebben wij bij de AH gespaard voor korting op vijf kaartjes voor de Efteling. Daarna hebben we bij de AH de kaartjes met korting gekocht. Het bedrag dat we hebben betaald is rond de 100 euro. Echter de de kaartjes met korting konden slechts tot 1 november 2011 gebruikt worden. Dat zijn we vergeten.
Om deze reden hebben we de Efteling gevraagd om de verkregen korting bij te betalen zodat we met het gezin alsnog met 5 normale hele kaarten naar de Efteling konden gaan. Leek mij een alleszins redelijk voorstel.
De Efteling is echter niet bereid om mee te werken omdat dit niet in hun beleid past. Alleen bij ernstige familie-omstandigheden wil zij meewerken. Een en ander heeft de Efteling per email aangegegeven.
Ook de AH heb verzocht om mee te helpen aan een oplossing.
Mijn voorstel om de misgelopen korting alsnog bij te betalen is mijn inziens redelijk. Want nu ben ik € 100,- kwijt zonder daarvoor wat terug te krij
Hoe kan ik nu verder handelen?
Graag uw advies.[/quote
Ikzelf heb een zelde ervaring : kaartjes zijn verlopen !!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar deze strop kost mij 184,- Euro.
Ik wilde het hele gezin verrassen; met z'n 8-en incl. Opa & Opa.
Bij mij was gelukkig geen sprake van ernstige familie omstandigheden.
Gewoon te laat gezien dat de datum was verlopen.
Moet ik dan liegen om iets voor elkaar te krijgen ?
vakarasa1 schreef op dinsdag 27 nov 2012, 11:06: Ikzelf heb een zelde ervaring : kaartjes zijn verlopen !!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar deze strop kost mij 184,- Euro.
Ik wilde het hele gezin verrassen; met z'n 8-en incl. Opa & Opa.
Bij mij was gelukkig geen sprake van ernstige familie omstandigheden.
Gewoon te laat gezien dat de datum was verlopen.
Moet ik dan liegen om iets voor elkaar te krijgen ?
Vararasa,
Eerst op "quote" klikken, waardoor de quote in het "invoerveld" komt te staan. Klik dan maar één keer op enter voor de zekerheid. Dan Uw bericht schrijven. U kunt op "preview" klikken om te zien of het goed gelukt is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Energie label
Ik heb 1,5 jaar geleden voor € 400,- een energielabel laten maken, nu heb ik naar aanleiding van dit label extra energie besparende maatregelen laten aanbrengen.
Nu wil ik graag m'n label laten aanpassen.
Wat schetst mijn verbazing dat ik weer een nieuwe "enegrie" rapport moet laten maken om een nieuwe label te krijgen, en dus weer moet betalen, klopt dit wel?
Je zou to
...
Lees meer
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer